Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2019/69/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
- Markiewicz-Patkowska J., Pytel S., Oleśniewicz P., Widawski K. Three-dimensional photography as a new technique to make didactic presentations more attractive. - C. 1-11.
- Fedorenko S. V. Experience of developing students’ multimodal literacy in the digital learning environment of higher education institutions. - C. 12-20.
- Назаренко Г. А., Андрющенко Т. К. Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент підвищення якості дошкільної освіти. - C. 21-36.
- Bogachkov Yu. M., Ukhan P. S., Yutsevych I. S. Competency concepts analysis in the system of computer modeling of educational tasks. - C. 37-53.
- Шевчук П. Г. Організація дослідницької роботи учнів засобами хмарних сервісів Office 365. - C. 54-63.
- Набока О. Г., Демченко М. О. Освітній блог як засіб професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 64-77.
- Осадчий В. В., Сердюк І. М. Персональний сайт як засіб формування цифрового іміджу науково-педагогічного працівника. - C. 78-91.
- Попович Н. М. Інформаційно-творче освітнє середовище як умова професійно-творчої самореалізації фахівця з музичного мистецтва. - C. 92-99.
- Бевз В. Г., Годованюк Т. Л., Дубовик В. В. Електронні квест-посібники у фаховій підготовці майбутніх учителів математики. - C. 100-111.
- Velychko V. Ye., Stopkin A. V., Fedorenko O. H. Use of computer algebra system maxima in the process of teaching future mathematics teachers. - C. 112-123.
- Горбатюк Р. М., Кабак В. В. Використання інформаційної системи AlgoStudy у процесі формування алгоритмічного мислення майбутніх інженерів-педагогів у галузі комп’ютерних технологій. - C. 124-138.
- Терентьєва Н. О. Особливості дистанційної підготовки магістрантів факультетів фізичної культури. - C. 139-148.
- Федоренко Л. О. Використання веб-квестів у навчанні німецької мови в закладах вищої освіти. - C. 149-159.
- Хижняк І. А. Критеріально-рівнева структура готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності. - C. 160-173.
- Яненко Я. В. Мультимедійний творчий проект як форма самостійної роботи студентів та чинник їх професійної соціалізації. - C. 174-185.
- Vlahov R. D. , Klindžić M., Radujković M. Information modeling of behavioral project management competencies. - C. 186-197.
- Башманівський О. Л., Усатий А. В., Дяченко Н. М., Халін В. В. Особливості перекладу анотацій наукових статей за допомогою вільнопоширюваних програмних продуктів. - C. 198-210.
- Gurevych R. S., Frytsiuk V. A., Dmytrenko N. Ye. Computer diagnostics of prospective teachers’ readiness for professional self-development. - C. 211-221.
- Matvieieva O. O., Gryniova V. M., Kuznetsova O. Yu. Application of ict for expert assessment of latent variables in psychological and pedagogical research. - C. 222-234.
- Швед В. В. Аналіз практики використання наукометричних платформ в Україні. - C. 235-245.
- Косенчук О. Г., Бахмат Н. В. Модель інформаційно-комунікаційного забезпечення управління якістю дошкільної освіти. - C. 246-257.
- Roliak A. O. ICT implementation in the system of teacher education: Nordic dimension. - C. 258-267.
- Буйницька О. П. Структурно-функційна модель інформаційно-освітнього середовища університету. - C. 268-278.
| 2019 | Т. 69 | № 1
|
|
|
|