Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж75002:Пед. н./2023/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ]
.- Ужгород. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Амеліна С. М., Конончук І. В. Професіоналізація підготовки перекладачів у закладах вищої освіти Федеративної Республіки Німеччина. - C. 8-12.
  4. Біда О. А., Гуттерер Є. В., Греба І. З. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 12-18.
  5. Брилін Б. А. Основи естетичних підходів до музично-творчої діяльності майбутніх фахівців мистецького спрямування. - C. 18-22.
  6. Бялик О. В., Разводова М. В. Модель готовності студентів педагогічних коледжів до формування хореографічних умінь в учнів молодшого шкільного віку. - C. 22-27.
  7. Джуринський П. Б., Дразіна Є. В., Ковальова Т. М. Методи експертних оцінок в управлінні фізичною культурою і спортом. - C. 27-32.
  8. Зорочкіна Т. С., Кучай О. В., Рокосовик Н. В. Роль позакласних занять з фізичного виховання у зміцненні здоров’я учнів ЗЗСО. - C. 33-36.
  9. Кучай Т. П., Гончарук О. М., Рокосовик Н. В. Професійне самовдосконалення фахівців в умовах неперервної освіти. - C. 37-41.
  10. Орос І. І. Освіта дорослих у Франції та Бельгії. - C. 41-46.
  11. Потапчук Т. В., Мірошніченко В. І. Підготовка майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації в освітньому середовищі ЗВО. - C. 46-49.
  12. Пріма Д. А., Гац Г. О. Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичної культури до діяльності в інклюзивному середовищі. - C. 50-54.
  13. Пріма Р. М., Гусак Л. Є., Ясінська Н. В. Дослідницька компетентність сучасного вчителя в контексті вимог Нової української школи. - C. 54-58.
  14. Сулим В. Т., Скиба Н. М. Соціолінгвістична компетентність майбутніх педагогів та її складові. - C. 58-62.
  15. Хрик В. М., Повлін І. Е., Мозуль І. В. Екологічні аспекти світоглядної позиції майбутнього фахівця. - C. 63-66.
  16. Cherkasov V. F. A hermeneutic approach to the development of creative skills of youth in Estonian educational institutions . - C. 66-71.
  17. Шахов В. І., Кудирко І. О. Моральні цінності як елементи моральної свідомості особистості. - C. 71-76.
  18. Ahii Ya. Yu., Apshay М. V. Formation of business-communication relations of participants of creative projects in the sphere of culture. - C. 77-81.
  19. Вишпінська Я. М. Культурно-мистецький розвиток Буковини ХІХ століття. - C. 82-87.
  20. Карасєвич С. А. Підготовка майбутніх учителів у педагогічних коледжах до фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи з учнями. - C. 88-92.
  21. Попович О. М. Особливості створення сенсорно збагаченого середовища в групах раннього віку. - C. 92-97.
  22. Шинкарук О. В. Зміст академічної доброчесності здобувачів вищої освіти. - C. 97-102.
  23. Заболотська І. О. Змістові аспекти професійної підготовки фахівців садово-паркового господарства у Франції. - C. 102-106.
  24. Vigula V. I. A praxeological approach in working with the orchestra and ensemble in continuous education. - C. 106-110.
  25. Візавер В. А. Впровадження новітніх здоров’язбережувальних технологій у заклади вищої освіти. - C. 110-116.
  26. Li Enhui Теоретичні засади формування музично-слухових уявлень молодших школярів у процесі фортепіанного навчання. - C. 116-121.
  27. Михайлишен О. В., Мацюк О. М. Природа і сприйняття хореографічного руху. - C. 121-127.
  28. Прядко О. В. Провідні напрями самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання. - C. 127-133.
  29. Ху Тінтін Педагогічні умови формування художньо-аксіологічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 133-137.
  30. Чегіль А. М. Здоровий спосіб життя та дозвілля сучасної студентської молоді Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ. - C. 137-143.
  31. Kohut E., Kazmer E., Kolozsvari І. The role of forest pedagogy in education and environmental upbringing. - C. 144-148.
  32. Dezső R. A., Ábrahám G., Kolip H., Schmidt B. Commemorating the 40th anniversary of the birth of Howard Gardner’s theory of multiple intelligences via research of his approach on different levels of education systems in the Carpathin basin. - C. 148-154.
2023
Вип. 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського