Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000170/2015/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Університети і лідерство : міжнар. наук. жур..- Київ Unìversiteti ì lìderstvo- Титул.
- Зміст.
- McNay I., Hladchenko M. Leading the autonomous university: conditioning factors and culture of organisations in the UK, Ukraine and other European contexts. - C. 7-14.
- Kohtamäki V., Kautonen M. The financial autonomy of universities and the national innovation performance in Europe: possible linkages in Finland and other European countries. - C. 14-21.
- Rutkauskiene D., Gudoniene D. The role of MOOC in university’s leadership strategy. - C. 21-24.
- Shumilova Yu., Cai Yu. Factors affecting the employability of international graduates. - C. 24-30.
- Hura T., Necheporchuk I. Role of technical university in the development of leadership and institutional potential of society. - C. 31-33.
- Lebid N. Management personnel leadership potential of higher education institutions development. - C. 34-37.
- Palamarchuk O. The leading role of teachers in the development of higher education. - C. 37-41.
- Пантюк Т., Миськів І. Лідерство в освіті як суспільно-педагогічна детермінанта. - C. 41-44.
- Покотило К. Категоричний імператив та лідерство в освіті. - C. 44-47.
- Romanovskiy O., Knysh A. Emotional leadership and ways of its formation in National Technical University "Kharkiv polytechnic institute". - C. 48-51.
- Струганець Л. Мовнокомунікативна компетентність лідера в освітній галузі (теоретичний ракурс). - C. 52-55.
- Войтович Р. Інтелектуальна еліта як технократична умова інституційного лідерства у державному управлінні. - C. 56-59.
- Сикорская И. Социокультурные особенности управленческой практики в Украине. - C. 60-63.
- Смерічевський С., Клімова О. Лідерство в державному управлінні: сучасні виклики. - C. 63-67.
- Борщ В. Роль соціального капіталу в процесі формування та розвитку людського капіталу організації. - C. 68-71.
- Корж М., Новак В., Шевченко О. Розвиток цінового управління як одного з інструментів міжнародного маркетингу. - C. 71-75.
- Novak V., Zarubinska I., Mаlіnоvskа L. Іnspіrіng leаdershіp as a practical implementation of emоtіоnаl іntellіgence. - C. 76-78.
- Ятвецька Г., Кривошея Т. Огляд методів соціолінгвістичного аналізу лідерства. - C. 79-82.
| 2015 | | № 1
|
|
|
|