Пошуковий запит: (<.>A=Аніщенко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Аніщенко В. О. Розвиток лідерства і мотивація персоналу в освітній сфері на матеріалах Чернігівського регіону [Електронний ресурс] / В. О. Аніщенко, Н. В. Ткаленко // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2009. - № 3. - С. 79-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2009_3_11
|
2. |
Аніщенко В. О. Особливості оцінки інноваційної сприйнятливості виробничих систем [Електронний ресурс] / В. О. Аніщенко, Н. В. Ткаленко // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2009. - № 4. - С. 28-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2009_4_7
|
3. |
Аніщенко В. Культурологічний підхід у професійній підготовці вчителя [Електронний ресурс] / В. Аніщенко, О. Падалка // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 6. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_6_14 Проаналізовано проблеми професійної підготовки вчителя в контексті культурологічного підходу. Обгрунтовано доцільність культуротворчої педагогічної освіти, основу якої складає ідея спрямованості освітнього процесу педагогічного ВНЗ в єдності його цільового, змістово-процесуального та технологічного компонентів на кінцевий результат - становлення вчителя як суб'єктам професійно-педагогічної культури.Проанализированы проблемы профессиональной подготовки учителя в контексте культурологического подхода. Обоснована целесообразность культуротворческого педагогического образования, основу которого составляет идея направленности образовательного процесса педагогического ВУЗ в единстве его целевого, содержательно-процессуального и технологического компонентов на конечный результат – становление учителя как субъектам профессионально-педагогической культуры.The article presents the analysis of the teachers’ training problem within the cultural approach. There has been substantiated the essence of culture-creative teachers’ training, which is based on orientation of the educational process in teachers' higher educational establishment in the unity of target, content-procedural, and technological components on the final result – teacher’s development as a subject of professional pedagogical culture.
|
4. |
Цюцюра С. В. Інформаційна база системи енергетичного менеджменту промислового підприємства [Електронний ресурс] / С. В. Цюцюра, В. О. Аніщенко, Н. В. Ткаленко. // Управління розвитком складних систем. - 2010. - Вип. 2. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2010_2_17
|
5. |
Аніщенко В. О. Вдосконалення методології концептуальних засад формування системи екологічного менеджменту підприємства за допомогою еколого-економічного аналізу [Електронний ресурс] / В. О. Аніщенко // Економіка і управління. - 2012. - № 3. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_3_19
|
6. |
Аніщенко В. О. До питання щодо вирішення проблем практичної реалізації завдань державної науково-технічної політики [Електронний ресурс] / В. О. Аніщенко, О. Г. Гончаренко, В. М. Лоза // Економіка і регіон. - 2011. - № 3. - С. 152-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2011_3_32 Розглянуто основні напрямки удосконалення державної науково-технічної політики, складнощі та проблеми практичної реалізації її завдань. Запропоновано певні шляхи їх вирішення на нинішньому етапі соціально-економічного розвитку економіки нашої країни.
|
7. |
Аніщенко В. А. Феномен самонавчальних організацій у контексті проблеми неперервної освіти [Електронний ресурс] / В. А. Аніщенко, О. С. Падалка // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_3 Проаналізовано теоретичні аспекти діяльності самонавчальних організацій у контексті проблеми безперервної освіти. Здійснено термінологічний аналіз поняття "самонавчальна організація". Стисло викладено історію розвитку теорії самонавчальних організацій. Охарактеризовано основні ознаки самонавчання. Акцентовано увагу на тому, що діяльність самонавчальної організації грунтується на культурі, системі та навичках самонавчання. Самонавчальна організація з'являється там, де людські ресурси і талант стають найбільш важливим фактором продуктивності та метою інвестицій.Проанализированы теоретические аспекты деятельности самообучающихся организаций в контексте проблемы непрерывного образования. Осуществлен терминологический анализ понятия "самообучающаяся организация". Изложена краткая история развития теории самообучающихся организаций. Охарактеризованы основные признаки самообучающейся организации. Акцентировано внимание на том, что деятельность самообучающейся организации основывается на культуре, системе и навыках самообучения. The article analyzes theoretical aspects of a self-learning organization in the context of continuous education. Terminological analysis of "learning organization" concept has been carried out. The main difference between a learning and self-learning organization in the context of teaching characteristics is maintained.
|
8. |
Аніщенко В. О. Аудит як інструмент управління плановою діяльністю підприємств (теоретичний аспект) [Електронний ресурс] / В. О. Аніщенко, О. Г. Гончаренко, В. М. Лоза // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 6. - С. 174-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_6_38
|
9. |
Аніщенко В. О. Екологічний аудит як інструмент вдосконалення механізму використання земельних ресурсів [Електронний ресурс] / В. О. Аніщенко, О. Г. Гончаренко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2011. - Вип. 27(1). - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2011_27(1)__27
|
10. |
Аніщенко В. Професійна компетентність вчителя безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] / В. Аніщенко, О. Падалка // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 210-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__28 Висвітлено сутність професійної компетентності вчителя безпеки життєдіяльності. Проаналізовано структуру професійних цінностей вчителя безпеки життєдіяльності в контексті професійної компетентності педагога.Освещена сущность профессиональной компетентности учителя безопасности жизнедеятельности. Проанализована структура профессиональных ценностей учителя безопасности жизнедеятельности в контексте профессиональной компетентности педагога.In the article the essence of professional competence of the teacher safety. The structure of professional values the teacher of life safety in the context of the professional competence of the teacher is analyed.
|
11. |
Нагорний В. І. Вплив строків сівби на чисельність шкідників та урожайність зерна сої в умоваx Північно-східного Лісостепу України [Електронний ресурс] / В. І. Нагорний, В. М. Деменко, В. М. Аніщенко // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Агрономія і біологія. - 2013. - Вип. 3. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_agro_2013_3_6
|
12. |
Олійник Л. В. Економічні інструменти як провідний фактор подолання екологічної кризи [Електронний ресурс] / Л. В. Олійник, В. О. Аніщенко. // Ефективна економіка. - 2011. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_5_32
|
13. |
Аніщенко В. О. Вплив соціально-екологічної відповідальності підприємств на формування їх позитивного екологічного іміджу [Електронний ресурс] / В. О. Аніщенко // Економіка і управління. - 2015. - № 1. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2015_1_14
|
14. |
Аніщенко В. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродовж життя [Електронний ресурс] / В. Аніщенко, О. Падалка // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2010. - Вип. 2. - С. 217-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2010_2_28
|
15. |
Аніщенко В. О. До питання щодо особливості соціо-еколого-економічної оцінки природних ресурсів [Електронний ресурс] / В. О. Аніщенко // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2008. - Вип. 1. - С. 87-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2008_1_36
|
16. |
Аніщенко В. О. Організація управління екологічною безпекою промислової соціо-еколого-економічної системи локального рівня [Електронний ресурс] / В. О. Аніщенко // Економіка і управління. - 2014. - № 1. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2014_1_15
|
17. |
Аніщенко В. О. Методичний підхід до інвестиційного забезпечення інноваційних програм природоохоронного призначення [Електронний ресурс] / В. О. Аніщенко // Економіка і управління. - 2014. - № 3. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2014_3_20
|
18. |
Іванніков Р. В. Композити на основі екстрактів із листя орхідних та кремнезему для пролонгованого вивільнення біоактивних речовин [Електронний ресурс] / Р. В. Іванніков, І. В. Лагута, О. М. Ставинська, В. М. Аніщенко, Л. І. Буюн, Є. М. Пахлов // Доповіді Національної академії наук України. - 2019. - № 4. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2019_4_11 З використанням листя рослин Orchidaceae Juss. одержано біоактивні екстракти, склад яких досліджено методом високоефективної рідинної хроматографії. Шляхом адсорбції екстрактів на поверхні високодисперсного кремнезему одержано біологічно активні композити. Композити охарактеризовано методами ІЧ та UV/VIS спектроскопії, вивчено вивільнення компонентів екстрактів із композитів у водний та етанольний розчини. Встановлено, що основними класами біоактивних сполук у екстрактах є фенольні кислоти та флавоноїди в глікозидній формі. Показано, що в композитах ці сполуки взаємодіють із силанольними групами кремнезему. У випадку десорбції у воду з композитів вивільняється тільки незначна частина біоактивних сполук. Десорбція фенольних сполук у етанольний розчин була значно більшою, але вивільнення різних фенолів здійснювалось не одночасно. Розбіжності в десорбції біоактивних речовин вказують на різну силу їх взаємодії з кремнеземом і на можливість використання кремнезему для створення композитів з пролонгованим вивільненням біологічно активних сполук.
|
19. |
Аніщенко В. Порівняльний аспект підготовки офіцерів та персоналу пенітенціарної системи на прикладі США та України [Електронний ресурс] / В. Аніщенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 4. - С. 139-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_4_14
|
20. |
Аніщенко В. О. Пенітенціарна пробація в зарубіжних країнах [Електронний ресурс] / В. О. Аніщенко, О. А. Махлай // Кримінально-виконавча система: Вчора. Сьогодні. Завтра. - 2018. - № 2. - С. 61-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kvsvsz_2018_2_8
|
| |