Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000108/2013/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Донбасу
: електрон. наук. фах. вид..- Луганськ

  1. Титул, зміст.
  2. Соціальна педагогіка

  3. Канішевська Л. В. Педагогічна підтримка старшокласників шкіл-інтернатів: зміст підготовчої роботи з педагогами.
  4. Толкачова А. С. Методика впровадження системи виховних годин "Крокуємо до комунікативної компетентності” у позаурочну діяльність шкіл-інтернатів.
  5. Якібчук М. І. Взаємозв’язок толерантності із ціннісними пріоритетами особистості.
  6. Історія педагогіки

  7. Арешонков В. Ю. "Зміст шкільної суспільствознавчої освіти” в понятійній системі історико-методичного дослідження.
  8. Балабуст Н. Ю. Педагогічний екстернат як одна з форм підготовки педагогічних кадрів для освітньої сфери Подільської губернії (друга половина XIX – початок XX ст.).
  9. Кришко А. Ю. Відгук ідей Вільгельма фон Гумбольдта у контексті проблем розвитку української мови в Україні ХІХ – початку ХХ століття.
  10. Майструк О. М. Василь Каразін і Філотехнічне товариство (20-ті роки ХІХ ст.).
  11. Особов І. П. Роль вузівського освітнього середовища у формуванні креативності студентів.
  12. Паладьєва А. Ф. Роль стародавніх мов у змісті шкільної освіти в період 1898 по 1905 рр..
  13. Паскаленко В. В. Навчальне приладдя та кінематограф як необхідні засоби навчання в середніх технічних училищах в педагогічних працях В. В. Рюміна (кінець ХІХ – початок ХХ століття).
  14. Пєтухова І. О. Дитина як об’єкт психолого-педагогічних досліджень (історико-педагогічний аналіз).
  15. Сбітнєва Л. М., Полянська К. В. Сутність та специфіка музично-естетичного виховання дітей і молоді в Україні у 70 роки ХХ століття.
  16. Ткачова Ю. Г. Проблема формування готовності до материнства у вітчизняній педагогічній науці.
  17. Фещенко Г. В. Методи підготовки майбутніх учителів до краєзнавчої роботи в школі (20 – 30-ті роки ХХ століття).
  18. Хмелівська С. І. Вивчення іноземних мов у закладах реальної освіти Київської учбової округи (др. пол. ХІХ – поч. ХХ ст.).
  19. Інноваційні технології дошкільної та загальної освіти

  20. Бирко Н. М. Особливості формування толерантності учнів молодшого шкільного віку.
  21. Верещенко Т. В. Вітчизняні та зарубіжні підходи до формування природоцентричної екологічної позиції учнів.
  22. Лавриненко О. В. Організація самоосвітньої діяльності учнів у контексті розвитку організаційної культури сучасної вечірньої школи.
  23. Муранова Н. П. Програма експериментального дослідження рівня фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті.
  24. Неживий О. І. Навчально-виховний потенціал шкільного літературного музею Григора Тютюнника.
  25. Роман С. В. Об’єкт, суб’єкт і соціоприродне середовище як компоненти педагогічної системи формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти.
  26. Ціко І. Г. Психолого-педагогогічні підходи до формування етнокультурних знань підлітків у процесі вивчення світової літератури.
  27. Інновації в навчально-виховному процесі ВНЗ

  28. Горобець Д. В. Впровадження матричної структури управління як умова розвитку педагогічного коледжу.
  29. Ленчук І. Г. Геометризація і унаочнення стереометричних задач.
  30. Лисенко І. О. Шляхи підвищення конкурентоспроможності вищого навчального закладу (з досвіду роботи відділу маркетингу Луганського національного університету імені Тараса Шевченка).
  31. Кушнарьова Т. І. Наукова студентська Інтернет-конференція на іноземних мовах у немовному вищому навчальному закладі з використанням програми Skype.
  32. Панченко Л. Ф. Нові тренди аналізу даних.
  33. Разорьонова М. В. Викладач університету як чинник якості вищої освіти: результати опитування викладачів, студентів і керівників ВНЗ.
  34. Сафонова І. Г. Структурна модель філологічної підготовки студентів до виховання духовних потреб учнів загальноосвітньої школи засобами превентивної діяльності.
  35. Тен Е. П. Теоретические основы создания и применения мультимедийных обучающих систем дисциплины "Профессиональная педагогика”.
  36. Ху Жунсі Поняття "адаптація” у сучасному науковому дискурсі.
  37. Педагогіка за кордоном: інновації та досвід

  38. Бабаян С. Б. Історіографічний огляд досліджень педагогічних ідей Конфуція в Європі.
  39. Сінгх Ю. І. Проблеми виховання здорового способу життя у молоді на сторінках публіцистичних видань Англії.
  40. Штифурак А. В. Досвід використання імерсійної освіти у школах Фінляндії.
  41. Теорія і методика навчання і виховання

  42. Анад Али Шахейд Художественное наследие – один из методов формирования национального сознания будущих учителей изобразительного искусства.
  43. Апанович Т. І. Поєднання традиційного навчання та елементів дистанційного навчання при вивченні курсу "Вища математика”.
  44. Брода М. В. Тенденції організації самостійної роботи студентів з англійської мови.
  45. Вереітіна І. А. Методика аналізу вірогідності результатів оцінювання професійних знань.
  46. Петришен О. Г. О. Залужний про сутність колективного виховання дітей.
  47. Потапчук Т. В. Національний характер українців як складова національно-культурної ідентичності.
  48. Проказа О. Т. Современное проблемное образование как специфическая педагогическая система (вопросы теории).
  49. Професійна освіта

  50. Адаменко О. В., Ткаченко О. В. Методика контент-аналізу публікацій з питань професійної підготовки державних службовців.
  51. Казарінов Ю. І. Компетентнісний підхід у формуванні системи підготовки менеджера проекту під час викладання навчальної дисципліни "Інтелектуальна власність”.
  52. Молчанова Т. О. Системні механізми творчої лабораторії піаніста-концертмейстера і соліста.
  53. Поніманська Т. І. Підготовка педагога до виховання дітей старшого дошкільного віку в світлі гуманістичної парадигми.
  54. Умєрова Л. Д. Етапи формування професійної готовності майбутніх інженерів з охорони праці до застосування інформаційних технологій.
  55. Чудіна О. Л. Синергетичний ефект застосування моделі "граф–тезаурус” при формуванні океанологічних знань у майбутніх фахівців-географів.
  56. Шевчук О. Б. Система економічних ситуаційних завдань як засіб формування професійних компетенцій майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю.
  57. Шофолов Д. Л., Рідей Н. М., Сицька А. В. Особливості експертної сфери працевлаштування майбутніх екологів.
  58. Юсеф Ю. В. Пріоритети професійної соціалізації студента-лікаря.
2013
№ 4 (24)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського