Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000053/2015/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
CTE Workshop Proceedings
: electronic ed..- Kryvyi Rih
CTE Workshop Proceedings

  1. Title.
  2. Зміст.
  3. Semerikov S. O., Striuk A. M., Teplytskyi I. O. 3rd Workshop on Cloud Technologies in Education. - C. 1-8.
  4. Хмаро орієнтоване навчальне середовище

  5. Носенко Ю. Г., Богдан В. О. Характеристика хмарних сервісів Google в аспекті управління дошкільним навчальним закладом. - C. 9-15.
  6. Литвинова С. Г. Всеукраїнський проект "Хмарні сервіси в освіті" як чинник розвитку хмаро орієнтованих навчальних середовищ у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 16-23.
  7. Шокалюк С. В., Закарлюка І. С. Хмарні технології у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 24-28.
  8. Бахмат Н. В. Теоретичні засади проектування хмаро орієнтованого педагогічного середовища підготовки вчителів початкових класів. - C. 29-40.
  9. Олексюк Н. В. Про можливості використання хмарних технологій у роботі вчителів початкових класів. - C. 41-45.
  10. Мартиненко А. П. Хмарні технології для навчальних закладів. - C. 46-50.
  11. Мельников А. Ю. Об опыте внедрения облачных технологий в Донбасской государственной машиностроительной академии. - C. 51-55.
  12. Ніжегородцев В. О. Використання хмарних технологій у підготовці майбутніх податківців Державної фіскальної служби України. - C. 56-64.
  13. Русіна Н. Г. Упровадження засобів інформаційно-комунікаційних технологій при підготовці майбутніх правознавців. - C. 65-77.
  14. Андрієвська В. М., Олефіренко Н. В. Використання хмарних технологій у процесі підготовки майбутнього вчителя. - C. 78-87.
  15. Олійник Т. О. Особливості підготовки вчителя як лідера впровадження ІКТ інновацій. - C. 88-95.
  16. Федоренко О. Г. Підвищення ефективності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів технологій. - C. 96-100.
  17. Хміль Н. А. Досвід підготовки майбутніх учителів до використання у навчально-виховному процесі хмарних сервісів для створення презентацій. - C. 101-105.
  18. Хіврич В. В. Проектування інформаційно-комунікаційного середовища освіти Запорізької області. - C. 106-117.
  19. Вакалюк Т. А. LMS за послугою SaaS – альтернативне вирішення проблеми проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. - C. 118-125.
  20. Поттосина С. А., Дебихина Т. С. Применение облачных вычислений в электронном обучении. - C. 126-130.
  21. Столбов Д. В. Особливості проектування програмного середовища навчання підлітків безпеці в мережі Інтернет. - C. 131-134.
  22. Боднар Б. Є., Косолапов А. А., Боднар Є. Б. Організаційні аспекти створення й експлуатації хмарних систем. - C. 135-139.
  23. Хмарні технології відкритої освіти

  24. Носенко Ю. Г. Міжнародна стандартизація в сфері хмарних обчислень. - C. 140-145.
  25. Кухаренко В. М. Хмарні технології у наукових дослідженнях. - C. 146-157.
  26. Галицький О. В., Микитенко П. В., Франчук В. М. Хмарні технології як засіб підтримки онлайн-заходів. - C. 158-166.
  27. Главчева Ю. М., Кухаренко В. М. Відкритий дистанційний курс "Куратор змісту": практичний досвід. - C. 167-171.
  28. Панченко Л. Ф. Data science спеціалізація проекту Coursera. - C. 172-179.
  29. Пікалова В. В. Вдосконалення підготовки майбутнього вчителя математики із застосуванням масових відкритих дистанційних курсів. - C. 180-189.
  30. Богачков Ю. Н., Яковенко Ю. В., Ухань П. С. Использование платформы HN-MOOC для поддержки обучения в общеобразовательной средней школе. - C. 190-193.
  31. Хмарні технології мобільного навчання

