Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Єпіфанова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Єпіфанова Ольга. 
Роль веб-сайту в бібліотечно-інформаційному обслуговуванні Наукової бібліотеки Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля [Електронний ресурс] / Ольга. Єпіфанова // Вісник Львівського університету. Сер. : Книгознавство, бібліотекознавство та інформаційні технології. - 2010. - Вип. 4. - С. 235-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlukbit_2009_4_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.179 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Єпіфанова О. 
Методичне об’єднання бібліотек вищих навчальних закладів Луганської області в дзеркалі часу [Електронний ресурс] / О. Єпіфанова, В. Савельєва // Вісник Львівського університету. Серія : Книгознавство, бібліотекознавство та інформаційні технології. - 2014. - Вип. 9. - С. 103–114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlukbit_2014_9_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 538.699 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мороз М. М. 
Соціально-економічне забезпечення пасажирського транспорту загального користування [Електронний ресурс] / М. М. Мороз, С. О. Король, О. В. Мороз, Д. М. Марченко, О. В. Єпіфанова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 1. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 435.433 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Дєордіца Т. 
Мисленнєва тактика засвоювання термінів фахової мови [Електронний ресурс] / Т. Дєордіца, М. Вороніна, О. Єпіфанова, В. Толмачов // Фізико-математична освіта. - 2022. - Т. 34, № 2. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2022_34_2_6
За нашими спостереженнями, чимало студентів, опрацьовуючи наукові дефініції термінів, стикаються з труднощами у їх розумінні. Зважаючи на неможливість навчити розумінню, поставлено питання: які мисленнєві тактики забезпечують свідоме засвоєння термінів? Основу запропонованої розробки становлять результати логічного аналізу мови як знакової системи. Ідея виконання над поняттям аналітичних і синтетичних логічних операцій, заснованих на обох типах ієрархічних відношень між поняттями - "рід - вид" і "ціле - частина", постає з загального морфологічного аналізу F. Zwicky. З'ясовано, що термін як мовний знак має 3 прикмети: предметне значення, смисл і смисловий зміст. Смисл терміна фіксує дефініція, а смисловий зміст йому приписує характеристика - пізнавальний прийом, схожий із дефініцією. Смисловий зміст, на відміну від смислу терміна, є сукупністю неструктурованої інформації. Розглядувана мисленнєва тактика спрямована на розвиток у суб'єкта учіння здатності розуміти смисл певного терміна через надання його смисловому змісту структурної організації. Структурувати смисловий зміст терміна запропоновано шляхом розв'язання двох завдань. Виведення термінів, що є опорними словами шуканої структури, - суть першого завдання. Відтворення структури смислового змісту засвоюваного терміна - суть другого завдання. Розглядувана мисленнєва тактика є втіленням педагогічного прийому, описаного у логічній теорії поняття: пізнавальні прийоми, схожі з визначенням, мають йому передувати, адже їх застосування часто полегшує розуміння та засвоєння дефініції терміна Зроблено висновки, що запропонована мисленнєва тактика засвоювання терміна буде дієвою, якщо суб'єкт учіння: вміє встановлювати та визначати ієрархічні зв'язки між поняттями; знає сутність, структуру та правила виконання над поняттям логічних операцій узагальнення поняття, таксономічного та мереологічного поділів; мереологічної інтеграції; володіє нормативними процедурами, що є складниками цих операцій; володіє засобами контролю правильності та виконуваних операцій, і виведених термінів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 681.642 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Дєордіца Т. 
Свідома мнемічна діяльність у навчанні: досвід систематизації прийомів [Електронний ресурс] / Т. Дєордіца, М. Вороніна, О. Єпіфанова, В. Толмачов // Фізико-математична освіта. - 2022. - Т. 36, № 4. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2022_36_4_7
За нашими спостереженнями, багатьом студентам складно запам'ятовувати зміст навчальних текстів. У власній педагогічній практиці ми забезпечуємо наших студентів раціональними стратегіями виконання різних видів мнемічної діяльності. Дотримуючись їх, вони поступово оволодівають навичками свідомо управляти власною пам'яттю. Поставивши собі за мету розробити стратегію довільного логічного запам'ятовування навчальних текстів, не виявлено у доступній нам психологічній літературі системного опису прийомів, які опосередковують цей процес, і тому спробували скласти такий опис самі. Виходячи з тлумачення стратегії як інтегрованої моделі дій, спрямованих на реалізацію складної мети, поставлено питання: якою є мета довільного логічного запам'ятовування навчальних текстів? яка система прийомів уможливлює її досягнення? Методологічною основою нашої розвідки є розроблена Г. К. Середою загальна теоретична модель пам'яті. Систематизацію проведено за допомогою дедуктивного методу. У логіці ключових принципів обраної теорії пам'яті уточнено мету довільного логічного запам'ятовування навчальних текстів: студент має міцно закріпити у власній пам'яті зміст засвоюваного тексту в певних зв'язках і відношеннях, аби бути здатним відтворити його у бажаному обсязі та в заданий термін для адекватного використання у майбутній діяльності. Запропонована система інтелектуальних і практичних прийомів, що опосередковують процес довільного логічного запам'ятовування, охоплює також мнемічні задачі, що їх породжує виконання цього процесу, та набір мнемічних ефектів, які відображають закономірні зв'язки між ефективністю пам'яті та тими чинниками, що її детермінують. З безлічі виявлених і досліджених у психології мнемічних ефектів відібрано ті, які характеризують процедурні умови продуктивного запам'ятовування та генералізують прийоми логічної обробки інформації, її фіксування та закріплення у пам'яті. Зв'язок вказаних елементів системи відображає формула: мнемічні задачі - мнемічні ефекти - прийоми розв'язання мнемічних задач. Запропонована система покликана бути інформаційною базою для розробки раціональних стратегій довільного логічного запам'ятовування навчальних текстів. Для зручності використання її формалізований опис наведено у вигляді інтелект-карти. В результаті проведеного дослідження уточнено мнемічну мету, на досягнення якої спрямований процес довільного логічного запам'ятовування навчальних текстів, і систематизовано прийоми, які опосередковують цей процес. Параметрами, за допомогою яких проведено систематизацію, виступила комбінація певних мнемічних ефектів. Умовою перетворення описаних прийомів у цілеспрямовані дії, є інтелектуальна активність студентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 847.651 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського