Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2018/64/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
- Morska L. I., Skibska J., Sulym V. T., Masztalir V. V. Didactic potential of the integrated approach to teaching future programmers professional communicative competence in a foreign language. - C. 1-12.
- Ткачук Г. В. Особливості впровадження мобільного навчання: перспективи, переваги та недоліки. - C. 13-22.
- Богачков Ю. М., Милашенко В. М., Ухань П. С., Сагадіна О. Ю. Інформаційно-комунікаційні інструменти побудови індивідуальної освітньої траєкторії старшокласників. - C. 23-38.
- Варданян М. В. Буктрейлер як засіб підвищення читацької активності майбутніх учителів початкової школи у навчанні дитячої літератури. - C. 39-47.
- Литвинова С. Г. Система комп'ютерного моделювання об'єктів і процесів та особливості її використання в навчальному процесі закладів загальної середньої освіти. - C. 48-65.
- Тараба І. О. Медіаосвіта на уроках іноземної мови в початковій школі. - C. 66-72.
- Антонюк Д. С. Програмно-імітаційні комплекси для формування економічних компетентностей студентів технічних спеціальностей: критерії й показники добору. - C. 73-87.
- Baklazhenko Yu. V., Savchuk T. L. English language learning needs analysis in radioengineering sphere. - C. 88-97.
- Bakhmat N. V., Dudka T. Yu., Liubarets V. V. Multimedia education technologies usage as the condition for quality training of the managers of socio-cultural activity. - C. 98-109.
- Berezova L. М., Mudra S. М., Yakushko K. H. The effect of webquests on the writing and reading performance of university students. - C. 110-118.
- Імбер В. І. Організація навчальної взаємодії викладача і студентів засобами Smart Board. - C. 119-127.
- Kaminskyi O. Ye., Yereshko Y. O., Kyrychenko S. O. Digital transformation of university education in Ukraine: trajectories of development in the conditions of new technological and economic order. - C. 128-137.
- Кирилов М. А., Трофімук-Кирилова Т. М., Чибирак С. В. Комп’ютерне тестування у системі OpenTEST 2 як форма оцінювання знань та вмінь студентів спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа". - C. 138-151.
- Ковальчук Г. О., Баніт Ю. С. Використання цифрових навчальних наративів для формування адаптивної компетентності студентів – майбутніх економістів. - C. 152-169.
- Манн Р. В. Деякі аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх економістів. - C. 170-184.
- Романовський О. Г., Гриньова В. М., Резван О. О. Ментальні карти як інноваційний спосіб організації інформації в навчальному процесі вищої школи. - C. 185-196.
- Самойленко О. М., Бацуровська І. В., Самойленко О. О., Доценко Н. А. Упровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів. - C. 197-220.
- Slipukhina І. A., Olkhovyk V. V., Kurchev O. O., Kapranov V. D. Development of education and information portal of physics academic course: web design features. - C. 221-233.
- Tereshchuk H. V., Tsidylo I. M. Automated system of fuzzy identification of expert’s competence for assessing the quality of pedagogical phenomena and processes. - C. 234-244.
- Воробйова О. П. Забезпечення якості електронного навчання в європейському просторі вищої освіти. - C. 245-252.
- Kovaliuk T. V., Pasichnyk V. V., Kunanets N. E., Veretennikova N. V. Professional competency management of it professionals to industry requirements based on cognitive cards. - C. 253-264.
| 2018 | Т. 64 | № 2
|
|
|
|