  32. Кислова М. А., Словак К. І. Хмарні засоби побудови мобільних навчальних середовищ з вищої математики. - C. 194-199.
  33. Гордієнко М. М. Технології хмаро орієнтованого і мобільного навчання у професійній підготовці фахівців у вищому навчальному закладі. - C. 200-206.
  34. Лякутин В. В. Аспекты применения мобильных технологий в дистанционном обучении. - C. 207-212.
  35. Петрашенко М. В. Використання хмарних конструкторів додатків у навчальному процесі. - C. 213-216.
  36. Носенко Ю. Г. Хмарні рішення Citrix для навчання дітей з особливими потребами в США. - C. 217-222.
  37. Хмаро орієнтовані системи підтримки навчання

  38. Мінаєв О. А., Башков Є. О., Дацун Н. М. Вища інженерна освіта в ДонНТУ: від традицій до інновацій. - C. 223-234.
  39. Герасименко І. В., Глущенко В. В. Використання хмарних сервісів в електронному навчальному курсі. - C. 235-245.
  40. Лебедева И. Л. Облачные технологии как средство повышения эффективности профессионального обучения. - C. 246-250.
  41. Процька С. М. Компоненти комп'ютерно орієнтованої методики формування професійних компетентностей майбутніх філологів. - C. 251-259.
  42. Богачков Ю. Н., Закомирный И. Н., Ухань П. С. Сервис дистанцион­ной поддержки обучения для вечерних общеобразовательных школ. - C. 260-263.
  43. Литвин А. В. Розвиток електронного навчання компанією Microsoft: від локальних технологій до хмарних сервісів. - C. 264-268.
  44. Папка О. С. Переваги впровадження хмарних технологій Microsoft в освітніх установах. - C. 269-273.
  45. Матвеева Э. Ф., Мкртчян В. С., Степкина Н. Н., Амреева М. Д. Вир­туальное обучение как инновационная педагогическая деятельность. - C. 274-279.
  46. Lebedev S. S. Virtual conferences for professional training and retraining. - C. 280-284.
  47. Тарнавская Т. В. Проблемы создания персональной учебной среды. - C. 285-289.
  48. Хмарні технології навчання інформатичних дисциплін

  49. Залойко Е. В., Триус Ю. В. Web-орієнтований програмний засіб для розв'язування задач лінійного програмування графічним методом. - C. 290-294.
  50. Манько М. О., Триус Ю. В. Створення web-орієнтованої експертної системи для розв'язування задач оптимізації. - C. 295-299.
  51. Гуляйло Л. Ю., Триус Ю. В. Web-орієнтований програмний продукт для оцінювання рівня ризику банкрутства підприємства. - C. 300-304.
  52. Жицький О. О., Триус Ю. В. Web-орієнтований програмний засіб для експертного оцінювання анкетним методом. - C. 305-317.
  53. Пономарьова Н. О. Підготовка майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі старшокласниками на ІТ-спеціальності. - C. 318-322.
  54. Хмарні технології навчання математики

  55. Величко В. Є. Використання хмарних технологій при підготовці та публікації текстів математичного напряму. - C. 323-327.
  56. Швачич Г. Г., Коноваленков В. С., Заборова Т. М. Использование современных информационных технологий при комбинированном обучении фундаментальным дисциплинам. - C. 328-332.
  57. Кіяновська Н. М. Упровадження комбінованого навчання у процес навчання вищої математики. - C. 333-336.
  58. Хмарні технології навчання фізики

  59. Олевский В. И., Олевская Ю. Б. Использование облачных технологий при изучении точных наук в общеобразовательной школе. - C. 337-341.
  60. Мерзликін О. В. Результати впровадження методики використання хмарних технологій як засобу формування дослідницьких компетент­ностей старшокласників у процесі профільного навчання фізики. - C. 342-355.
  61. Садовий М. І., Трифонова О. М., Хомутенко М. В. Побудова курсу в Moodle та використання Ejsapp для навчання фізики. - C. 356-360.
  62. Shatalov V. M., Martynyuk V. S., Saveliev M. V. Through global monitoring to school of the future: smartphone as a laboratory in pocket of each student. - C. 361-365.
2015
Vol. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського