Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2015/50/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
Методологія, теорія та історія використання ІКТ в освіті
- Буров О. Ю. Технології та інновації в діяльності людини ери інформації: людина та ІКТ. - C. 1-13.
ІКТ і засоби навчання у початковій та загальній середній освіті
- Іванюк І. В. Модель комп’ютерно орієнтованого навчального середовища формування полікультурної компетентності учня. - C. 14-33.
- Коваленко В. В., Коваленко О. М. Актуальність застосування електронних соціальних мереж у роботі зі школярами, які мають функціональні обмеження. - C. 34-49.
- Крячко І. П. Виконання навчальних астрономічних спостережень на телескопах з віддаленим доступом. - C. 50-56.
- Лаврова А. В., Заболотний В. Ф. Підхід до організації і проведення шкільного навчального фізичного експерименту. - C. 57-70.
- Надтока О. Ф., Мартинюк Т. С. Використання проектної діяльності в розрізі застосування інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях географії. - C. 71-85.
ІКТ і засоби навчання у вищих навчальних закладах
- Вдовичин Т. Я. Вдосконалення змісту дисципліни "Організаційна інформатика" з використанням мережних технологій. - C. 86-99.
- Величко В. Є. Стратегія впровадження вільного програмного забезпечення в процес підготовки вчителів математики, фізики та інформатики. - C. 100-107.
- Косіюк М. М., Мазарчук А. Ю., Більовський К. Е. Інтегрована система комп’ютерної підтримки університетського менеджменту. - C. 108-119.
- Коцюба Р. Б. Набуття навичок аудіювання за допомогою веб-орієнтованої методики вивчення іноземних мов. - C. 120-127.
- Хміль Н. А. Зарубіжний і вітчизняний досвід інтеграції хмарних технологій у педагогічний процес вищого навчального закладу. - C. 128-138.
- Щербина О. А. Реалізація функцій електронного деканату засобами платформи Moodle. - C. 139-151.
ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень
- Ковальчук Ю. О. Пошук, отримання й аналіз даних в освіті: сучасний стан і перспективи розвитку. - C. 152-164.
- Лісова Т. В. Методи та програмні засоби дослідження валідності тестових результатів для груп тестованих з певними індивідуальними особливостями. - C. 165-180.
- Новицька Т. Л., Марченко О. О. Загальні підходи до використання електронних систем відкритого доступу у науково-педагогічних дослідженнях. - C. 181-191.
| 2015 | Т. 50 | № 6
|
|
|
|