Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Аросланкін О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Федоров М. І. 
Процедура управління екіпажами винищувальної авіації при вирішенні завдань по знищенню транспортних літаків противника у повітрі при прикритті військ і об’єктів [Електронний ресурс] / М. І. Федоров, О. О. Аросланкін, В. М. Сургай // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2016. - № 2. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2016_2_16
Розглянуто загальну модель діяльності пунктів управління під час управління підрозділами винищувальної авіації зі знищення транспортних літаків противника у повітрі. Описано організаційні заходи щодо забезпечення управління літаками винищувальної авіації. Запропонований найкращий варіант роботи бойової обслуги пунктів управління при знищенні транспортних літаків противника. Методи оптимізації застосовуються для пошуку розрахунку вигідного варіанту роботи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.91 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Тимочко О. І. 
Підхід щодо наведення ударної авіації на наземні (морські) цілі з урахуванням інформативності ознак орієнтирів [Електронний ресурс] / О. І. Тимочко, О. О. Аросланкін, А. В. Самокіш // Системи озброєння і військова техніка. - 2019. - № 4. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2019_4_16
Проаналізовано роботу передового авіаційного навідника при управлінні підрозділами авіації та виконанні атак ударної авіації по наземним (морським) цілям, фактори, які впливають на ефективність вирішення задач наведення. Проаналізовано фактори, що впливають наймовірність виходу на ціль. Розглянуто способи виходу на ціль з урахуванням навігаційного обладнання літального апарату та умов бойових дій. Запропоновано для підвищення ефективності вирішення завдань наведення використання різнорівневих (ієрархічних) описів поверхні, що формується з використанням процедури аналізу ситуацій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 462.283 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Тимочко О. І. 
Методика формування навчальної вибірки для навчання нечіткої нейронної мережі при автоматизації процесу прийняття рішення в задачах наведення авіації на наземні (морські) цілі [Електронний ресурс] / О. І. Тимочко, А. В. Самокіш, О. О. Аросланкін // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2020. - Вип. 1. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2020_1_4
Розроблено методику формування навчальної вибірки для навчання нечіткої нейронної мережі при автоматизації процесу прийняття рішення в задачах наведення авіації на наземні (морські) цілі. Для навчання нечіткої нейронної мережі необхідно використовувати навчальну вибірку. При підготовці навчальної вибірки для навчання нечіткої нейронної мережі процесу наведення авіації на наземні (морські) цілі існує проблема збору даних. Збір статистики на основі прикладів прийняття рішень в процесі наведення в реальних умовах застосування авіації по наземних (морських) цілях, займає багато часу, не дозволяє зібрати необхідну кількість статистичних даних для формування навчальної вибірки. Тому слід застосовувати імітаційне моделювання. Але складність, динамічність процесу наведення, та невизначеність, що зумовлена характером параметрів, які використовуються при вирішенні задачі наведення, не дозволяють застосовувати імітаційні моделі побудовані на основі традиційних методів. Це зумовлено тим, що навчальна вибірка не враховує не визначеність. Також імітаційні моделі побудовані на основі радиційних методів не враховують досвід та знання передового авіанавідника, тому одержана в результаті моделювання навчальна вибірка, не дозволить побудувати нечіткої нейронної мережі та навчити її відповідно до процесу прийняття рішення передового авіанавідника при наведені авіації на наземні (морські) цілі. Тому при побудові імітаційної моделі слід застосовувати моделі на основі математичного апарату нечіткої логіки та нечітких множин. В результаті проведеної роботи розроблено методику формування навчальної вибірки для навчання нечіткої нейронної мережі при автоматизації процесу прийняття рішення в задачах наведення авіації на наземні (морські) цілі та побудовано імітаційну модель. Дана модель дозволяє на основі вхідних даних одержувати параметри наведення, що визначаються передовим авіанавідником при вирішенні задачі наведення авіації на наземні (морські цілі). Застосування даної методики дозволило одержати навчальну вибірку, на основі якої можливе навчання ННМ для одержання інформаційної технології автоматизованої виробки рекомендацій щодо параметрів наведення авіації на наземні (морські) цілі на основі ННМ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 487.378 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Зазірний А. А. 
