Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2021/85/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
Методологія, теорія, філософія та історія використання ІКТ в освіті
- Lapinskyi V. V., Mykytenko P. V., Halytskyi O. V. Design of medical information systems user interface. - C. 1-13.
ІКТ і засоби навчання у загальній середній освіті
- Бурда М. І., Васильєва Д. В. Відеолекції у навчанні математики учнів 5 – 6 класів. - C. 14-28.
- Ivaniuk I. V., Ovcharuk O. V. Problems and needs of teachers in the organization of distance learning in ukraine during quarantine caused by COVID-19 pandemic: 2021 research results. - C. 29-41.
- Косенко Ю. М., Супрун М. О., Боряк О. В., Король О. М. Цифрові технології як інструмент формування абстрактних понять в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 42-61.
- Tatli A., Eryilmaz S. Examination of teachers' experiences in the emergency distance education period. - C. 62-77.
- Федонюк В. В., Федонюк М. А., Пушкар Н. С. Застосування ІКТ при розробці STEM-проєктів у природничо-географічній позашкільній освіті. - C. 78-94.
- Федусенко О. В., Доманецька І. М., Семенюк Д. Ю. Розроблення комп’ютерної гри з голосовим інтерфейсом для вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку. - C. 95-117.
ІКТ і засоби навчання у професійній освіті
- Ковальчук В. І., Заїка А. О. Формування цифрової компетентності майбутніх майстрів виробничого навчання сільськогосподарського профілю. - C. 118-129.
- Павлушенко О. А., Мазай Л. Ю., Прокопчук Л. В., Павликівська Н. М. Інтернет-ресурси як засоби формування національно - патріотичного світогляду студентів. - C. 130-146.
ІКТ і засоби навчання у закладах вищої освіти
- Гарко І. І., Пирог М. В., Міронова В. Л. Застосування Agile-методології у навчанні алгоритмізації і основ програмування студентів спеціальності комп'ютерні науки. - C. 147-162.
- Krylova-Grek Yu., Shyshkina M. P. Online learning at higher education institutions in Ukraine: achievements, challenges, and horizons. - C. 163-174.
- Мінгальова Ю. І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для організації науково-дослідної роботи майбутніх учителів інформатики. - C. 175-188.
- Ничкало Н. Г., Гуревич Р. С., Кадемія М. Ю., Кобися А. П., Кобися В. М., Гордійчук Г. Б. Формування фахової компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в умовах дуальної освіти засобами комп’ютерно орієнтованих технологій. - C. 189-207.
- Osadcha K. P. , Osadchyi V. V., Spirin O. M. Current state and development trends of e-learning in China. - C. 208-227.
- Романишин Ю. Л. Веборієнтовані віртуальні спільноти та комунікації в навчанні фахівців інформаційної сфери. - C. 228-243.
- Smolinska O. Ye., Budnyk O. B., Peleno R. A., Dzyubynska K. A. Telenursing in physical and occupational therapists’ training. - C. 244-258.
- Sovhar O. M. Using ICT to form foreign language communicative competence of future Armed Forces officers. - C. 259-269.
- Спіцин Є. С., Кирикилиця В. В. Дидактичні можливості використання електронних словників для розвитку іншомовної мовленнєвої діяльності студентів немовних спеціальностей. - C. 270-287.
- Fisenko T. V., Husak O. O., Trishchuk O. V. The use of web-services and applications in forming media literacy of future journalists. - C. 288-303.
ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень
- Губеладзе І. Г., Яцишин А. В., Сухіх А. С. Роль цифрових технологій у формуванні почуття власності молодого вченого. - C. 304-322.
ІКТ управління освітою
- Василів В. Б., Безтелесна Л. І. Вебаналітика як засіб оцінювання і формування конкурентних переваг університетів України. - C. 323-343.
Підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників з використання ІКТ
- Topuzov O. M. , Grynova M. V. , Barbinova A. V. , Kharchenko O. V. , Kononets N. V. The model of professional development of natural science teachers of rural schools in the conditions of distance educational process. - C. 344-359.
Відкритий інформаційно-освітній простір, інформаційна безпека та захист даних
- Биков В. Ю., Пінчук О. П., Лупаренко Л. А. Представленість наукового контенту енциклопедичної тематики у наукометричних і реферативних базах даних. - C. 360-383.
| 2021 | Т. 85 | № 5
|
|
|
|