Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2021/86/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
Методологія, теорія, філософія та історія використання ІКТ в освіті
- Zhukovska V. V., Mosiiuk O. O. Statistical software r in corpus-driven research and machine learning. - C. 1-18.
ІКТ і засоби навчання у загальній середній освіті
- Gabdulinova K. G., Kovrova M. A. The use of a digital microscope for the development of young schoolchildren's ideas about plants, animals and fungi. - C. 19-29.
- Дмітрієва О. І., Чопік О. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні старшокласників з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 30-51.
- Кирпа А. В. Використання соціальної мережі Instagram у навчанні англійської мови учнів старшої школи. - C. 52-69.
- Kovalenko V. V., Marienko M. V., Sukhikh A. S. Use of augmented and virtual reality tools in a general secondary education institution in the context of blended learning. - C. 70-86.
- Soroko N. V., Soroko V. M., Mukasheva M., Montes Mª M. A., Tkachenko V. A. Using of virtual reality tools for the development of steam education in general secondary education. - C. 87-105.
ІКТ і засоби навчання у професійній освіті
- Хижняк І. А., Власенко К. В., Вікторенко І. Л., Величко В. Є. Готовність майбутніх фахівців початкової освіти до застосування цифрових засобів навчання в професійній діяльності. - C. 106-122.
ІКТ і засоби навчання у закладах вищої освіти
- Демченко О. П., Лазаренко Н. І., Любчак Л. В. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми. - C. 123-143.
- Качак Т. Б. Цифрові інструменти літературної освіти майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання. - C. 144-169.
- Ленчук І. Г., Щехорський А. Й. Методологія комп’ютерного моделювання перерізу піраміди у програмних середовищах. - C. 170-186.
- Локарєва Г. В., Бажміна Е. А. Персоналізація в освіті: управління студентами власною траєкторією навчання засобами цифрових технологій. - C. 187-207.
- Слуцький Я. С. Електронна платформа EDX як засіб психологічного та соціокультурного супроводу навчання іноземних студентів у закладах вищої освіти США. - C. 208-223.
- Троцко А. В., Короткова Ю. М., Ромашенко В. Є. Використання загальнодоступних мультимедійних онлайн-сервісів і мобільних застосунків у підготовці майбутніх правоохоронців. - C. 224-243.
- Farahian M., Parhamnia F., Sheikhbanooie M. Web questing in TEFL courses: what factors deter the students’ information-seeking behavior?. - C. 244-256.
ІКТ і засоби навчання в системі післядипломної педагогічної освіти
- Hrytsenchuk O. O., Ovcharuk O. V., Trubachev S. I. Efficiency of using the information and digital learning environment as a tool of developing teachers' civic competence. - C. 257-267.
- Oliynyk V. V., Gushchina N. I., Kondratova L. G., Kasyan S. P. Development of digital competence of pedagogical staff in distance learning based on cloud services. - C. 268-288.
ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень
- Биков В. Ю., Спірін О. М., Іванова С. М., Вакалюк Т. А., Мінтій І. С., Кільченко А. В. Наукометричні показники оцінювання результативності досліджень наукових установ і закладів освіти. - C. 289-312.
- Руденко Ю. О., Семеніхіна О. В., Харченко І. І., Харченко С. М. Дистанційне навчання: результати опитування викладачів і студентів коледжів. - C. 313-333.
ІКТ управління освітою
- Кадикова І. М., Доценко Н. В., Скачков О. М., Гусєва Ю. Ю., Тимофєєв В. О., Чумаченко І. В. Інформаційні технології освітнього моніторингу в системі стратегічного управління університетом. - C. 334-356.
Відкритий інформаційно-освітній простір, інформаційна безпека та захист даних
- Polikhun N. I., Vilchynska O. M., Slipukhina І. A., Postova K. H. Effectiveness of distance learning during COVID-19 pandemic from educational process participants' viewpoint. - C. 357-372.
- Yudin O. K., Cherniak A. M., Artemov V. Y., Matviichuk-Yudina O. V., Ivannikova V. Yu. Competence approach to academic and professional training of auditors of information systems and technologies. - C. 373-389.
| 2021 | Т. 86 | № 6
|
|
|
|