Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2023/98/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. ІКТ і засоби навчання у загальній середній освіті

  4. Vasylieva D. V., Hodovaniuk T. L. GIOS online platform as a tool for overcoming learning losses in mathematics. - C. 1-12.
  5. Lytvynova S. H., Soroko N. V. Interaction in an educational environment with virtual and augmented reality. - C. 13-30.
  6. Londar L., Pietsch M. Providing distance education during the war: the experience of Ukraine. - C. 31-51.
  7. Овчарук О. В. Моніторинг готовності вчителів до використання цифрових засобів під час війни в Україні. - C. 52-65.
  8. Saad A., Khairulanuar F. N., Rahmatullah B. The development of a mobile application ISMIND for formative students’ assessment. - C. 66-81.
  9. ІКТ і засоби навчання у професійній освіті

  10. Bondarenko T. V., Stetsenko N. M., Stetsenko V. P., Tkachuk H. V. Assessing the efficacy of cloud services for developing educational presentations. - C. 82-93.
  11. Shliakhovchuk E. Learning about refugee life with educational video games. - C. 94-106.
  12. ІКТ і засоби навчання у закладах вищої освіти

  13. Saha J., Baruah P. Efficacy and adaptation of e-learning in indian higher education institutions during covid-19. - C. 107-123.
  14. Сидоренко Т. В., Сидоренко А. І. Упровадження технологій дистанційного навчання майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. - C. 124-141.
  15. Čeponienė L., Galambos P., Haidegger T., Mikulowski D., Mišota B., Moravcik O., Nagy E., Shyshkina M., Smolka P., Svetsky S. The collaborative designing of a personalized hybrid LMS using a virtual machine in a cloud environment. - C. 142-163.
  16. ІКТ і засоби навчання в системі післядипломної педагогічної освіти

  17. Рантюк І. І., Вакалюк Т. А. Модель використання ІКТ в управлінні проєктами у неформальній освіті фахівців ІТ-компаній. - C. 164-176.
  18. ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень

  19. Pinchuk O. I., Pinchuk N. I., Bondarchuk O. I., Balakhtar V. V., Pavlenok K. S. Using e-learning to prevent informational stress of employees working remotely. - C. 177-189.
  20. Спірін О. М., Олексюк В. П., Іванова С. М., Новицька Т. Л. Критерії та показники оцінювання результативності колективних педагогічних досліджень. - C. 190-211.
  21. Штучний інтелект в освіті та наукових дослідженнях

  22. Osadcha K. P., Osadcha M. V. Generative artificial intelligence vs humans in the process of creating corporate identity elements. - C. 212-230.
2023
Т. 98
№ 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського