Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2018/68/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Bykov V. Yu., Shyshkina M. P. The conceptual basis of the university cloud-based learning and research environment formation and development in view of the open science priorities. - C. 1-19.
  4. Burov O. Yu. , Pinchuk O. P., Pertsev M. A., Vasylchenko Y. Using the students' state indices for design of adaptive learning systems. - C. 20-32.
  5. Klochko O. V., Nagayev V. M., Klochko V. I., Pradivliannyi M. G., Didukh L. I. Computer oriented systems as a means of empowerment approach implementation to training managers in the economic sphere. - C. 33-46.
  6. Борисенко Д. В. Використання мобільних додатків при розроблені дизайн-продукту у навчанні майбутніх фахівців з дизайну. - C. 47-63.
  7. Глинський Я. М., Ряжська В. А. Електронний освітній відеоресурс як темотвірний засіб навчання у курсі вищої математики. - C. 64-76.
  8. Диховичний О. О., Дудко А. Ф. Модель розвитку компетентності викладачів щодо оцінювання якості тестів з вищої математики. - C. 77-86.
  9. Зінов’єва І. С., Артемчук В. О., Яцишин А. В. Використання відкритих геоінформаційних систем у підготовці фахівців з комп'ютерних наук. - C. 87-99.
  10. Малихін О. В., Бондаревська О. М. Застосування "Tell me more” у процесі формування гуманітарної компетентності студентів. - C. 100-111.
  11. Малихін О. В., Карпюк В. А. Методика застосування ікт у процесі формування лінгвокраїнознавчої компетентності студентів-філологів. - C. 112-124.
  12. Marcial D. E. Facilitating and hindering factors of technology-assisted teaching and learning: evidence from a developing country. - C. 125-139.
  13. Олійник В. В., Самойленко О. М., Бацуровська І. В., Доценко Н. А. Формування професійних компетенцій майбутніх агроінженерів у комп’ютерно орієнтованому середовищі закладу вищої освіти. - C. 140-154.
  14. Покулевська А. І. Досвід використання Skype як засобу підвищення ефективності навчання іноземних мов. - C. 155-165.
  15. Троцко А. В., Короткова Ю. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання іноземних мов: досвід України та Греції. - C. 166-180.
  16. Шпагін В. Ф. Особливості вибору програмного забезпечення навчання ландшафтному проектуванню. - C. 181-192.
  17. Карташова Л. А., Бахмат Н. В., Пліш І. В. Розвиток цифрової компетентності педагога в інформаційно-освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти. - C. 193-205.
  18. Кузьмінський А. І., Кучай О. В., Біда О. А. Використання польського досвіду підготовки фахівців з інформатики в системі педагогічної освіти України. - C. 206-217.
  19. Бушуєв С. Д., Бушуєв Д. А., Бушуєва Н. С., Козир Б. Ю. Інформаційні технології розвитку компетенцій менеджерів з управління проектами на основі глобальних трендів. - C. 218-234.
  20. Мороз В. М., Садковий В. П., Бабаєв В. М., Мороз С. А. Онлайн опитування студентів у системі забезпечення якості вищої освіти. - C. 235-250.
  21. Popel M. V. Using CoCalc as a training tool for mathematics teachers’ pre-service training. - C. 251-261.
  22. Avshenyuk N. M., Berezan V. I., Bidyuk N. M., Leshchenko M. P. Foreign experience and Ukrainian realities of mass open online courses use in international education area. - C. 262-272.
  23. Демедюк С. В., Демедюк Т. С. Небезпечний порнографічний контент в Інтернеті як проекція розладів особистості розповсюджувача дитячої порнографії. - C. 278-290.
  24. Іванова С. М. Проблема розвитку інформаційно-дослідницької компетентності наукових і науково-педагогічних працівників з використанням відкритих електронних науково-освітніх систем. - C. 291-305.
2018
Т. 68
№ 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського