Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2016/55/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
Методологія, теорія та історія використання ікт в освіті
- Burov O. Y. Individual abilities and lifelong learning. - C. 1-11.
- Воронкін О. С. Інформаційно-комунікаційні технології як ключовий фактор інноваційного розвитку вищої освіти: глобальний вимір. - C. 12-30.
- Осадчий В. В., Шаров С. В., Осадча К. П. Розробка інтелектуальної системи інформаційного та когнітивного супроводу функціонування національної рамки кваліфікацій. - C. 31-41.
ІКТ і засоби навчання у початковій та загальній середній освіті
- Коневщинська О. Е., Литвинова С. Г. Електронні соціальні мережі як складник сучасних соціальних медіа. - C. 42-54.
- Соколюк О. М. Включення мережних соціальних сервісів у діючі моделі організації навчання учнів. - C. 55-66.
ІКТ і засоби навчання у вищих навчальних закладах
- Богачков Ю. Н., Мруга М. Р., Милашенко В. Н., Ухань П. С., Фельдман Я. А. Euro Skills Tools как модель управления персональными компетентностями для обучения и профессиональной занятости. - C. 67-80.
- Marcial D. E., Arcelo A. Q. End-user training on digital teaching tools: reaction, learning, behavior, results, and management. - C. 81-95.
- Щербина О. А. Нові засоби для оцінювання компетентностей в Moodle. - C. 96-104.
ІКТ і засоби навчання в системі післядипломної педагогічної освіти
- Колос К. Р., Лупаренко Л. А. Педагогічний експеримент із розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. - C. 105-124.
ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень
- Демида Є. Ф. Сервіси електронних каталогів як засіб розвитку інформаційної компетентності користувачів наукової бібліотеки. - C. 125-135.
- Спірін О. М., Яцишин А. В., Іванова С. М., Кільченко А. В., Лупаренко Л. А. Використання електронних систем відкритого доступу для інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних досліджень. - C. 136-174.
ІКТ управління освітою
- Богдан В. О. Стан використання хмарних сервісів керівниками вітчизняних дошкільних навчальних закладів у професійній діяльності. - C. 175-186.
Відкритий інформаційно-освітній простір та захист інформації
- Мельник С. В. Понятійно-категоріальний апарат у системі професійної підготовки майбутніх фахівців з кібербезпеки. - C. 187-197.
| 2016 | Т. 55 | № 5
|
|
|
|