Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Євдоченко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Циганкова Т. 
Стратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищі [Електронний ресурс] / Т. Циганкова, О. Євдоченко, О. Шелестович // Міжнародна економічна політика. - 2012. - Вип. 1-2. - С. 5-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2012_1-2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.694 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Євдоченко О. Л. 
Система державного захисту національних інтересів України в інформаційній сфері [Електронний ресурс] / О. Л. Євдоченко. // Державне будівництво. - 2009. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2009_1_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.183 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Євдоченко О. О. 
Сучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНК [Електронний ресурс] / О. О. Євдоченко, Н. В. Чала // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_25
Визначено основні напрями екологізації маркетингової діяльності транснаціональних корпорацій, узагальнено інструментарій і технології екологічного маркетингу, які застосовуються під час розробки товару, його виробництва, пакування, процесу постачання, утилізації, проілюстровано практичне застосування екологічних принципів транснаціональними корпораціями.
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.87 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Євдоченко О. О. 
Сучасні особливості та стратегічні пріоритети двостороннього співробітництва України з Китаєм [Електронний ресурс] / О. О. Євдоченко // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 4. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_4_4
На основі аналізу показників торговельно-економічного розвитку й узагальнення еволюції та особливостей сучасного етапу двосторонніх відносин України з Китаєм обгрунтовано стратегічні пріоритети двостороннього співробітництва.
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.584 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Гарафонова О. І. 
Впровадження стратегій здійснення змін на підприємстві в умовах нестабільності зовнішнього середовища [Електронний ресурс] / О. І. Гарафонова, О. О. Євдоченко // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2016. - Вип. 11. - С. 115-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2016_11_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 517.921 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Євдоченко О. О. 
Міжнародні організації у формуванні торговельної інтеграції [Електронний ресурс] / О. О. Євдоченко, О. А. Ткаченко // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 3. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_3_10
Узагальнено чинники, які суттєво вплинули на виникнення та еволюцію міжнародних організацій, наведено класифікацію останніх. Досліджено роль міжнародних організацій у процесах торговельної інтеграції країн з різним рівнем розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 460.908 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Нікогосян Н. І. 
Організаційно-технологічні основи логістичної оптимізації виробничої програми підприємства з виробництва зовнішніх утеплювачів [Електронний ресурс] / Н. І. Нікогосян, В. М. Погорельцев, О. М. Євдоченко // Містобудування та територіальне планування. - 2013. - Вип. 49. - С. 358-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2013_49_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 656.798 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Нікогосян Н. І. 
Основні форми організації розподільчої логістики будівельно-виробничого підприємства [Електронний ресурс] / Н. І. Нікогосян, В. М . Погорельцев, О. О. Демидова, О. М. Євдоченко // Містобудування та територіальне планування. - 2012. - Вип. 46. - С. 403-407. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2012_46_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.221 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Стройко Т. В. 
Cтратегічні напрями функціонування фінансових інструментів регіональної політики ЄС [Електронний ресурс] / Т. В. Стройко, Т. Ф. Гордєєва, О. О. Євдоченко // Інфраструктура ринку. - 2016. - Вип. 1. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2016_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.702 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Євдоченко О. С. 
Індивідуальний підхід до формування експериментальної компетентності майбутніх фахівців хімічної галузі [Електронний ресурс] / О. С. Євдоченко // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 18(1). - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_18(1)__35
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.572 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Галахова Т. О. 