Узгодження технічного та біологічного сегментів ергатичної системи "судноводій - судно" з використанням нечіткого нейромережевого підходу [Електронний ресурс] / А. А. Зазірний, О. О. Аросланкін // Водний транспорт. - 2021. - Вип. 1. - С. 19-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2021_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.136 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Аросланкін О. О. 
Нейромережева модель прогнозування параметрів руху судна в системі формування надводної обстановки ближньої морської зони [Електронний ресурс] / О. О. Аросланкін, Г. В. Шапіро, І. Л. Гусак, О. С. Саф’ян, Є. Є. Постніков // Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. - 2021. - № 3. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2021_3_17
Мета роботи - розробка нейромережевої моделі прогнозування параметрів руху судна в системі формування надводної обстановки ближньої морської зони для підвищення ситуаційної обізнаності судноводія. Визначено, що ближня морська зона характеризується достатньо високою інтенсивністю транспортної активності. Надводна обстановка у ближній морській зоні характеризується значною кількістю факторів, що обумовлює різноманітність руху судна, їх необхідно врахувати при формуванні інформаційних моделей. Виконано розробку нейронної мережі, яка прогнозує координати судна на один крок вперед, що дозволяє прогнозувати координати судна за інформацією від навігаційних приладів, з високою навігаційною точністю.
Попередній перегляд:   Завантажити - 517.299 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Шапіро Г. В. 
Формування інформаційної моделі надводної обстановки для автоматизації процесів судноводіння [Електронний ресурс] / Г. В. Шапіро, О. О. Аросланкін, Є. Є. Постніков // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2021. - Вип. 3. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2021_3_9
Доведено, що одним з перспективних напрямків підвищення ефективності вирішення названих завдань є впровадження інтелектуальних інформаційних технологій в процеси інформаційного забезпечення прийняття рішень судноводієм. Основою інформаційного забезпечення - є побудова інформаційних моделей надводної обстановки, що здатні підвищити оперативність та правильність прийняття рішень судноводієм за рахунок збільшення обсягів та різнорідності інформації, яка обробляється. Незважаючи на значне оснащення сучасних суден технічними засобами навігації та управління рухом, слабким місцем залишається "людський" фактор. Передача функцій судноводія штучному інтелекту у складі сучасних автоматизованих систем не доцільна, оскільки галузь штучного інтелекту тільки розвивається, а інтелект досвідченої людини здатен на сьогоднішній день вирішувати більш складні завдання. Штучний інтелект доцільно використовувати в якості систем підтримки прийняття рішення. Доцільним є формування інформаційної моделі автоматизованої системи управління судноводінням у вигляді доповненої реальності та занурювати судноводія у таку доповнену реальність. Побудова нових інформаційних моделей з елементами доповненої реальності підвищить ситуаційну обізнаність судноводія у надводній обстановці, оперативність прийняття рішення та повноту врахування факторів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 557.083 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Тимочко О. І. 
Модель системи позиціонування та моніторингу на основі багаторівневої структури передачі даних в розподіленій мережі [Електронний ресурс] / О. І. Тимочко, В. В. Афанасьєв, Ю. В. Афанасьєв, О. О. Аросланкін // Системи озброєння і військова техніка. - 2021. - № 4. - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2021_4_18
В роботі запропоновано модель системи позиціонування та моніторингу на основі багаторівневої структури передачі даних в розподіленій мережі. Обгрунтування моделі виконано на основі дослідження технологій обміну даними, апаратних компонентів, програмного забезпечення, варіантів топології побудови систем обміну даними. Проведено експериментальне дослідження реалізації функцій моніторингу та позиціонування на основі застосування моделі, що запропонована. Показано, що до основних властивостей моделі відноситься масштабування структури залежно від конкретних задач, можливість поєднання в єдину систему стаціонарних та рухомих елементів, які здійснюють збір, обробку та передачу даних. Область застосування моделі, що запропонована, це віддалені райони, де відсутній стільниковий зв'язок, роззосереджені промислові об'єкти, аеродроми. Дана модель може бути основою для удосконалення систем пошуково-рятувального забезпечення та системи управління повітряним рухом при застосуванні безпілотних літальних апаратів, в тому числі спільно з пілотованою авіацією.
Попередній перегляд:   Завантажити - 605.182 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського