![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2023/97/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
Методологія, теорія, філософія та історія використання ІКТ в освіті
- Наливайко О. О. Перспективи використання нейромереж у вищій освіті України. - C. 1-17.
ІКТ і засоби навчання у загальній середній освіті
- Hladush V., Bendíková S., Kovačova B., Čarnická M. Using a didactic tool with it-support for teaching geography in a special school in Slovakia. - C. 18-34.
- Головко С. Г., Жук Ю. О., Науменко С. О. Особливості організації оцінювання результатів дистанційного навчання учнів в умовах воєнного стану. - C. 35-54.
ІКТ і засоби навчання у професійній освіті
- Annuš N., Takáč O. Teaching of interpolation and approximation curves through computer simulation. - C. 55-72.
ІКТ і засоби навчання у закладах вищої освіти
- Романовський О. Г., Резнік С. М. Сприйняття студентами моделі "перевернутий клас" у навчанні викладацького лідерства. - C. 73-93.
ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень
- Кривонос О. М., Бірук Н. П., Торгонська А. О., Яценко О. І. Діагностика сформованості цифрової компетентності учнів старшої школи. - C. 94-124.
Підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників з використання ІКТ
- Мар’єнко М. В. Ефективність хмаро орієнтованої методичної системи підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів для роботи в науковому ліцеї. - C. 125-137.
Штучний інтелект в освіті та наукових дослідженнях
- Alenezi A. Teacher perspectives on ai-driven gamification: impact on student motivation, engagement, and learning outcomes. - C. 138-148.
- Подласов С. О., Матвійчук О. В. Застосування CHATGPT у навчанні фізики бакалаврів технічного університету. - C. 149-166.
- Сіциліцин Ю. О., Осадчий В. В. Можливості використання CHATGPT у дистанційному навчанні програмування початківців. - C. 167-180.
- Spivakovsky O. V., Omelchuk S. A., Kobets V. V., Valko N. V., Malchykova D. S. Institutional policies on artificial intelligence in university learning, teaching and research. - C. 181-202.
- Tsidylo I. M., Sendra C. E. Artificial intelligence as a methodological innovation in the training of future designers: MIDJOURNEY tools. - C. 203-214.
- Shchavinsky Y. V., Muzhanova T. M., Yakymenko Y. M., Zaporozhchenko M. M. Application of artificial intelligence for improving situational training of cybersecurity specialists. - C. 215-226.
Відкритий інформаційно-освітній простір, інформаційна безпека та захист даних
- Berezivska L. D., Mikhno O. P., Pinchuk O. P. Online projects as a form of spreading pedagogical biographical knowledge in the context of open science. - C. 227-243.
| 2023 | Т. 97 | № 5
|
|
|
|