Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000053/2017/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| CTE Workshop Proceedings : electronic ed..- Kryvyi Rih CTE Workshop Proceedings- Title.
- Зміст.
- Semerikov S. O., Striuk A. M., Shyshkina M. P. Preface. - C. 1-6.
Хмаро орієнтоване навчальне середовище
- Франчук Н. П. Сучасне освітнє середовище. - C. 7-11.
- Дамницька А. В. Xмаро орієнтовані платформи, засоби і послуги. - C. 12-24.
- Білоусова Л. І., Житєньова Н. В. Хмарні сервіси як ефективний інструмент візуалізації. - C. 25-30.
- Філоненко М. М., Подковко Х. В. Електронне портфоліо в системі післядипломної освіти викладачів медичних (фармацевтичних) закладів вищої освіти: психолого-педагогічний аспект. - C. 31-35.
- Кадемія М. Ю., Кобися В. М. Реалізація SMART-навчання засобами сучасних мережевих технологій. - C. 36-40.
- Грицук Ю. В., Грицук О. В. Організація тестування студентів з використанням Office 365. - C. 41-45.
- Кобися А. П. Використання хмарних технологій у проектній роботі студентів. - C. 46-51.
- Kiyanovska N. M. Free and open source cloud technology based on the type Software as a Service. - C. 52-58.
- Ворожбит А. В. Створення мультимедійного контенту хмаро орієнтованого навчального середовища технічного ліцею. - C. 59-63.
Хмарні технології відкритої освіти
- Сороко Н. В. Проблема проектування цифрової навчальної екосистеми масових онлайн курсів для розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії). - C. 64-70.
- Остапенко Л. П., Соловйова О. К. Масові відкриті онлайн курси в системі підготовки майбутнього вчителя до медіаосвітньої діяльності. - C. 71-75.
Хмарні технології мобільного навчання
- Лешко К. В., Рикова Л. Л. Формування професійно-пізнавальної активності майбутніх педагогів з використанням засобів доповненої реальності. - C. 76-81.
- Грановська Т. Я., Лаптєва М. В. Мобільні технології як засіб електронної підтримки при вивченні шкільного курсу неорганічної хімії. - C. 82-92.
- Карпова О. О. Особливості впровадження мобільного навчання іноземної мови в економічному ЗВО. - C. 93-99.
- Дехтярьова Ю. О. Інтерактивний інструмент SMART kapp у сучасній освіті. - C. 100-103.
Хмаро орієнтовані системи підтримки навчання
- Кучерявий А. О. Технологічні засади проектування курсів дистанційного навчання. - C. 104-108.
- Лапузіна О. М., Лісачук Л. М. Створення циклу дистанційних курсів з природничих дисциплін для іноземних студентів підготовчого етапу навчання українською, російською, англійською мовами. - C. 109-113.
- Назар М. М. Компоненти продуктивного дистанційного навчального курсу. - C. 114-128.
- Назар М. М., Мещеряков Д. С. До питання розробки та застосування моделі учасника Інтернет-тренінгів. - C. 129-134.
Хмарні технології навчання інформатичних дисциплін
- Гризун Л. Е., Шерстюк Д. Г. Комп'ютерні моделі для підтримки міжпредметних зв'язків у старшій школі. - C. 135-139.
- Колгатіна Л. С., Пономарева Н. С. Специфіка самостійної роботи студентів з дисциплін природничо-математичного циклу в умовах змішаного навчання. - C. 140-151.
- Попель М. В., Семеріков С. О., Шокалюк С. В. Дидактичний потенціал CoCalc у навчанні природничо-математичних та інформатичних дисциплін. - C. 152-158.
- Дяченко О. Ф. Дидактичні можливості хмарних технологій при вивченні інформатичних дисциплін бакалаврів із системного аналізу. - C. 159-162.
- Пономарьова Н. О. Актуальні проблеми професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності. - C. 163-167.
- Рассовицька М. В., Стрюк А. М. Використання хмаро орієнтованих систем автоматизованого проектування у професійно-практичній підготовці майбутніх інженерів-механіків. - C. 168-174.
- Шеіна М. М. Застосування SMART-дошки на уроках в початковій школі. - C. 175-178.
- Шустакова Т. Б. Формування пізнавальної самостійності учнів засобами сервісів Google. - C. 179-186.
Хмарні технології навчання математики
- Потапова О. М. Використання хмарних обчислень у дослідницькій діяльності майбутніх інженерів під час навчання вищої математики. - C. 187-191.
- Попель М. В., Бобилєв Д. Є. Диференціація навчання майбутніх вчителів математики комплексному аналізу засобами CoCalc. - C. 192-200.
- Андрієвська В. М. Теоретико-методичні засади інформатизації початкової математичної освіти. - C. 201-205.
- Крамаренко Т. Г. Підготовка учителя до організації спільної роботи школярів з навчальними ресурсами хмаро орієнтованих проектів. - C. 206-210.
Хмарні технології навчання фізики
- Хомутенко М. В. Навчальний фізичний експеримент як засіб дослідження в хмаро орієнтованому навчальному середовищі. - C. 211-222.
| 2017 | | Vol. 4
|
|
|
|