![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2022/88/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
Методологія, теорія, філософія та історія використання ІКТ в освіті
- Друшляк М. Г., Семеног О. М., Грона Н. В., Пономаренко Н. П., Семеніхіна О. В. Типологія інтернет-ресурсів для розвитку інфомедійної грамотності молоді. - C. 1-22.
ІКТ і засоби навчання у загальній середній освіті
- Литвинова С. Г., Соколюк О. М. Критерії та показники оцінювання якості освітніх об’єктів доповненої реальності в підручниках фізики. - C. 23-37.
ІКТ і засоби навчання у професійній освіті
- Khomyshak O. B. Using digital learning technology in the process of linguomethodological training of future foreign language teachers. - C. 38-55.
ІКТ і засоби навчання у закладах вищої освіти
- Галицька О. Б., Лозицька М. П. Основні напрями імпліментації інформаційно-комунікаційних технологій у процес навчання німецької мови студентів-філологів. - C. 56-73.
- Kvasova O. G., Radchuk R. I., Trykashna Y. I. Teaching independent listening comprehension online: findings of the preliminary study. - C. 74-85.
- Кицан О. В., Романов С. М. Інформаційно-комунікаційні технології навчання зарубіжної літератури у вищій школі. - C. 86-102.
- Lappo V., Soichuk R., Akimova L. Digital technologies of support the spiritual development of students. - C. 103-114.
- Maiier N. V., Yukhymenko V. O. Mobile technologies in the development of professionally oriented english speech interaction competence in information systems and technology military students. - C. 115-125.
- Міца О. В., Шумицька Г. В., Шаркань В. В., Венжинович Н. Ф., Дулішкович Г. І. Інтерактивна карта діалектів як інструмент фахової підготовки студентів філологічних спеціальностей. - C. 126-138.
- Паккі М. С. Забезпечення надійності процедур оцінювання здобувачів в умовах онлайн навчання. - C. 139-151.
- Петрович О. Б., Петрович С. Д., Пойда О. А. Використання telegram-каналу у формуванні готовності майбутніх учителів української мови та літератури до професійної діяльності. - C. 152-166.
- Пікуляк М. В., Кузь М. В., Ворощук О. Д. Удосконалення інформаційної технології побудови системи дистанційної освіти із застосуванням гібридного алгоритму навчання. - C. 167-185.
- Писанко М. Л., Зайцева І. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців з усного перекладу. - C. 186-202.
- Романовський О. Г., Гура Т. В., Михайличенко В., Чеботарьов М. К. Досвід використання інформаційної технології для виявлення схильності до лідерства майбутніх інженерів. - C. 203-213.
- Sankar J. P., Kalaichelvi R., Elumalai K. V., Alqahtani M. S. M. Effective blended learning in higher education during covid-19. - C. 214-228.
- Semenii N. O. Digital tools as a means for increasing motivation of future teachers’ professional activity. - C. 229-238.
- Середа І. В. Реалізація змішаного навчання у підготовці педагогів спеціальної освіти в умовах карантину. - C. 239-254.
- Цирульник С. М., Моторна Л. В. Сервіс IFTTT і засоби інтернету речей для проєктного навчання студентів фахових коледжів. - C. 255-272.
ІКТ і засоби навчання в системі післядипломної педагогічної освіти
- Бульвінська О. І., Капралова І. М. Використання масових відкритих онлайн курсів у професійному розвитку викладачів закладів вищої освіти. - C. 273-290.
| 2022 | Т. 88 | № 2
|
|
|
|