Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2023/98/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
ІКТ і засоби навчання у загальній середній освіті
- Vasylieva D. V., Hodovaniuk T. L. GIOS online platform as a tool for overcoming learning losses in mathematics. - C. 1-12.
- Lytvynova S. H., Soroko N. V. Interaction in an educational environment with virtual and augmented reality. - C. 13-30.
- Londar L., Pietsch M. Providing distance education during the war: the experience of Ukraine. - C. 31-51.
- Овчарук О. В. Моніторинг готовності вчителів до використання цифрових засобів під час війни в Україні. - C. 52-65.
- Saad A., Khairulanuar F. N., Rahmatullah B. The development of a mobile application ISMIND for formative students’ assessment. - C. 66-81.
ІКТ і засоби навчання у професійній освіті
- Bondarenko T. V., Stetsenko N. M., Stetsenko V. P., Tkachuk H. V. Assessing the efficacy of cloud services for developing educational presentations. - C. 82-93.
- Shliakhovchuk E. Learning about refugee life with educational video games. - C. 94-106.
ІКТ і засоби навчання у закладах вищої освіти
- Saha J., Baruah P. Efficacy and adaptation of e-learning in indian higher education institutions during covid-19. - C. 107-123.
- Сидоренко Т. В., Сидоренко А. І. Упровадження технологій дистанційного навчання майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. - C. 124-141.
- Čeponienė L., Galambos P., Haidegger T., Mikulowski D., Mišota B., Moravcik O., Nagy E., Shyshkina M., Smolka P., Svetsky S. The collaborative designing of a personalized hybrid LMS using a virtual machine in a cloud environment. - C. 142-163.
ІКТ і засоби навчання в системі післядипломної педагогічної освіти
- Рантюк І. І., Вакалюк Т. А. Модель використання ІКТ в управлінні проєктами у неформальній освіті фахівців ІТ-компаній. - C. 164-176.
ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень
- Pinchuk O. I., Pinchuk N. I., Bondarchuk O. I., Balakhtar V. V., Pavlenok K. S. Using e-learning to prevent informational stress of employees working remotely. - C. 177-189.
- Спірін О. М., Олексюк В. П., Іванова С. М., Новицька Т. Л. Критерії та показники оцінювання результативності колективних педагогічних досліджень. - C. 190-211.
Штучний інтелект в освіті та наукових дослідженнях
- Osadcha K. P., Osadcha M. V. Generative artificial intelligence vs humans in the process of creating corporate identity elements. - C. 212-230.
| 2023 | Т. 98 | № 6
|
|
|
|