Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2020/79/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
- Hryvko A. V. Structural and methodological aspects of research typologization on the use of ICT in secondary school. - C. 1-14.
- Засєкіна Т. М. Інтернет орієнтована модель навчання учнів старшої школи інтегрованого курсу "Природничі науки". - C. 15-28.
- Спірін О. М., Колос К. Р. Технологія організації масового дистанційного навчання учнів в умовах карантину на базі платформи Moodle. - C. 29-58.
- Gurevych R. S., Shakhina I. Yu., Podzygun O. A. Google Classroom as an effective tool of Smart learning and monitoring of students' knowledge in vocational schools. - C. 59-72.
- Іванюк Г. І., Куземко Л. В., Новик І. М. Тренінг "Проєктування мультимедійного середовища закладів загальної середньої та дошкільної освіти" як засіб формування цифрових навичок майбутніх педагогів. - C. 73-89.
- Куцан Ю. Г., Гурєєв В. О., Яцишин А. В., Яцишин А. В. Віртуальний науково-навчальний центр для підготовки оперативно-диспетчерського персоналу в енергетиці України. - C. 90-108.
- Панченко Л. Ф. Цифровий сторітелінг в освіті дорослих: бар'єри та шляхи їх подолання. - C. 109-125.
- Хомишак О. Б., Патієвич О. В. Розвиток цифрової компетентності майбутніх учителів англійської мови з використанням програмного засобу Storyjumper. - C. 126-138.
- Azizi M., Rassaei E., Bagheri M. S. Mobile mediated learning in language classrooms: learner's satisfaction, their perceived usefulness of instruction and classroom achievement. - C. 139-153.
- Букреева О. С. Использование электронных учебников при обучении основам стандартизации и сертификации. - C. 154-167.
- Vavilina S. H. Using Bloom's revised taxonomy to develop digital literacies in the ESP classroom. - C. 168-183.
- Зінченко В. М., Романуха О. М., Ревуцька С. К., Чевердак П. О. Інформаційно-освітнє середовище формування професійних мовно-мовленнєвих компетентностей студентів економічного профілю. - C. 184-198.
- Ігнатенко В. Д. Використання електронного кейсу для навчання майбутніх філологів анотативного і реферативного видам перекладу. - C. 199-212.
- Канівець О. В., Канівець І. М., Кононец Н. В., Горда Т. М. Розроблення мобільних додатків доповненої реальності для вивчення тривимірних моделей із інженерної графіки. - C. 213-228.
- Коркішко А. В., Коркішко О. Г., Саяпіна С. А. Інтелект-карта як засіб систематизації знань з формування професійного іміджу магістрів педагогіки вищої школи. - C. 229-241.
- Lemish N. Ye., Aleksieieva O. M., Denysova S. P., Matvieieva S. A., Zernetska A. A. Linguistic corpora technology as a didactic tool in training future translators. - C. 242-259.
- Махровська Н. А., Погромська Г. С. Застосування онлайн змагань з програмування в системі практичної підготовки студентів спеціальності "Комп'ютерні науки". - C. 260-275.
- Мороз С. А., Романовський О. Г., Мороз В. М., Домбровська С. М., Грень Л. М., Помаза-Пономаренко А. Л. Дистанційна форма здобуття вищої освіти: аналіз думки студентів щодо якості, переваг і недоліків. - C. 276-295.
- Пічкур М. О., Сотська Г. І., Демченко І. І., Король А. М., Гордаш А. М. Митець інформаційного покоління: академічна і цифрова парадигма образотворчої підготовки у вищій школі. - C. 296-312.
- Bykov V., Kieltyk-Zaborowska I., Leshchenko M., Tymchuk L. Information and communication technologies as a tool of supporting interaction in the modern globalized family. - C. 313-324.
- Дубініна О. М., Ігнатюк О. А., Середа Н. В. Феномен відповідальності в контексті підготовки "цифрового" покоління професіоналів-лідерів. - C. 325-340.
- Гриценчук О. О. Цифрові освітні хаби для підтримки громадянської освіти як складова інформаційно-цифрового навчального середовища: досвід Нідерландів, Бельгії та України. - C. 341-360.
- Прийма С. М., Строкань О. В., Рогушина Ю. В., Гладун А. Я., Мозговенко А. А. Інформаційна система семантичної ідентифікації і документування результатів неформального й інформального навчання: методи й інструменти розробки. - C. 361-386.
| 2020 | Т. 79 | № 5
|
|
|
|