Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Безгін К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Белопольский М. Г. Концепція антикризового управління процесом створення цінності промислових підприємств [Електронний ресурс] / М. Г. Белопольский, К. С. Безгін // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2016. - № 2. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2016_2_9 Запропоновано основні положення концепції антикризового управління процесом створення цінності на промислових підприємствах. Доведено, що основу концепції становить розуміння процесу створення цінності на підприємстві, що орієнтується під час досліджень і розробки продукту на активне використання креативного та інноваційного потенціалу суб'єктів зовнішнього середовища.
| 2. |
Безгін К. С. Імплементація нелінійної парадигми інноваційного менеджменту [Електронний ресурс] / К. С. Безгін // Економіка України. - 2017. - № 9. - С. 59-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2017_9_5 Перетворення у соціально-економічній сфері починають загострювати питання емпіричної обмеженості лінійної схеми інноваційного розвитку, представленої тріадою "наука - техніка - виробництво", знижуючи інноваційну активність суб'єктів господарювання та нарощуючи дисонанс між підприємством і ринком щодо створюваних інновацій. З огляду на це, необхідно здійснити пошук епістемологічних основ інноваційної діяльності, що відповідали б зростаючій складності та невизначеності зовнішнього середовища для активізації інноваційних процесів українських підприємств і підвищення конгруентності створюваних інновацій. Показано, що демаркацією між лінійною та нелінійною парадигмами інноваційного менеджменту є врахування активності всіх заінтересованих сторін процесу створення інновації, що неможливо зробити, використовуючи тільки нормативну парадигму, конституйовану в положеннях класичного інноваційного менеджменту. Це визначило необхідність розширити традиційний підхід до управління інноваціями за рахунок інтеграції положень дескриптивної парадигми. Аналіз ефективних загальносвітових моделей створення інновацій дозволив сформулювати базове концептуальне положення управління інноваціями в сучасних умовах: при ідентифікації та впровадженні інновацій вирішальним є високий ступінь когнітивної гетерогенності суб'єктів співтворчості, а не глибокий професіоналізм і спеціалізовані знання обмеженої групи експертів. Як синергетичні передумови, що забезпечують можливість використання когнітивного потенціалу інноваційно активних суб'єктів зовнішнього середовища, ідентифіковано такі фактори: формування суспільства зростаючої рефлексії; аксіологічна фрагментація суспільства; зростання кількості незалежних експертних груп; розвиток інформаційно-комунікаційних технологій; епістемічне зрощування суб'єктних та об'єктних цінностей; нівелювання механізмів редукції ринкової складності; тощо. Таким чином, зростаюча інтелектуалізація суб'єктів зовнішнього середовища в сукупності з наявним досвідом експлуатації об'єктних цінностей дозволяє виокремити їх як носіїв актуальних соціотехнічних знань, які в поведінкових та експлуатаційних аспектах перевершують когнітивні можливості суб'єктів науки та інженерії. Це актуалізує необхідність залучити суб'єктів зовнішнього середовища до спільного створення інновацій. Отже, нелінійна парадигма інноваційного менеджменту припускає існування великої кількості джерел інновацій, що розширює механізм структурного спряження ринку і підприємства, запускаючи процес симбіотичної творчості через релевантну практичним потребам рекомбінацію та проліферацію властивостей створюваних інновацій.
| 3. |
Безгін К. С. Оцінка комплексного трансакційного ефекту створення інновацій: закритий та відкритий режими [Електронний ресурс] / К. С. Безгін // Finane, accounting, banks. - 2017. - Вып. 1. - С. 11-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fub_2017_1_3
| 4. |
Безгін К. С. Поведінкова економіка: епістемічний поворот у трактуванні раціональності [Електронний ресурс] / К. С. Безгін, В. В. Ушкальов // Економіка України. - 2019. - № 7-8. - С. 3-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2019_7-8_3
| 5. |
Безгін К. С. Інволюція інноваційно-активної організації: поведінковий аспект [Електронний ресурс] / К. С. Безгін // Економіка і організація управління. - 2019. - Вип. 2. - С. 5-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2019_2_3
| 6. |
Безгін К. С. Зборка полісуб’єкта спільного створення інноваційних цінностей [Електронний ресурс] / К. С. Безгін, В. В. Ушкальов // Економіка і організація управління. - 2021. - Вип. 3. - С. 28-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2021_3_5
| 7. |
Горлов Є. І. Особливості формування інноваційно-активних середовищ на регіональному рівні [Електронний ресурс] / Є. І. Горлов, К. С. Безгін // Економіка і організація управління. - 2021. - Вип. 4. - С. 89-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2021_4_11
|
|
|