Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2018/67/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Романуха О. М. Графічний інтерфейс як дидактичний компонент електронного підручника. - C. 1-12.
  4. Семчук С. І., Скрипник Н. І., Семчук Б. І. Структурно-процесуальна модель формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 13-30.
  5. Бондаренко Т. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення доступності і розвитку інклюзивної освіти. - C. 31-43.
  6. Amelina S. M., Tarasenko R. O. The essence of the stages of forming the information competence of the translator. - C. 44-55.
  7. Балендр А. В., Комарницька О. І., Блощинський І. Г., Діденко О. В. Інформаційно-комунікаційні технології в іншомовній підготовці фахівців з охорони кордону країн Європейського Союзу. - C. 56-71.
  8. Bidyuk N. M., Oleskova H. H. Media competence training of the german nursing personnel with the implementation of the mecopflege e-learning platform. - C. 72-80.
  9. Каленський А. А., Мельник В. В. Критерії оцінювання підготовленості майбутніх геологів до використання геоінформаційних систем. - C. 81-93.
  10. Корець О. М. Професійна спрямованість навчання сучасних інформаційних технологій майбутніх бакалаврів технологічної освіти. - C. 94-103.
  11. Осадча К. П., Чемерис Г. Ю. Формування графічної компетентності бакалаврів комп'ютерних наук у процесі навчання прототипування програмних інтерфейсів. - C. 104-120.
  12. Bobryts’ka V. I., Prots’ka S. M. Formation of professional competencies of the future teachers by means of a computer-based methodology: investigational approach. - C. 121-133.
  13. Derkach T. M. Optimisation of selection of electronic learning resources according to student group composition. - C. 134-147.
  14. Диховичний О. О., Круглова Н. В. Імітаційне моделювання й аналіз матриць первинних балів педагогічного тестування за допомогою мови R. - C. 148-160.
  15. Драч А. С. Технологія розроблення програмних продуктів для навчання читання художніх текстів (на прикладі "English for Philologists: aspect of reading"). - C. 161-172.
  16. Махомета Т. М., Вакалюк Т. А., Тягай І. М. Інформаційно-комунікаційні технології навчання аналітичної геометрії та лінійної алгебри майбутніх учителів фізики й інформатики. - C. 173-186.
  17. Moskalenko O. I., Didenko O. V. A computer tool for training pilots’ listening skills in aviation English. - C. 187-198.
  18. Поясок Т. Б., Беспарточна О. І. Організація педагогічної взаємодії учасників освітнього процесу в комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу вищої освіти. - C. 199-212.
  19. Рибка Н. М. Граїзація та досвід використання комп’ютерних ігор у навчанні філософії у технічних закладах вищої освіти. - C. 213-225.
  20. Сінельнікова Н. О. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної взаємодії з батьками засобами ІКТ. - C. 226-238.
  21. Tynkaliuk O. V., Semeriak I. Z. Virtual teaching and learning environment in shaping strategies for professional foreign language communication between future software engineers. - C. 239-249.
  22. Михальчук О. О., Ніколаєску І. О., Степанова Н. М. Особливості професійно-педагогічної самореалізації викладачів засобами ІКТ у міжкурсовий період. - C. 250-263.
  23. Янкович О. І., Біницька К. М., Очеретний В. О., Кузьма І. І. Підготовка майбутніх фахівців в університетах України та Польщі до реалізації медіаосвіти дошкільників. - C. 264-276.
  24. Бурячок В. Л., Богуш В. М., Борсуковський Ю. В., Складанний П. М., Борсуковська В. Ю. Модель підготовки фахівців у сфері інформаційної та кібернетичної безпеки в закладах вищої освіти України. - C. 277-291.
2018
Т. 67
№ 5
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського