Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000053/2014/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| CTE Workshop Proceedings : electronic ed..- Kryvyi Rih CTE Workshop Proceedings- Title.
- Зміст.
- Semerikov S. O., Striuk A. M., Teplytskyi I. O. CTE 2013: 2nd Workshop on Cloud Technologies in Education. - C. 1-8.
Хмаро орієнтоване навчальне середовище
- Shyshkina M. P. The cloud-based learning environment of educational institutions: the current developments. - C. 9-19.
- Вакалюк Т. А. Вітчизняний досвід проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для закладів освіти. - C. 20-24.
- Олексюк В. П. Застосування хмарних технологій у процесі проектування ІТ-інфраструктури ВНЗ. - C. 25-39.
- Стрюк А. М., Рассовицька М. В. Побудова хмаро орієнтованого навчального середовища підрозділу ВНЗ на базі системи ownCloud. - C. 40-44.
- Пліш І. В. Хмарні сервіси як сучасний засіб в управлінні навчальним закладом. - C. 45-49.
- Грицук Ю. В., Грицук О. В. Онлайн-анкетування як елемент зворотного зв'язку при побудові хмарного освітнього середовища. - C. 50-53.
- Matveeva E. F., Unland R., Gröger M., Brandt D., Brinda T., Mkrttchian V. S. Analysis, specification and verification requirements for control systems cloud training platforms. - C. 54-57.
- Shiyan N. I., Unland R., Gröger M., Brandt D., Brinda T., Mkrttchian V. S. Really modern issues for masters from World German Cloud University. - C. 58-61.
- Сук О. П. Набуття та розвинення е-компетенцій в системі підвищення кваліфікації викладачів. - C. 62-66.
- Бобрицька В. І., Процька С. М. Комп'ютерно орієнтоване освітнє середовище вищого навчального закладу як засіб формування професійних компетентностей у майбутніх учителів. - C. 67-76.
- Житєньова Н. В. Візуалізація навчальної інформації з використанням сервісів хмарних технологій. - C. 77-84.
- Смирнова А. И. Пути повышения эффективности работы преподавателя. - C. 85-95.
- Ішутіна О. Є. Е-портфоліо засобами Google Apps у структурі моніторингу лінгвометодичної компетентності студентів-філологів. - C. 96-99.
Хмарні технології відкритої освіти
- Адаменко О. В. Порівняльна характеристика "масових відкритих" та "традиційних" дистанційних курсів крізь призму досвіду учасника. - C. 100-110.
- Панченко Л. Ф. Дослідження курсів з аналізу даних проекту Coursera. - C. 111-124.
- Величко В. Є. Хмарні технології як засіб переходу на вільне програмне забезпечення. - C. 125-135.
- Кухаренко В. Н. Базовые облачные технологии куратора содержания. - C. 136-146.
- Маркова Є. С. Використання соціальних мереж для організації самостійної роботи студентів. - C. 147-151.
Хмарні технології мобільного навчання
- Єчкало Ю. В. Елементи мобільного навчального середовища. - C. 152-157.
- Черничкина Т. И. Использование Google Drive в качестве облачного сервиса в мобильном обучении. - C. 158-163.
- Гнєдкова О. О. Методичні аспекти використання комбінованого навчання під час вивчення дисципліни "Методика і технології дистанційного навчання" у ВНЗ. - C. 164-176.
Хмаро орієнтовані системи підтримки навчання
- Pratt G. L., Dean D. E. It takes a "village" to select a learning management system – or – How you can benefit from a collaborative statewide LMS selection process. - C. 177-181.
- Гриценко В. Г., Гладка Л. І. Огляд онлайн систем контролю знань. - C. 182-187.
- Ткачук В. В., Кулініч Ю. А. Аналіз популярних систем дистанційного навчання з відкритим доступом. - C. 188-193.
- Железнякова Е. Ю., Зміївська І. В. Організація самостійної роботи студентів у системі Moodle. - C. 194-203.
- Глущенко В. В. Підготовка майбутніх кваліфікованих робітників у ПТНЗ з використанням системи підтримки дистанційного навчання. - C. 204-212.
- Косова Е. А. Дистанционный курс "Информационные системы и технологии" для направления подготовки "Туризм". - C. 213-224.
- Томіліна А. О., Малоіван М. В. Структура електронного навчального курсу з англійської мови у Moodle. - C. 225-232.
- Модло Є. О., Семеріков С. О. Розробка фільтру SageMath для Moodle. - C. 233-243.
Хмарні технології навчання інформатичних дисциплін
- Маркова О. М. Хмарні технології навчання: спроба визначення. - C. 244-248.
- Яцько О. М. Хмарні технології у навчанні інформатики майбутніх економістів. - C. 249-262.
- Хараджян Н. А. Формування освітнього середовища на основі хмарних технологій для підготовки фахівців з програмування. - C. 263-268.
- Антіпова Н. А., Кулагін О. І. Хмарні ресурси з теорії і методів нечітких множин і нечіткої логіки. - C. 269-273.
- Ємець М. П., Кобзар Д. С. Використання платформи 1С як платформи для хмарних обчислень на підприємствах і ВНЗ. - C. 274-277.
Хмарні технології навчання математики
- Рашевська Н. В. Розвиток хмарних технологій у процесі навчання математичних дисциплін як наукова проблема. - C. 278-285.
- Kiianovska N. M. The development of theory and methods of using cloud-based information and communication technologies in teaching mathematics of engineering students in the United States. - C. 286-294.
- Чухно М. В., Михалевич В. М. Оперативний обмін електронно-освітніми ресурсами засобами хмароподібних технологій. - C. 295-300.
- Попель М. В. Хмарні технології у навчанні майбутніх учителів математики. - C. 301-308.
- Бас С. В., Словак К. І. Способи опрацювання запитів та характеристика мобільного доступу до Wolfram|Alpha. - C. 309-316.
Хмарні технології навчання фізики
- Сорокопуд М. А. Хмарні засоби навчання фізики. - C. 317-321.
- Мерзликін О. В. Електронний журнал як засіб моніторингу рівня сформованості дослідницьких компетентностей учнів з фізики. - C. 322-328.
| 2014 | | Vol. 2
|
|
|
|