Пошуковий запит: (<.>A=Басюк Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Басюк Д. І. Науково-теоретичні основи формування туристичних дестинацій [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2014. - Т. 20, № 5. - С. 50-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2014_20_5_7
|
2. |
Руднєва М. Г. Винний туризм Молдови [Електронний ресурс] / М. Г. Руднєва, В. І. Ємцев, Д. І. Басюк // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 176-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2015_21_2_24 Здійснено аналіз сучасного стану винного туризму Молдови, розкрито його основні напрями та види, виявлено низку закономірностей і взаємозалежностей між виноробним виробництвом та туризмом. Розглянуто територіальну структуру галузі, зокрема визначено провідні центри та туристичні дестинації у 4-х виноробних регіонах - Бельц, Кодру, Штефан Воде і Троянів Вал. Наведено приклади типових винних турів, а також тих, що спеціалізуються лише на конкретному виді напоїв або лікувальних властивостях вина. Проаналізовано проблеми галузі, включаючи недостатнє просування туристичного продукту як на рівні окремих фірм, так і на загальнонаціональному. Виявлено перспективи розвитку та можливості їх реалізації шляхом участі в різноманітних міжнародних програмах, в тому числі і з залучення інвестицій.
|
3. |
Басюк Д. Формування туристичного бренда як фактор регіональної політики [Електронний ресурс] / Д. Басюк // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2010. - № 1. - С. 139-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2010_1_20
|
4. |
Басюк Д. І. Дослідження чинників привабливості дестинації винного туризму [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк, Т. Ю. Примак // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2014. - Вип. 46. - С. 118-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2014_46_24
|
5. |
Басюк Д. І. Науково-теоретичні основи розвитку винного туризму [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк // Географія та туризм. - 2012. - Вип. 19. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2012_19_7
|
6. |
Басюк Д. І. Особливості підготовки фахівців для винного туризму [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк // Географія та туризм. - 2012. - Вип. 20. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2012_20_7
|
7. |
Басюк Д. І. Стан і перспективи українсько-аргентинського туристичного співробітництва [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк // Географія та туризм. - 2012. - Вип. 22. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2012_22_10
|
8. |
Басюк Д. І. Особливості розвитку гастрономічного туризму Польщі [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк, А. В. Гембець // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2016. - Т. 22, № 2. - С. 60-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2016_22_2_9 Висвітлено основні тенденції розвитку туристичної галузі у Польській Республіці, розкрито особливості формування спеціалізованого туристичного продукту - гастрономічного туризму як одного з пріоритетів туристичного попиту на основі національних кулінарних традицій. Проаналізовано досвід створення різних туристичних атракцій - гастрономічних фестивалів (гастрономічних шляхів, майстер-класів національної кухні, продукт-спеціалізованих турів тощо). Визначено, що польський досвід організації гастрономічних турів може бути використаний в Україні за умови ефективної співпраці виробників продуктів харчування та напоїв з туристичними підприємствами.
|
9. |
Басюк Д. І. Інноваційні принципи розвитку винного туризму в Україні [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк // Економіка і регіон. - 2014. - № 5. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2014_5_15 Розглянуто науково-теоретичні основи створення винних шляхів як комплексних туристичних продуктів, описано досвід їх функціонування в Україні та за кордоном. Запропоновано компонентну структуру для організації спеціалізованих винних турів і критерії для оцінювання їх ефективності. Висвітлено особливості маркетингових комунікацій інноваційного туристичного продукту й основні проблеми у створенні винних шляхів, такі як вибір оптимального маршруту, підготовка кваліфікованих кадрів, пом'якшення конкуренції та налагоджування горизонтальних економічних зв'язків.
|
10. |
Басюк Д. І. Стан і перспективи розвитку ринку винного туризму [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк // Економіка і регіон. - 2014. - № 6. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2014_6_16 Проаналізовано основні тенденції розвитку ринку винного туризму в Україні. Виявлено й описано сегменти споживачів, зацікавлених у розвитку та поширенні винного туризму. Досліджено ключові характеристики винних турів, які цікавлять респондентів.
