Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000036/2021/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економіка. Управління. Інновації : електрон. наук. фах. вид..- Житомир. Серія, Економічні науки Ekonomìka, upravlìnnâ, ìnnovacìï- Титул.
- Зміст.
- Vikarchuk O., Yushkevych O. Features of modern tools of internet marketing.
- Бирицька О., Іваненко В. Оцінка якості пулу активів, сформованого для сек’юритизації, у контексті аналітичного забезпечення системи менеджменту.
- Кіржецька М., Кіржецький Ю., Гапонюк Г. Феномен "cost disease" сектору креативних індустрій України.
- Ковпака А., Мосійчук І., Клімова І. Інструменти інноваційного маркетингу в системі управління підприємством.
- Павлова С., Зайчук А. Оцінка ефективності франчайзингу у готельному бізнесі.
- Павловська Л., Кащук К. Сучасні тенденції розвитку ринку молочної продукції.
- Теодорович Л., Лущик М. Туристичне брендингування – як засіб реалізації стратегічних цілей розвитку курорту Трускавець.
- Фостолович В., Боцян Т. Імерсивні технології як інструмент інноваційного маркетингу в сфері організації бізнесу.
| 2021 | | Вип. 2 (29)
|
|
|
|