Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2023/97/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія, теорія, філософія та історія використання ІКТ в освіті

  4. Наливайко О. О. Перспективи використання нейромереж у вищій освіті України. - C. 1-17.
  5. ІКТ і засоби навчання у загальній середній освіті

  6. Hladush V., Bendíková S., Kovačova B., Čarnická M. Using a didactic tool with it-support for teaching geography in a special school in Slovakia. - C. 18-34.
  7. Головко С. Г., Жук Ю. О., Науменко С. О. Особливості організації оцінювання результатів дистанційного навчання учнів в умовах воєнного стану. - C. 35-54.
  8. ІКТ і засоби навчання у професійній освіті

  9. Annuš N., Takáč O. Teaching of interpolation and approximation curves through computer simulation. - C. 55-72.
  10. ІКТ і засоби навчання у закладах вищої освіти

  11. Романовський О. Г., Резнік С. М. Сприйняття студентами моделі "перевернутий клас" у навчанні викладацького лідерства. - C. 73-93.
  12. ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень

  13. Кривонос О. М., Бірук Н. П., Торгонська А. О., Яценко О. І. Діагностика сформованості цифрової компетентності учнів старшої школи. - C. 94-124.
  14. Підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників з використання ІКТ

  15. Мар’єнко М. В. Ефективність хмаро орієнтованої методичної системи підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів для роботи в науковому ліцеї. - C. 125-137.
  16. Штучний інтелект в освіті та наукових дослідженнях

  17. Alenezi A. Teacher perspectives on ai-driven gamification: impact on student motivation, engagement, and learning outcomes. - C. 138-148.
  18. Подласов С. О., Матвійчук О. В. Застосування CHATGPT у навчанні фізики бакалаврів технічного університету. - C. 149-166.
  19. Сіциліцин Ю. О., Осадчий В. В. Можливості використання CHATGPT у дистанційному навчанні програмування початківців. - C. 167-180.
  20. Spivakovsky O. V., Omelchuk S. A., Kobets V. V., Valko N. V., Malchykova D. S. Institutional policies on artificial intelligence in university learning, teaching and research. - C. 181-202.
  21. Tsidylo I. M., Sendra C. E. Artificial intelligence as a methodological innovation in the training of future designers: MIDJOURNEY tools. - C. 203-214.
  22. Shchavinsky Y. V., Muzhanova T. M., Yakymenko Y. M., Zaporozhchenko M. M. Application of artificial intelligence for improving situational training of cybersecurity specialists. - C. 215-226.
  23. Відкритий інформаційно-освітній простір, інформаційна безпека та захист даних

  24. Berezivska L. D., Mikhno O. P., Pinchuk O. P. Online projects as a form of spreading pedagogical biographical knowledge in the context of open science. - C. 227-243.
2023
Т. 97
№ 5
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського