Пошуковий запит: (<.>A=Безвербний І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Шишкіна М. Формування фахових компетентностей бакалаврів інформатики у хмаро орієнтованому середовищі педагогічного університету [Електронний ресурс] / М. Шишкіна, У. Когут, І. Безвербний // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(2). - С. 136-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(2)__21
|
2. |
Безвербний І. А. Алгоритмічна база частотно-фазового аналізу у системах гідролокації [Електронний ресурс] / І. А. Безвербний // Комп’ютерні засоби, мережі та системи. - 2014. - № 13. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kzms_2014_13_13 Розглянуто проблеми створення швидкісної алгоритмічної бази для систем активної гідролокації на основі методів, що дозволяють точно визначати частотно-фазові параметри сигналів, які складаються з гармонічних складових.
|
3. |
Безвербний І. А. Визначення точності алгоритмів цифрового аналізу тональних та політональних сигналів [Електронний ресурс] / І. А. Безвербний // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Технічні науки. - 2014. - № 1. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_2014_1_7
|
4. |
Безвербний І. А. Проектування прикладних програмних додатків навчального призначення засобами віртуальної машини [Електронний ресурс] / І. А. Безвербний, М. П. Шишкіна // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_3_5 Виокремлено засоби віртуальної машини серед усього розмаїття засобів підтримування навчання інформатичних дисциплін у ВНЗ, бо саме їх використання передбачає розширення доступу до електронних освітніх ресурсів, випробування нових підходів до створення додатків, запровадження перспективних технологій навчання. Аналіз інструментарію систем віртуалізації, таких як віртуальні машини, гостьові операційні системи, гіпервізори першого та другого роду як засобів, що використовуються в процесі розроблення web-додатків, поряд з описом визначальних характеристик таких програмних засобів надав можливість визначити переваги саме цих засобів у ході вивчення інформатичних дисциплін. Зокрема, серед таких переваг є можливість проектування web-сторінки на машині клієнта, що використовується в тому випадку, коли web-сторінка буде переноситися з одного сервера на інший з технічних причин, зокрема, для подальшого розгортання на хмаринному сервері. Розглянуто схему та основні підходи до проектування web-додатків і приклади їх застосування для різних варіантів програмного забезпечення у процесі навчання інженерного проектування.
|
5. |
Безвербний І. А. Розгортання хмаро орієнтованого компонента навчального середовища із використанням системи maxima [Електронний ресурс] / І. А. Безвербний, М. П. Шишкіна // Фізико-математична освіта. - 2015. - Вип. 2. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2015_2_3
|
6. |
Семотюк М. В. Адаптивний алгоритм виділення фонем у мовному сигналі [Електронний ресурс] / М. В. Семотюк, І. А. Безвербний // Комп’ютерні засоби, мережі та системи. - 2017. - № 16. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kzms_2017_16_4 На сьогодні задачі розпізнавання мовних сигналів з використанням адаптивних методів знаходять широке застосування. Такий підхід значно спрощує аналіз і дозволяє уникнути проблем з наростанням похибки від великого числа обрахунків. Розглянуто один з таких методів.
|
7. |
Безвербний І. А. Хмаро-орієнтований компонент для підтримування процесу навчання інформатичних дисциплін [Електронний ресурс] / І. А. Безвербний // Комп’ютерні засоби, мережі та системи. - 2018. - № 17. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kzms_2018_17_18 Запропоноване розроблення нового хмаро-орієнтованого навчального компоненту на базі локальної версії системи MAXIMA спрямовано на використання у процесі навчання інформативних дисциплін.
|
8. |
Безвербний І. А. До питання виділення фонем у мовному сигналі за допомогою ефекту стоячої хвилі [Електронний ресурс] / І. А. Безвербний // Комп’ютерні засоби, мережі та системи. - 2019. - № 18. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kzms_2019_18_7 Мета роботи - вироблення нового адаптивного методу, спираючись на розроблений раніше алгоритм виділення фонем у мовному сигналі. Особливістю нового методу є скорочення кількості обчислень завдяки використанню ефекту стоячої хвилі.Мета роботи - вироблення нового адаптивного методу, спираючись на розроблений раніше алгоритм виділення фонем у мовному сигналі. Особливістю нового методу є скорочення кількості обчислень завдяки використанню ефекту стоячої хвилі.
|