Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2021/84/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
Методологія, теорія, філософія та історія використання ікт в освіті
- Тихонова Т. В., Кошкіна Г. Л. Етимологія, генезис та сутність поняття "комп'ютаційне мислення". - C. 1-20.
ІКТ і засоби навчання у загальній середній освіті
- Андросович К. А. Соціалізація обдарованих учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 21-37.
ІКТ і засоби навчання у закладах вищої освіти
- Бабчук Ю. Й. Використання комп'ютерної програми Tell Me More та системи SmartKom у процесі навчання іноземних мов студентів. - C. 38-48.
- Лещенко Т. О., Жовнір М. М. Технологія подкастингу як засіб набуття іноземними студентами-медиками лінгвокультурознавчої компетентності. - C. 49-64.
- Losyeva N. M., Kyrylenko N. M. , Kyrylenko V. V., Kryzhanovskyi A. I. Information competence as a basis for students' self-realization: practical experience. - C. 65-79.
- Майстренко О. В. Застосування програмного середовища milchat у військовій освіті з урахуванням особливостей навчання під час пандемії. - C. 80-103.
- Межов О. Г., Костусяк Н. М. Формування лексичної і граматичної компетентностей майбутніх філологів в умовах дистанційного навчання. - C. 104-125.
- Nastas D., Vember V. Use of cloud-based multimedia educational resources in the preparation of future primary school teachers. - C. 126-137.
- Рамський Ю. С., Твердохліб І. А., Ящик О. Б., Рамський А. Ю. Використання відкритих онлайн курсів в умовах змішаного навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій. - C. 138-157.
- Fathian Z., Farahian M. Online collaborative action research in an EFL context: the effect on teachers’ reflective practice. - C. 158-175.
- Федоренко Л. О. Використання QR-коду в навчанні німецької літератури майбутніх перекладачів та вчителів. - C. 176-187.
- Shandra N. Procedure for cooperative professionally oriented written communication of prospective programmers. - C. 188-210.
ІКТ і засоби навчання в системі післядипломної педагогічної освіти
- Романовський О. О., Романовська Ю. Ю., Чаплинська Н. М., Данилов С. А. Онлайн контроль самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання. - C. 211-233.
ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень
- Іванова О. В., Ігнатович О. М., Котун К. В., Коваленко О. Г. Відеоконтент психологічної підтримки літніх осіб та їх родин в Інтернеті. - C. 234-247.
- Руснак І. Є., Саврасова-В’юн Т. О., Заяць Л. І., Доценко О. Л. Вплив віртуального освітнього простору на стресостійкість майбутніх філологів. - C. 248-270.
ІКТ управління освітою
- Бондаренко Т. В., Стеценко В. П., Стеценко Н. М., Ткачук Г. В. Цифрова присутність закладів вищої освіти у соціальних мережах Facebook та Instagram. - C. 271-284.
- Воробйова О. П., Луговий В. І., Таланова Ж. В. Забезпечення якості електронного навчання в північноамериканському просторі вищої освіти. - C. 285-301.
- Мельников О. Ю. Автоматизована інформаційна система опрацювання стандартів та розроблення освітніх програм для закладів вищої освіти. - C. 302-321.
Підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників з використання ІКТ
- Саяпіна С. А., Коркішко О. Г., Коркішко А. В. Постійно діючий семінар "Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі закладів вищої освіти" як форма підвищення кваліфікації викладачів. - C. 322-338.
Відкритий інформаційно-освітній простір, інформаційна безпека та захист даних
- Железняк М. Г., Іщенко О. С. Онлайн енциклопедії США як сучасні освітні ресурси. - C. 339-353.
- Чичкань І. В., Спасітєлєва С. О., Жданова Ю. Д. Освітнє середовище для формування культури безпекового поводження у кіберпросторі при підготовці фахівців з економіки та управління. - C. 354-375.
| 2021 | Т. 84 | № 4
|
|
|
|