Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74897/2020/55<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Кремень В. Г. Візуальна грамотність навчального процесу: теорія і практика. - C. 5-10.
- Биков Ю. В., Буров О. Ю. Цифрове навчальне середовище: нові технології та вимоги до здобувачів знань. - C. 11-22.
- Гуржій А. М., Глазунова О. Г., Волошина Т. В. Цифровий навчальний контент для системи відкритої освіти. - C. 22-30.
- Васянович Г. П., Нагірняк М. Я., Боднар О. С. Формування комунікативних умінь у майбутнього соціального працівника засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 31-38.
- Zhizhko E. A., Balakhadze L. A. Virtual tutoring in mexican computer assisted learning for marginalized population. - C. 38-45.
- Литвинова С. Г., Буров О. Ю., Семеріков С. О. Концептуальні підходи до використання засобів доповненої реальності в освітньому процесі. - C. 46-62.
- Мисліцька Н. А., Колесникова О. А., Семенюк Д. С., Заболотний В. Ф. Дидактичний потенціал технології мобільного навчання. - C. 62-69.
- Новицька Т. Л., Новицький С. В. Застосування відкритих систем ідентифікування orcid та publons для розвитку інформаційно-дослідницької компетентності наукових і науково-педагогічних працівників. - C. 70-86.
- Овчарук О. В., Гриценчук О. О. Освітні онлайн ресурси для підтримки освіти для демократичного громадянства та цифрового громадянства у європейських країнах у період пандемії covid-19. - C. 86-96.
- Пінчук О. П., Соколюк О. М. Цифрові засоби підтримки міжпредметної навчальної діяльності школярів і розвитку професійних компетентностей учителів. - C. 97-108.
- Szlosek F. Współczesne nauczanie programowe z wykorzystaniem elektronicznych mediów i robotów. - C. 109-113.
- Ничкало Н. Г. Наукове забезпечення розвитку освіти дорослих в україні. - C. 114-127.
- Гуревич Р. С., Фрицюк В. А., Костенко Н. І. Підготовка майбутніх учителів до професійного саморозвитку в педагогічних закладах вищої освіти. - C. 128-137.
- Лазаренко Н. І., Зубко В. С. Педагогічний потенціал фахової підготовки майбутніх психологів щодо формування готовності до професійної мобільності. - C. 137-145.
- Лук’янова Л. Б., Малишевський О. В. Дослідження сутності дефініції "готовність до професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю". - C. 145-153.
- Романовський О. Г., Резнік С. М. Необхідність формування готовності до викладацького лідерства у майбутніх фахівців освітніх, педагогічних наук. - C. 154-160.
- Кадемія М. Ю., Опушко Н. Р. Дуальна форма професійної підготовки майбутніх педагогів. - C. 160-166.
- Коломієць А. М., Коломієць Д. І. Можливості та результати залучення майбутніх педагогів до громадянської науки. - C. 166-177.
- Лосєва Н. М., Кириленко Н. М., Кириленко В. В., Крижановський А. І. Формування інформаційної компетентності у студентів педагогічних спеціальностей засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 178-185.
- Janicka-Panek T. Trudności współczesnych uczniów edukacji wczesnoszkolnej w zakresie edukacji matematycznej a kompetencje nauczycieli (doniesienia z badań pilotażowych). - C. 185-195.
- Рогульська О. О., Тарасова О. В., Іконнікова М. В., Жовнич О. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти. - C. 196-205.
- Аніщенко О. В. Розвиток цифрових компетенцій педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих – актуалітет педагогічної науки і практики. - C. 206-214.
- Biłous P. Samookreślenie zawodowe w dzieciństwie a wybór zawodu. - C. 214-221.
- Горохівська Т. М. Педагогічні умови розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів технічних закладів вищої освіти. - C. 221-229.
- Сліпчишин Л. В. Використання agile –підходу в освіті. - C. 230-238.
- Shevchenko L. S. Implementing e - learning in the context of future professional activity. - C. 239-249.
- Jankowska D. Moce i słabości kształcenia pedagogicznego w Рolsce - próba bilansu. - C. 250-260.
| 2020 | | Вип. 55
|
|
|
|