|
11. |
Басюк Д. І. Тенденції розвитку виноградарсько-виноробної галузі України [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк, І. М. Бабич, М. В. Білько // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2016. - Т. 22, № 3. - С. 103-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2016_22_3_14 Скорочення площ виноградників призвело до заповнення ринку за рахунок імпорту виноматеріалів, підвищення цін на вітчизняну сировину, а недосконале державне регулювання у виноробній галузі унеможливлює належний розвиток галузі та створення здорового конкурентного середовища серед вітчизняних виробників. Укpaїнa має достатній потенціал для розвитку галузі й виробництва широкого асортименту продукції. До складу виноградарсько-виноробного комплексу України входить виноградарство, промислова переробка винограду, а також виробництва, що обслуговують ці галузі. Кінцевою продукцією комплексу є свіжий і сушений виноград, виноградний сік і вина різних типів, коньяки та продукти з відходів переробки винограду - енобарвники, виноградна олія, поліфенольні концентрати, органічні кислоти, фуражні корми, харчовий порошок, абразивні матеріали, вітамін D тощо.
|
12. |
Басюк Д. І. Інноваційний розвиток гастрономічного туризму в Україні [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2012. - № 45. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2012_45_24 Здійснено аналіз сучасного стану та перспектив розвитку гастрономічного та винного туризму в Україні, розкрито його основні принципи та види, запропоновано інноваційні шляхи удосконалення спеціалізованого туристичного продукту.
|
13. |
Басюк Д. І. Підвищення конкурентоспроможності туристичної сфери Подільсько-Буковинського регіону в контексті підготовки до ЄВРО 2012 [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк // Географія та туризм. - 2011. - Вип. 14. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2011_14_6
|
14. |
Уліганець С. І. Значення туристичного іміджу для розвитку Закарпатської області [Електронний ресурс] / С. І. Уліганець, Д. І. Басюк, Л. В. Мельник // Географія та туризм. - 2013. - Вип. 24. - С. 162-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2013_24_24
|
15. |
Басюк Д. І. Основні тенденції розвитку економічного потенціалу міста Кам'янець-Подільський [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2008. - Вип. 1. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2008_1_37
|
16. |
Басюк Д. І. Винний туризм у Закарпатському регіоні [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк // Економіка і управління. - 2014. - № 4. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2014_4_12
|
17. |
Басюк Д. І. Наукові основи стратегічного розвитку туристично-готельної галузі [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк, М. Ю. Барна // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2018. - Вип. 54. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2018_54_4
|
18. |
Басюк Д. І. Оцінка впливу макроекономічних факторів на розвиток готельного госпо-дарства в Україні [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк, Л. О. Івченко, Н. А. Ткачук, К. О. Верес // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2019. - Т. 25, № 1. - С. 33-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2019_25_1_5 Туристично-готельна галузь України протягом останніх років поступово відновлює виробничі потужності в контексті входження до європейського простору, нарощування обсягів реалізації туристичних послуг, покращання іміджу національного туристичного продукту на міжнародному ринку. Водночас спостерігаються негативні тенденції у сфері готельного господарства (ГГ), зокрема застарілість матеріально-технічної бази, невідповідність співвідношення цінаіякість послуг, недостатня диференціація закладів розміщення, невисокий рівень завантаження номерного фонду. Проаналізовано основні макроекономічні фактори впливу на розвиток ГГ України за допомогою методу кореляційно-регресійного аналізу. Встановлено, що найбільш суттєвий вплив на динаміку показників кількості закладів розміщення та кількості місць у них мають такі чинники зовнішнього середовища, як прямі іноземні інвестиції в Україну та обсяг ВВП на душу населення, а також кількість осіб, обслугованих туристичними операторами й агентами та обсяги пасажирських перевезень. Розраховано, що збільшення ВВП на душу населення на 2 дол. США створює умови для появи одного нового готелю чи 16 місць для тимчасового проживання. А додаткове залучення 1 млрд дол. США прямих іноземних інвестицій зумовлює появу 54 нових готелів. Усі фактори, вплив яких проаналізовано на досліджувані показники розвитку ГГ, демонструють суттєвий кореляційний зв'язок між собою (мультиколінеарність), що надало змогу побудувати багатофакторну модель і визначити якісні суттєві важелі макроекономічного впливу на розвиток індустрії гостинності. Результати дослідження можуть бути враховані під час розроблення комплексних програм розвитку туризму в регіонах та в Україні загалом.
|
19. |
Басюк Д. І. Трансформація туризму в Україні на принципах сталого розвитку: досвід європейських країн [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк, Т. Ю. Примак, Н. В. Погуда // Економіка та держава. - 2019. - № 2. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_2_5
|
20. |
Басюк Д. І. Комплексний підхід до оцінки якості послуг готельних підприємств [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк, Д. О. Мельник, М. П. Маршаленко // Економіка та держава. - 2019. - № 3. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_3_7
|
| |