Пошуковий запит: (<.>A=Бабич Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 64
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бабич Н. И. Нечеткая модель оценки комфортных условий при проектировании систем кондиционирования воздуха [Електронний ресурс] / Н. И. Бабич // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2013. - № 4(4). - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2013_4-4_10 Приведена нечеткая модель оценки комфортной воздушной среды в обитаемом помещении, на основе которой выходные комфортные значения температуры и относительной влажности формируются с учетом индивидуальных характеристик человека. Применение разработанной нечеткой модели на начальных этапах проектирования позволяет значительно повысить уровень качества проектных работ, а именно формирование технической документации об объектах проектирования.
|
2. |
Бабич Н. Причини, наслідки і "перспективи" вульгаризації сучасного мовлення [Електронний ресурс] / Н. Бабич // Мова і суспільство. - 2010. - Вип. 1. - С. 141–158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mis_2010_1_19
|
3. |
Бабич Н. Мовлення міста і села: конфлікт форми і змісту [Електронний ресурс] / Н. Бабич // Мова і суспільство. - 2012. - Вип. 3. - С. 265–270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mis_2012_3_34
|
4. |
Антощук С. Г. Модель оценки комфортних условий при формировании исходных данных для САПР систем кондиционирования воздуха [Електронний ресурс] / С. Г. Антощук, Н. И. Бабич // Электротехнические и компьютерные системы. - 2013. - № 10. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2013_10_21
|
5. |
Бабич Н. И. Средства повышения энергоэффективности при автоматизации процессов поддержания комфортных условий в обитаемом помещении [Електронний ресурс] / Н. И. Бабич, С. Г. Антощук // Электротехнические и компьютерные системы. - 2012. - № 5. - С. 131-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2012_5_21 Рассмотрены способы и средства для повышения энергоэффективности систем, предназначенных для поддержания комфортных условий в обитаемых помещениях. Показано, как с учетом влияния основных параметров воздушной среды на человека автоматизировать такие системы.Розглянуто способи і засоби для підвищення енергоефективності систем, які здатні підтримувати комфортні умови в житлових приміщеннях. Показано, як з урахуванням впливу основних параметрів повітряного середовища на людей виконувати автоматизацію таких систем.This article discusses the ways and means to improve the energy efficiency of the direction-represented in the maintenance of comfortable conditions in the inhabited areas. We show how to view the mutual influence of the main parameters of air qualityimpact on the automation of such systems.
|
6. |
Бабич Н. Л. Досвід використання інтерактивних технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичної реабілітації [Електронний ресурс] / Н. Л. Бабич // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(2). - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(2)__8
|
7. |
Бабич Н. А. Інтегроване вивчення української літератури та предметів естетичного циклу в 10 класі [Електронний ресурс] / Н. А. Бабич // Таврійський вісник освіти. - 2013. - № 1. - С. 217-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2013_1_40
|
8. |
Бойко Г. М. Діагностика несприятливих психічних станів та їх корекціїя у спортсменів із порушеннями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / Г. М. Бойко, Н. Л. Бабич // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 2. - С. 3-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_2_3
|
9. |
Бабич Н. Л. Емоційно-вольовий компонент підготовки спортсменів [Електронний ресурс] / Н. Л. Бабич, Н. А. Беседа, О. О. Піменов // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(1). - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(1)__4
|
10. |
Бабич Н. Сакралізація мовної практики як спосіб морального оздоровлення суспільства [Електронний ресурс] / Н. Бабич // Стиль і текст. - 2013. - Вип. 14. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sit_2013_14_3
|
11. |
Бабич Н. Л. Організація та зміст практичної підготовки бакалаврів напряму "Здоров’я людини" [Електронний ресурс] / Н. Л. Бабич // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_16 Надано трактування терміну «практична підготовка» в педагогічній літературі. Зосереджено увагу на організаційно-змістовому аспекті трьох видів практики, передбачених навчальним планом підготовки бакалаврів напряму «Здоров’я людини»: навчально-організаційної (ознайомчої), педагогічної та виробничої (лікарняної). Установлено, що навчально-організаційна практика організовується за «учнівською моделлю», де студенти спостерігають та копіюють стиль поведінки та роботи фахівців-практиків. Педагогічна практика організовується за «змішаною моделлю», яка грунтується на поєднанні «учнівської» та «управлінської» моделей, а виробнича практика організовується за «управлінською моделлю», яка передбачає рівноправність студента-практиканта з фахівцем відповідної ланки під наглядом керівника практики. Розроблено структурну схему практичного навчання бакалаврів напряму «Здоров’я людини». Зроблено висновок про необхідність орієнтації в процесі практичної підготовки студентів на індивідуально-особистісний підхід і поєднання навчальної, аналітико-пошукової та науково-дослідної діяльності.Дана трактовка термина «практическая подготовка» в педагогической литературе. Сосредоточено внимание на организационно-содержательном аспекте трёх видов практики, предусмотренных учебным планом подготовки бакалавров направления «Здоровье человека»: учебно-организационной (ознакомительной), педагогической и производственной (больничной).