Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Балабаниць А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Балабаниць А. В. 
Методичний підхід до оцінки сили лояльності споживачів [Електронний ресурс] / А. В. Балабаниць // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2012. - Вип. 6. - С. 137-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2012_6_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 455.294 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Балабаниць А. В. 
Маркетингова технологія формування лояльності споживачів на ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / А. В. Балабаниць, В. М. Мацука // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 14. - С. 177-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2017_14_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 678.344 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Балабаниць А. В. 
Управління конкурентоспроможністю туристичної індустрії України на міжнародному ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / А. В. Балабаниць // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. - 2019. - Вип. 18. - С. 32-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2019_18_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 524.959 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Балабаниць А. 
Методичний підхід до оцінки якості обслуговування споживачів готельних послуг [Електронний ресурс] / А. Балабаниць, О. Гапонюк // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2019. - Вип. 2. - С. 259-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2019_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 895.802 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Балабаниць А. В. 
Оцінка результативності маркетингового управління інноваційною активністю підприємств [Електронний ресурс] / А. В. Балабаниць, О. В. Воєводзинська // Економічний аналіз. - 2014. - Т. 16, № 2. - С. 25-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2014_16(2)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.04 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Балабаниць А. 
Механізм вимірювання результативності маркетингової взаємодії підприємств на основі концепції синергізму [Електронний ресурс] / А. Балабаниць // Торгівля і ринок України. - 2013. - № 36. - С. 286-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2013_36_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 456.812 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Балабаниць А. В. 
Роль інформаційних технологій в управлінні клієнтоорієнтованістю туристичних підприємств [Електронний ресурс] / А. В. Балабаниць, Ф. Л. Перепадя // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2021. - Вип. 36. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2021_36_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 456.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського