Пошуковий запит: (<.>A=Баранов Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Баранов Г. Л. Інтелектуалізація поліергатичних систем навігації та управління рухом морськими танкерами газовозами [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, І. В. Тихонов, Г. О. Джиджула, В. Л. Міронова // Системи озброєння і військова техніка. - 2013. - № 2. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2013_2_16 Розроблено формалізацію циркуляції для поліергатичних систем навігації та управління рухом морськими танкерами газовозами. Запропоновано технологію підвищення рівня інтелектуалізації на базі універсального семантичного кодування лінгвістичних повідомлень, що циркулюють між інтелектуальними агентами системи. Наведено ядерні семантичні відношення для побудови лінгвістичних текстів на природних мовах комунікантів.
|
2. |
Баранов Г. Л. Технологія маршрутизації в зоні відповідальності систем навігації і управління рухом високошвидкісних транспортних засобів [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, В. Л. Міронова, В. І. Тарасюк // Водний транспорт. - 2012. - Вип. 1. - С. 113-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2012_1_27
|
3. |
Баранов Г. Л. Технология повышения безопасности судовождения в сложных условиях приема сигналов глобальных навигационных спутниковых систем [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, А. В. Цулая, В. П. Шарко // Водний транспорт. - 2012. - Вип. 2. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2012_2_7
|
4. |
Баранов Г. Л. Принципи гарантування рівнів безпеки руху водних транспортних засобів в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, Г. Г. Соболевський, І. В. Тихонов // Водний транспорт. - 2013. - Вип. 1. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2013_1_3
|
5. |
Баранов Г. Л. Формалізація факторів забезпечення цільової функціональної стійкості процесів навігації та управління рухом транспортних засобів у критичних ситуаціях [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, І. В. Тихонов, Г. Г. Соболевський // Водний транспорт. - 2013. - Вип. 2. - С. 229-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2013_2_44
|
6. |
Баранов Г. Л. Раціональний розподіл функцій в ергатичних системах навігації та управління рухом високошвидкісних транспортних засобів з метою гарантування підвищеного рівня безпеки у кризисних ситуаціях [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, В. Л. Міронова, Г. Г. Соболевський, І. В. Тихонов // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2013. - № 1. - С. 189-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2013_1_41 Запропоновано новітню технологію гарантування безпеки руху високошвидкісних транспортних засобів. Розроблено метод пошуку послідовності операцій трансформування стану з високим рівнем ймовірності аварії у стан без аварії. Доведено, що синергетичний ефект цілеспрямованої взаємодії інтелектуальних агентів ергатичної системи виникає лише за чітко визначених умов реалізації необхідних та достатніх функцій покрокового віддалення від загроз аварії у конфліктних ситуаціях.
|
7. |
Неділько С. М. Математична модель структури автоматизованої системи управління повітряним рухом на основі випадкових графів [Електронний ресурс] / С. М. Неділько, Г. Л. Баранов // Авиационно-космическая техника и технология. - 2011. - № 8. - С. 218–221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2011_8_45 Запропоновано математичну модель структури системи управління повітряним рухом на базі теорії випадкових графів. Необхідність врахування можливих позаштатних ситуацій, які обумовлені внутрішніми та зовнішніми чинниками, призвела до того, що запропонована модель відрізняється від існуючих імовірнісним характером потужності як множини зв'язків між елементами системи, так і множини вузлів (елементів). Існуючу теорію випадкових графів розроблено для випадків, коли кількість зв'язків системи управління повітряним рухом випадкова, а кількість вузлів детермінована.
|
8. |
Неділько С. М. Технологічні основи забезпечення функціональної стійкості автоматизованої системи управління повітряним рухом [Електронний ресурс] / С. М. Неділько, Г. Л. Баранов // Авиационно-космическая техника и технология. - 2011. - № 9. - С. 202–206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2011_9_38 Запропоновано технологічні основи забезпечення функціональної стійкості автоматизованої системи управління повітряним рухом, які засновані на моделюванні процесу виявлення області надмірності та оптимального використання існуючих ресурсів для парирування нештатних ситуацій. Здійснено аналіз надмірних структур за показником функціональної стійкості.
|
9. |
Баранов Г. Л. Оптимізація траєкторного управління та безпеки руху об’єктів наземних транспортних засобів на базі структурного аналізу складних динамічних систем [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, В. Л. Міронова, О. М. Прохоренко // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2013. - Вип. 12. - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2013_12_3
|
10. |
Носовський А. М. Верифікація програмних засобів символьних перетворень для моделювання динамічних процесів об’єктів транспорту [Електронний ресурс] / А. М. Носовський, Г. Л. Баранов, С. М. Васько // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2014. - Вип. 1. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2014_1_37 Розроблено тести для практичного застосування якості працездатності пропонуємих засобів символьних перетворень для аналітичного розв'язання нелінійних диференціальних рівнянь.
|
11. |
Баранов Г. Л. Формалізація засобів технічної діагностики та контролю процесів забезпечення функціональної стійкості систем навігації та управління рухом об’єктів транспорту [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, І. В. Тихонов, Г. Г. Соболевський // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2013. - Вип. 4. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2013_4_19 Висвітлено наукові основи гарантування критеріїв безпеки навігації, життєздатності, життєвих функцій і транспортної роботи. Раціональне застосування контролездатних автоматів слугує основою гарантування існуючого базису в зонах безпечної роботи для відкритих комплексних транспортних систем.
|
12. |
Баранов Г. А. Получение нанопорошков титана из титановой губки и отходов титановой промышленности с применением метода бактериального выщелачивания [Електронний ресурс] / Г. А. Баранов, В. И. Крюковская, И. И. Марончук // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Сер. : Машинобудування. - 2013. - № 3. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_mash_2013_3_22 Приведен краткий обзор титанового производства в Украине. Рассмотрены основные трудности при получении низкодисперсных порошков титана. Отработаны процессы получения низкодисперсных порошков оксидов титана из титановой губки и отходов титановой промышленности, используя методы бактериального выщелачивания и механического измельчения с диспергирующей жидкостью. Исследованы элементный, фазовый состав и гранулометрические свойства полученных образцов.
|
13. |
Баранов Г. Л. Структурний аналіз складних динамічних систем траєкторного управління та безпеки руху об’єктів водного транспорту [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, І. В. Тихонов, Г. Г. Соболевський // Водний транспорт. - 2014. - Вип. 1. - С. 71-79 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2014_1_15
|
14. |
Баранов Г. Л. Особливості реалізації засобів діагностики та контролю процесів навігації та управління рухом об’єктів транспорту [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, Г. Г. Соболевський, В. Л. Міронова // Водний транспорт. - 2013. - Вип. 3. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2013_3_3
|
15. |
Баранов Г. Л. Поліергатичне гарантування якості систем навігації та управління рухом високошвидкісних транспортних засобів [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, І. В. Тихонов, О. М. Прохоренко // Водний транспорт. - 2013. - Вип. 3. - С. 26-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2013_3_6
|
16. |
Баранов Г. Л. Особливості траєкторного управління рухом високошвидкісними транспортними засобами в зонах підвищеного ризику небезпечних подій [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, Г. Г. Соболевський, О. М. Прохоренко // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2013. - № 28. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2013_28_8
|
17. |
Баранов Г. Л. Інтелектуалізація поліергатичних систем навігації та управління рухом морськими танкерами-газовозами [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, І. В. Тихонов, Г. О. Джиджула, В. Л. Міронова // Водний транспорт. - 2012. - Вип. 3. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2012_3_15 Розроблено формалізацію циркуляції для поліергатичних систем навігації та управління рухом морськими танкерами газовозами. Запропоновано технологію підвищення рівня інтелектуалізації на базі універсального семантичного кодування лінгвістичних повідомлень, що циркулюють між інтелектуальними агентами системи. Наведено ядерні семантичні відношення для побудови лінгвістичних текстів на природних мовах комунікантів.
|
18. |
Баранов Г. Л. Концепція побудови національної радіонавігаційної системи підвищеної функціональної стійкості для забезпечення ефективності та безпеки транспортної галузі [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, Л. С. Бєляєвський, Є. О. Топольськов // Вісник Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій. - 2009. - Т. 7, № 1. - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduikt_2009_7_1_3
|
19. |
Баранов Г. Л. Рівні інтелектуалізації бортового багатофункціонального комплексу управління рухом в інтелектуальних транспортних системах [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, В. Л. Міронова, В. І. Тарасюк // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2010. - № 21(2). - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2010_21(2)__19
|
20. |
Баранов Г. Л. Алгебраїзація предикативних понять для моделювання динаміки руху об’єктів водного транспорту [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, І. В. Тихонов, О. М. Прохоренко // Наукові записки Українського науково-дослідного інституту зв'язку. - 2015. - № 6. - С. 78-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzundiz_2015_6_14 Розроблено аналітично-інформаційне забезпечення конструктивного моделювання складних динамічних систем для моделювання режимів руху транспортних засобів в нестаціонарному середовищі. Визначено ядро інформаційної системи базових понять для комп'ютерного математичного моделювання. Запропоновані алгебраїчні та предикативні відношення для синтезу базових та розрахункових моделей рухомих об'єктів водного транспорту. Доведено, що концепція предикативної метризації параметрів моделювання динамічних систем відображає єдність базових понять лише у єдиному просторово-часовому континуумі.
|
| |