Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000075/2014/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітологічний дискурс
: наук. електрон. вид..- Київ
Osvìtologìčnij diskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Брюханова Г. В. Становлення системи підготовки фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні у першій половині ХХ століття. - C. 1-8.
  4. Варченко-Троценко Л. О. Характеристика сервісів створення портфоліо викладача. - C. 9-19.
  5. Головчук С. Ю. Філософські та педагогічні засади патріотичного виховання у творах Г. Ващенка. - C. 20-27.
  6. Гончаренко Т. О., Тютюнник А. В. Використання Microsoft IT Academy для формування ІКТ компетентності студентів. - C. 28-37.
  7. Грищук Ю. В. Підліткова субкультура: психологічні та соціально-групові особливості. - C. 38-46.
  8. Дудка І. Г. Професійна підготовка майбутніх учителів географії до позакласної роботи із школярами. - C. 47-55.
  9. Дьячкова Я. О. Практичне використання веб-квесту як засобу формування у майбутніх правознавців професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні. - C. 56-67.
  10. Залюбівська О. Б. Риторична культура викладача технічного університету: структурні особливості. - C. 68-81.
  11. Заяць Л. І. Порівняльний аналіз університетської освіти в Україні та Нідерландах у контексті болонських угод. - C. 82-94.
  12. Зубехіна Т. В. Характеристика моделі формування інформаційної культури бакалаврів з туризму у процесі фахової підготовки. - C. 95-101.
  13. Качанюк Н. В. Використання віртуальної стіни Padlet на практичному занятті у вищій школі. - C. 102-112.
  14. Кононенко Л. В. Модель формування ораторської майстерності у майбутніх магістрів соціальної педагогіки. - C. 113-124.
  15. Корнят В. С. Структура діагностичних умінь соціального педагога. - C. 125-134.
  16. Котломанітова Г. О. Соціально-педагогічний потенціал малих жанрів українського дитячого фольклору. - C. 135-145.
  17. Лавренчук Ю. М. Гуманістичний ідеал М. І. Пирогова. - C. 146-153.
  18. Огнівчук Л. М. Оцінювання навчальних досягнень студентів вищих навчальних закладів на основі компетентністного підходу. - C. 154-165.
  19. Пєша І. В., Соляник М. Г. Готовність фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної підтримки сімей із складними життєвими обставинами. - C. 166-178.
  20. Романюк С. З. Еволюція дидактичного забезпечення рідномовної освіти українців у Канаді і США. - C. 179-190.
  21. Сабліна М. А. Можливості використання хмарних технологій в освітній та соціальній сферах. - C. 191-200.
  22. Сітцева М. В. Соціально-психологічні аспекти організації комунікативної взаємодії у віртуальному просторі. - C. 201-210.
  23. Стеблюк С. В. Економічна підготовка молодших спеціалістів сфери кооперації: модель та її реалізація. - C. 211-219.
  24. Чернігівська Н. С. Готовність майбутніх вчителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: теоретико-методологічне обґрунтування. - C. 220-230.
2014
№ 3 (7)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського