Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2021/85/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія, теорія, філософія та історія використання ІКТ в освіті

  4. Lapinskyi V. V., Mykytenko P. V., Halytskyi O. V. Design of medical information systems user interface. - C. 1-13.
  5. ІКТ і засоби навчання у загальній середній освіті

  6. Бурда М. І., Васильєва Д. В. Відеолекції у навчанні математики учнів 5 – 6 класів. - C. 14-28.
  7. Ivaniuk I. V., Ovcharuk O. V. Problems and needs of teachers in the organization of distance learning in ukraine during quarantine caused by COVID-19 pandemic: 2021 research results. - C. 29-41.
  8. Косенко Ю. М., Супрун М. О., Боряк О. В., Король О. М. Цифрові технології як інструмент формування абстрактних понять в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 42-61.
  9. Tatli A., Eryilmaz S. Examination of teachers' experiences in the emergency distance education period. - C. 62-77.
  10. Федонюк В. В., Федонюк М. А., Пушкар Н. С. Застосування ІКТ при розробці STEM-проєктів у природничо-географічній позашкільній освіті. - C. 78-94.
  11. Федусенко О. В., Доманецька І. М., Семенюк Д. Ю. Розроблення комп’ютерної гри з голосовим інтерфейсом для вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку. - C. 95-117.
  12. ІКТ і засоби навчання у професійній освіті

  13. Ковальчук В. І., Заїка А. О. Формування цифрової компетентності майбутніх майстрів виробничого навчання сільськогосподарського профілю. - C. 118-129.
  14. Павлушенко О. А., Мазай Л. Ю., Прокопчук Л. В., Павликівська Н. М. Інтернет-ресурси як засоби формування національно - патріотичного світогляду студентів. - C. 130-146.
  15. ІКТ і засоби навчання у закладах вищої освіти

  16. Гарко І. І., Пирог М. В., Міронова В. Л. Застосування Agile-методології у навчанні алгоритмізації і основ програмування студентів спеціальності комп'ютерні науки. - C. 147-162.
  17. Krylova-Grek Yu., Shyshkina M. P. Online learning at higher education institutions in Ukraine: achievements, challenges, and horizons. - C. 163-174.
  18. Мінгальова Ю. І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для організації науково-дослідної роботи майбутніх учителів інформатики. - C. 175-188.
  19. Ничкало Н. Г., Гуревич Р. С., Кадемія М. Ю., Кобися А. П., Кобися В. М., Гордійчук Г. Б. Формування фахової компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в умовах дуальної освіти засобами комп’ютерно орієнтованих технологій. - C. 189-207.
  20. Osadcha K. P. , Osadchyi V. V., Spirin O. M. Current state and development trends of e-learning in China. - C. 208-227.
  21. Романишин Ю. Л. Веборієнтовані віртуальні спільноти та комунікації в навчанні фахівців інформаційної сфери. - C. 228-243.
  22. Smolinska O. Ye., Budnyk O. B., Peleno R. A., Dzyubynska K. A. Telenursing in physical and occupational therapists’ training. - C. 244-258.
  23. Sovhar O. M. Using ICT to form foreign language communicative competence of future Armed Forces officers. - C. 259-269.
  24. Спіцин Є. С., Кирикилиця В. В. Дидактичні можливості використання електронних словників для розвитку іншомовної мовленнєвої діяльності студентів немовних спеціальностей. - C. 270-287.
  25. Fisenko T. V., Husak O. O., Trishchuk O. V. The use of web-services and applications in forming media literacy of future journalists. - C. 288-303.
  26. ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень

  27. Губеладзе І. Г., Яцишин А. В., Сухіх А. С. Роль цифрових технологій у формуванні почуття власності молодого вченого. - C. 304-322.
  28. ІКТ управління освітою

  29. Василів В. Б., Безтелесна Л. І. Вебаналітика як засіб оцінювання і формування конкурентних переваг університетів України. - C. 323-343.
  30. Підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників з використання ІКТ

  31. Topuzov O. M. , Grynova M. V. , Barbinova A. V. , Kharchenko O. V. , Kononets N. V. The model of professional development of natural science teachers of rural schools in the conditions of distance educational process. - C. 344-359.
  32. Відкритий інформаційно-освітній простір, інформаційна безпека та захист даних

  33. Биков В. Ю., Пінчук О. П., Лупаренко Л. А. Представленість наукового контенту енциклопедичної тематики у наукометричних і реферативних базах даних. - C. 360-383.
2021
Т. 85
№ 5
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського