Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2018/67/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
- Романуха О. М. Графічний інтерфейс як дидактичний компонент електронного підручника. - C. 1-12.
- Семчук С. І., Скрипник Н. І., Семчук Б. І. Структурно-процесуальна модель формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 13-30.
- Бондаренко Т. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення доступності і розвитку інклюзивної освіти. - C. 31-43.
- Amelina S. M., Tarasenko R. O. The essence of the stages of forming the information competence of the translator. - C. 44-55.
- Балендр А. В., Комарницька О. І., Блощинський І. Г., Діденко О. В. Інформаційно-комунікаційні технології в іншомовній підготовці фахівців з охорони кордону країн Європейського Союзу. - C. 56-71.
- Bidyuk N. M., Oleskova H. H. Media competence training of the german nursing personnel with the implementation of the mecopflege e-learning platform. - C. 72-80.
- Каленський А. А., Мельник В. В. Критерії оцінювання підготовленості майбутніх геологів до використання геоінформаційних систем. - C. 81-93.
- Корець О. М. Професійна спрямованість навчання сучасних інформаційних технологій майбутніх бакалаврів технологічної освіти. - C. 94-103.
- Осадча К. П., Чемерис Г. Ю. Формування графічної компетентності бакалаврів комп'ютерних наук у процесі навчання прототипування програмних інтерфейсів. - C. 104-120.
- Bobryts’ka V. I., Prots’ka S. M. Formation of professional competencies of the future teachers by means of a computer-based methodology: investigational approach. - C. 121-133.
- Derkach T. M. Optimisation of selection of electronic learning resources according to student group composition. - C. 134-147.
- Диховичний О. О., Круглова Н. В. Імітаційне моделювання й аналіз матриць первинних балів педагогічного тестування за допомогою мови R. - C. 148-160.
- Драч А. С. Технологія розроблення програмних продуктів для навчання читання художніх текстів (на прикладі "English for Philologists: aspect of reading"). - C. 161-172.
- Махомета Т. М., Вакалюк Т. А., Тягай І. М. Інформаційно-комунікаційні технології навчання аналітичної геометрії та лінійної алгебри майбутніх учителів фізики й інформатики. - C. 173-186.
- Moskalenko O. I., Didenko O. V. A computer tool for training pilots’ listening skills in aviation English. - C. 187-198.
- Поясок Т. Б., Беспарточна О. І. Організація педагогічної взаємодії учасників освітнього процесу в комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу вищої освіти. - C. 199-212.
- Рибка Н. М. Граїзація та досвід використання комп’ютерних ігор у навчанні філософії у технічних закладах вищої освіти. - C. 213-225.
- Сінельнікова Н. О. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної взаємодії з батьками засобами ІКТ. - C. 226-238.
- Tynkaliuk O. V., Semeriak I. Z. Virtual teaching and learning environment in shaping strategies for professional foreign language communication between future software engineers. - C. 239-249.
- Михальчук О. О., Ніколаєску І. О., Степанова Н. М. Особливості професійно-педагогічної самореалізації викладачів засобами ІКТ у міжкурсовий період. - C. 250-263.
- Янкович О. І., Біницька К. М., Очеретний В. О., Кузьма І. І. Підготовка майбутніх фахівців в університетах України та Польщі до реалізації медіаосвіти дошкільників. - C. 264-276.
- Бурячок В. Л., Богуш В. М., Борсуковський Ю. В., Складанний П. М., Борсуковська В. Ю. Модель підготовки фахівців у сфері інформаційної та кібернетичної безпеки в закладах вищої освіти України. - C. 277-291.
| 2018 | Т. 67 | № 5
|
|
|
|