Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000068/2014/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економіка: реалії часу : електрон. наук. вид..- Одеса- Титул.
- Зміст.
Стаття номеру
- Соколовська З. М. Методи комплексної оцінки інвестиційних альтернатив на рівні підприємств. - C. 5-15.
1. Економіка промисловості та організація виробництва
- Чирва О. Г. Інфраструктурне забезпечення сталого розвитку харчових підприємств. - C. 16-23.
- Zabarnaya E. N., Cherepanova N. A. Needs,opportunities and challenges of biofuel produktion on the enterpreises of Ukraine. - C. 24-28.
- Захарченко В. І., Баєв Ю. А. Підвищення ефективності роботи підприємства на основі викорис-тання інтегрованих моделей оцінки його діяльності. - C. 29-37.
- Кравченко М. В. Підвищення економічної стійкості аграрних підприємств. - C. 38-42.
2. Підприємництво. Менеджмент. Маркетинг. Логістика
- Бак Н. А. Прозорість бюджетного процесу як фактор підвищення ефективності бюджетного менеджменту в Україні. - C. 43-49.
- Багацька К. В. Підходи до оцінки ринкової активності підприємств реального сектора економіки. - C. 50-56.
- Oleinikova О. О., Bevzenko K. S. Features of modern approach to the system of risk-business-structures management. - C. 57-62.
- Педько І. А. Маркетингові ризики підприємств на ринку бетону в сучасних умовах. - C. 63-68.
- Поповиченко И. В., Лобань А. А. Роль маркетинг-менеджмента в управлении эффективностью работы предприятия. - C. 69-75.
3. Облік. Аналіз. Аудит
- Остап’юк Н. А. Актуальні проблеми облікового відображення впливу інфляції. - C. 76-82.
- Козак Ю. Г., Логвінова Н. С., Козак А. Ю. Функціонально-вартісний аналіз в удосконаленні організаційної структури управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. - C. 83-89.
- Орлов В. М., Новицька С. С., Купріянова К. О. Аналіз методів формування тарифів на телекомунікаційні послуги з урахуванням рекомендацій МСЕ. - C. 90-95.
4. Інновації. Інвестиції. Конкурентоспроможність
- Захарченко В. І., Чумакова С. В. Підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства на підставі удосконалення його цінової політики. - C. 96-100.
- Ковтуненко К. В., Скороходова Л. В. Проблеми оцінки інтелектуальних активів інноваційно-орієнтованих підприємств. - C. 101-106.
- Kotova M. V. The theoretical and methodological basis of startups valuation. - C. 107-112.
- Новак І. М. Теоретико-методологічні засади формування категорії інвестиційний клімат. - C. 113-118.
5. Трансформація та розвиток економічних систем
- Телепнєва О. С. Порівняння продуктивних систем. - C. 119-124 .
- Сидорченко Т. Ф., Фоменко В. А., Криницька О. О. Земельна реформа як умова розбудови національної економіки. - C. 125-133.
- Стрій Л. О., Захарченко Л. А., Голубєв А. К. Ринкові механізми і структури економіки інфокомунікаційних послуг. - C. 134-141.
6. Інформаційне та математичне забезпечення економічних процесів
- Chugunov A. A., Tkacheva O. S. Research on the models of the GDP growth stimulation. Case of developed countries. - C. 142-146.
- Yashkina O. I. Modeling of auto companies` innovations diffusion. - C. 147-154.
7. До обговорення
- Іванов Ю. Б. Ефективність маркетингової діяльності підприємств в сучасних умовах підвищеної динамічності та ризикованості підприємництва. - C. 155-160.
- Технічна сторінка.
| 2014 | | № 1 (11)
|
|
|
|