Установлено, что учебно-организационная практика организовывается по «ученической модели», где студенты наблюдают и копируют стиль поведения и работы специалистов-практиков. Педагогическая практика организовывается по «смешанной модели», которая основывается на сочетании «ученической» и «управленческой» моделей, а производственная практика организовывается по «управленческой модели», которая предполагает равноправие студента-практиканта со специалистом соответствующего звена под наблюдением руководителя практики. Разработана структурная схема практического обучения бакалавров направления «Здоровье человека». Сделан вывод о необходимости ориентации в процессе практической подготовки студентов на индивидуально-личностный подход и сочетание учебной, аналитико-поисковой и научно-исследовательской деятельности.Shown the interpretation of the term "practical training" in the pedagogical literature. Focused on organizational and methodological aspects of three practices provided by the curriculum of bachelor direction "Human Health": educational organizational (introductory), pedagogical and full-scale (hospital). Determined that educational organizational practice is organized by "student's model" where students observe and copy the style and behavior of practitioners, pedagogical practice is organized by the "mixed model", which is based on a combination of "student's" and "management" models, and full-scale practice is organized by the "management model", which implies equality of student and appropriate level specialist under the supervision of the practice leader. Designed the block diagram of the practical training of bachelors in the direction "Human Health". Conclusion was made about the necessity of orientation in the course of practical training of students on individual personal approach and a combination of academic, analytical search and research activities.
|
12. |
Бабич Н. Д. Средства воплощения авторского замысла в романе Г. Квитки-Основьяненко "Пан Халявский” [Електронний ресурс] / Н. Д. Бабич // Вопросы русской литературы. - 1989. - Вип. 2. - С. 88-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_1989_2_14
|
13. |
Бабич Н. М. Допоміжна комунікація як однин із засобів формування комунікативних навичок у дітей з порушеннями зору та інтелекту [Електронний ресурс] / Н. М. Бабич // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 4. - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2014_4_3
|
14. |
Буровский Н. И. Экзотермический обогрев прибылей при литье по газифицируемым моделям [Електронний ресурс] / Н. И. Буровский, В. С. Дорошенко, Н. В. Бабич // Процессы литья. - 2014. - № 5. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PLN_2014_5_8 Отработаны 3 способа изготовления экзотермических (ЭТ) вставок с использованием газифицируемой модели в качестве несущей конструкции. Способы включают применение углеводородных материалов без дополнительного загрязнения формовочной песчаной смеси, находящейся при ЛГМ в многократном обороте. Расчетом затрат на производство разработанных ЭТ-вставок за счет выбора оптимального сырья, имеющегося на отечественном рынке, подтвердили эффективность их применения. Предложена концепция компьютерного моделирования геометрической формы прибыли в условиях ЛГМ.
|
15. |
Бабич Н. В. Використання знань у галузі технічних наук під час розслідування злочинів проти безпеки виробництва [Електронний ресурс] / Н. В. Бабич // Юридичний часопис Національної академії внутрішніх справ . - 2014. - № 2. - С. 220-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aymvs_2014_2_24
|
16. |
Бабич Н. М. Формування комунікативних навичок у дітей з порушеннями зору та інтелекту як проблема сучасної корекційної педагогіки [Електронний ресурс] / Н. М. Бабич // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 23. - С. 8-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_4 Відображено результати вивчення проблеми формування комунікативних навичок у старших дошкільників з порушеннями зору й інтелекту. Доведено відсутність її науково обгрунтованого вирішення в контексті проблем формування комунікативних навичок у такої категорії дітей. Запропоновано необхідність розглядати комунікативні навички в теоретичному конструкті "комунікативні навички в структурі комунікативного потенціалу". Визначено двокомпонентну структуру комунікативного потенціалу особистості й алгоритм його реалізації в роботі зі старшими дошкільниками з зазначеними порушеннями. Розроблено діагностичний комплекс, який надав змогу виявити стан сформованості комунікативних навичок в структурі комунікативного потенціалу. Обгрунтовано та розроблено педагогічну технологію формування комунікативного потенціалу особистості дошкільника з порушеннями зору й інтелекту, яка включає чотири компоненти: модель формування комунікативних навичок в структурі комунікативного потенціалу; алгоритм і програму формування комунікативних навичок в структурі комунікативного потенціалу; методичні рекомендації для батьків щодо підвищення ефективності формування комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку з такими порушеннями. Модульний принцип конструювання педагогічної технології забезпечив її мобільність, змістовну визначеність і комплексний характер взаємодії. Кожен із виділених модулів мав свої цілі, зміст діяльності, специфічні прийоми та методи роботи. Експериментальна робота реалізована в безпосередній взаємодії зі старшими дошкільниками з зазначеними порушеннями. Запропонована педагогічна технологія забезпечила підвищення рівня сформованості комунікативних навичок у цих дітей. Узагальнені результати формувального експерименту продемонстрували наявність якісних змін у сформованості компонентів комунікативного потенціалу та виявили найбільш значущі відмінності в їх динаміці.
|
17. |
Шинский О. И. Определение технологических параметров процесса нанесения защитного корундового покрытия на элементы стальных трубопроводов [Електронний ресурс] / О. И. Шинский, Н. В. Бабич, Н. И. Буровский // Металл и литье Украины. - 2011. - № 3. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MLU_2011_3_5 Изложены методические подходы, определены технологические параметры процесса нанесения износостойкого корундового покрытия на внутреннюю поверхность металлических труб методом самораспространяющегося высокотемпературного синтеза в поле центробежных сил. Проведены расчеты изменения стандартной мольной энергии Гиббса для всех возможных реакций между компонентами шихты с целью выяснения, какие из этих реакций теоретически могут протекать самопроизвольно. Для определения энергетической способности шихты проведены расчеты тепловых эффектов (энтальпий) соответствующих реакций. Рассмотрены теплообменные процессы между металлической трубой и продуктами экзотермической реакции при формировании корундового слоя. Получены опытные образцы элементов стального трубопровода с наплавленным корундовым слоем, исследован материал покрытия.
|
18. |
Бабич Н. Епістолярний і науково-публіцистичний контексти поглядів Лесі Українки на мову як код національного буття [Електронний ресурс] / Н. Бабич // Лінгвостилістичні студії. - 2014. - Вип. 1. - С. 14-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ls_2014_1_4
|
19. |
Бабич Н. М. Формування комунікативних навичок у дітей з порушеннями зору та інтелекту як одна з умов їх успішної адаптації в ДНЗ компенсуючого типу [Електронний ресурс] / Н. М. Бабич // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 23(3). - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2013_23(3)__4 Відображено результати вивчення проблеми формування комунікативних навичок у старших дошкільників з порушеннями зору й інтелекту. Доведено відсутність її науково обгрунтованого вирішення в контексті проблем формування комунікативних навичок у такої категорії дітей. Запропоновано необхідність розглядати комунікативні навички в теоретичному конструкті "комунікативні навички в структурі комунікативного потенціалу". Визначено двокомпонентну структуру комунікативного потенціалу особистості й алгоритм його реалізації в роботі зі старшими дошкільниками з зазначеними порушеннями. Розроблено діагностичний комплекс, який надав змогу виявити стан сформованості комунікативних навичок в структурі комунікативного потенціалу. Обгрунтовано та розроблено педагогічну технологію формування комунікативного потенціалу особистості дошкільника з порушеннями зору й інтелекту, яка включає чотири компоненти: модель формування комунікативних навичок в структурі комунікативного потенціалу; алгоритм і програму формування комунікативних навичок в структурі комунікативного потенціалу; методичні рекомендації для батьків щодо підвищення ефективності формування комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку з такими порушеннями. Модульний принцип конструювання педагогічної технології забезпечив її мобільність, змістовну визначеність і комплексний характер взаємодії. Кожен із виділених модулів мав свої цілі, зміст діяльності, специфічні прийоми та методи роботи. Експериментальна робота реалізована в безпосередній взаємодії зі старшими дошкільниками з зазначеними порушеннями. Запропонована педагогічна технологія забезпечила підвищення рівня сформованості комунікативних навичок у цих дітей. Узагальнені результати формувального експерименту продемонстрували наявність якісних змін у сформованості компонентів комунікативного потенціалу та виявили найбільш значущі відмінності в їх динаміці.
|
20. |
Курченко І. М. Екологія грибів [Електронний ресурс] / І. М. Курченко, Н. М. Жданова, Г. Л. Антоняк, З. І. Калинець-Мамчур, І. О. Дудка, Н. О. Бабич, Н. Є. Панас // Мікробіологічний журнал. - 2015. - Т. 77, № 3. - С. 53-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MicroBiol_2015_77_3_9
|
| |