Детермінанти успіху та дивергентні аспекти розвитку стартап-компаній у глобальному бізнес-середовищі [Електронний ресурс] / Т. О. Галахова, О. О. Євдоченко, О. В. Кислицина // Бізнес Інформ. - 2021. - № 8. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_8_2
Мета роботи - дослідження детермінант успіху та дивергентних аспектів розвитку стартап-компаній у сучасному глобальному бізнес-середовищі задля обгрунтування ефективних технологій їх розвитку. Так, глобальний вектор економічного, технологічного, соціокультурного розвитку визначає виникнення прогресивних економічних концепцій, що на сьогодні представлені такими формулюваннями: цифрова економіка (digital economy), гіг-економіка (gig economy), економіка знань (knowledge economy), сервісна економіка (service economy), інноваційно-креативна економіка (innovative and creative economy), економіка суспільної участі (sharing economy) та ін. Проаналізовано два вагомі критерії, що найбільш розповсюджені при визначенні стартап-компанії: інноваційний продукт і швидкий темп зростання. Здійснено компаративний аналіз стартапу та традиційного бізнесу, що дало змогу окреслити ключові дивергентні аспекти цих понять, а саме: локальні та глобальні амбіції; масштабованість бізнесу; інноваційність продукту; інформаційні та цифрові технології; траєкторія успішного розвитку; комерційні інтереси; організаційна структура; трансформація бізнес-моделі; екосистеми бізнесу тощо. Проаналізовано ключові детермінанти успіху та невдач стартап-проєктів на основі таких критеріїв, як: ідея, бізнес-модель, час запуску, команда, маркетингова стратегія, інвестування, система місії, цілей, цінностей. Перспективами подальших досліджень у контексті розвитку стартап-компаній у сучасному бізнес-середовищі є систематизація успішних кейсів і розробка певних механізмів підвищення ефективності діяльності стартап-компаній.
Попередній перегляд:   Завантажити - 487.703 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Євдоченко О. 
Професійна підготовка майбутніх хіміків як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / О. Євдоченко // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 33(1). - С. 319-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_33(1)__49
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.65 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Євдоченко О. С. 
Структура та зміст професійної компетентності майбутніх хіміків [Електронний ресурс] / О. С. Євдоченко // Педагогічні науки: теорія та практика. - 2021. - № 4. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_4_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 357.259 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Галахова Т. О. 
Сучасні моделі монетизації бізнесу в умовах цифровізації економіки [Електронний ресурс] / Т. О. Галахова, Є. М. Галахов, О. О. Євдоченко, О. В. Кислицина // Бізнес Інформ. - 2022. - № 11. - С. 52-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_11_6
Мета роботи - дослідження моделей формування доходу бізнесу (моделей монетизації) як підсистемного компонента загальної бізнес-моделі компанії через логічний взаємозв'язок: "модель монетизації бізнесу - бізнес-модель компанії - глобальна екосистема бізнесу" для обгрунтування найефективніших моделей в сучасних умовах посилення диджиталізації економічного розвитку. Візуалізовано механізм формування стратегії електронного бізнесу "від аналізу даних до стратегії", тобто узагальнені, структуровані та певним чином систематизовані дані представляють собою цінність - знання, які компанія може використати в розробці своєї бізнес-стратегії. Проаналізовано методологію формування бізнес-моделі компанії, що базується на 4 ключових компонентах: "Хто? - Що? - Як? - Чому?" (Who? - What? - How? - Why?). Наведено детальний аналіз моделей монетизації для цифрового бізнесу (онлайн-формату) з точки зору їх реалізації, а також узагальнюючі характеристики кожної моделі; виокремлено ключові переваги та недоліки їх реалізації. Увагу приділено таким моделям монетизації: модель транзакційного доходу (або виробнича модель монетизації бізнесу); модель націнки; рекламна модель; модель ліцензування; арбітражна модель; комісійна (партнерська/афілійована) модель монетизації; модель відкритих інновацій; модель "дохід від реалізації послуг"; модель підписки (Freemium/Premium), а також таким інноваційно-креативним бізнес-моделям компаній та, зокрема, їх моделям монетизації, як: модель продажу емоцій/досвіду (Experience Selling model); модель додаткових послуг (Add-on Model); модель Айкідо (Aikido Model); модель єдиної ставки (Flat Rate Model) - модель "Бритва і лезо" (Razor and Blade Model).
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.995 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Галахова Т. О. 
Сучасні теоретичні та практичні трансформаційні аспекти діяльності стартапів [Електронний ресурс] / Т. О. Галахова, О. О. Євдоченко, О. В. Кислицина // Причорноморські економічні студії. - 2021. - Вип. 68. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2021_68_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 486.246 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського