Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2020/79/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Hryvko A. V. Structural and methodological aspects of research typologization on the use of ICT in secondary school. - C. 1-14.
  4. Засєкіна Т. М. Інтернет орієнтована модель навчання учнів старшої школи інтегрованого курсу "Природничі науки". - C. 15-28.
  5. Спірін О. М., Колос К. Р. Технологія організації масового дистанційного навчання учнів в умовах карантину на базі платформи Moodle. - C. 29-58.
  6. Gurevych R. S., Shakhina I. Yu., Podzygun O. A. Google Classroom as an effective tool of Smart learning and monitoring of students' knowledge in vocational schools. - C. 59-72.
  7. Іванюк Г. І., Куземко Л. В., Новик І. М. Тренінг "Проєктування мультимедійного середовища закладів загальної середньої та дошкільної освіти" як засіб формування цифрових навичок майбутніх педагогів. - C. 73-89.
  8. Куцан Ю. Г., Гурєєв В. О., Яцишин А. В., Яцишин А. В. Віртуальний науково-навчальний центр для підготовки оперативно-диспетчерського персоналу в енергетиці України. - C. 90-108.
  9. Панченко Л. Ф. Цифровий сторітелінг в освіті дорослих: бар'єри та шляхи їх подолання. - C. 109-125.
  10. Хомишак О. Б., Патієвич О. В. Розвиток цифрової компетентності майбутніх учителів англійської мови з використанням програмного засобу Storyjumper. - C. 126-138.
  11. Azizi M., Rassaei E., Bagheri M. S. Mobile mediated learning in language classrooms: learner's satisfaction, their perceived usefulness of instruction and classroom achievement. - C. 139-153.
  12. Букреева О. С. Использование электронных учебников при обучении основам стандартизации и сертификации. - C. 154-167.
  13. Vavilina S. H. Using Bloom's revised taxonomy to develop digital literacies in the ESP classroom. - C. 168-183.
  14. Зінченко В. М., Романуха О. М., Ревуцька С. К., Чевердак П. О. Інформаційно-освітнє середовище формування професійних мовно-мовленнєвих компетентностей студентів економічного профілю. - C. 184-198.
  15. Ігнатенко В. Д. Використання електронного кейсу для навчання майбутніх філологів анотативного і реферативного видам перекладу. - C. 199-212.
  16. Канівець О. В., Канівець І. М., Кононец Н. В., Горда Т. М. Розроблення мобільних додатків доповненої реальності для вивчення тривимірних моделей із інженерної графіки. - C. 213-228.
  17. Коркішко А. В., Коркішко О. Г., Саяпіна С. А. Інтелект-карта як засіб систематизації знань з формування професійного іміджу магістрів педагогіки вищої школи. - C. 229-241.
  18. Lemish N. Ye., Aleksieieva O. M., Denysova S. P., Matvieieva S. A., Zernetska A. A. Linguistic corpora technology as a didactic tool in training future translators. - C. 242-259.
  19. Махровська Н. А., Погромська Г. С. Застосування онлайн змагань з програмування в системі практичної підготовки студентів спеціальності "Комп'ютерні науки". - C. 260-275.
  20. Мороз С. А., Романовський О. Г., Мороз В. М., Домбровська С. М., Грень Л. М., Помаза-Пономаренко А. Л. Дистанційна форма здобуття вищої освіти: аналіз думки студентів щодо якості, переваг і недоліків. - C. 276-295.
  21. Пічкур М. О., Сотська Г. І., Демченко І. І., Король А. М., Гордаш А. М. Митець інформаційного покоління: академічна і цифрова парадигма образотворчої підготовки у вищій школі. - C. 296-312.
  22. Bykov V., Kieltyk-Zaborowska I., Leshchenko M., Tymchuk L. Information and communication technologies as a tool of supporting interaction in the modern globalized family. - C. 313-324.
  23. Дубініна О. М., Ігнатюк О. А., Середа Н. В. Феномен відповідальності в контексті підготовки "цифрового" покоління професіоналів-лідерів. - C. 325-340.
  24. Гриценчук О. О. Цифрові освітні хаби для підтримки громадянської освіти як складова інформаційно-цифрового навчального середовища: досвід Нідерландів, Бельгії та України. - C. 341-360.
  25. Прийма С. М., Строкань О. В., Рогушина Ю. В., Гладун А. Я., Мозговенко А. А. Інформаційна система семантичної ідентифікації і документування результатів неформального й інформального навчання: методи й інструменти розробки. - C. 361-386.
2020
Т. 79
№ 5
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського