Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74897/2017/49<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гуревич Р.С., Кадемія М. Ю., Бойчук В. М. Проблеми вищої освіти в Німеччині: погляд із середини. - C. 5-7.
  4. Лазаренко Н. І. Громов Є. В. Викладання навчальних дисциплін у педагогічних університетах іноземною мовою як чинник євроінтеграції. - C. 8-11.
  5. Бачинська Р.С. Аналіз вітчизняної теорії та практики формування математичної компетентності учнів. - C. 12-15.
  6. Бліденко О. О., Шахіна І. Ю. Організація проектної діяльності молодших школярів. - C. 16-19.
  7. Бромірська А. М., Коломієць Д. І. Можливі напрями і способи гуманізації та гуманітаризації викладання фізики. - C. 19-22.
  8. Дроздова К. Є. Роль музичного мистецтва у вихованні національної самосвідомості учнів. - C. 22-24.
  9. Катеринюк Г. Д. Аналіз програм з математики щодо місця і ролі математичного моделювання в системі математичних компетентностей учнів. - C. 25-28.
  10. Коломієць Д. І., Бабчук Ю. М., Бірюк О. О. STEAM-проекти на уроках трудового навчання. - C. 28-31.
  11. Коломієць Д. І., Ніщук Г. М., Миколайчук К. А. Формування в учнів на уроках трудового навчання навичок роботи в команді. - C. 32-35.
  12. Коношевський Л. Л., Стецька Ю. В. Інформаційна культура дітей старшого дошкільного віку. - C. 35-38.
  13. Цимбал Т. О., Шахіна І. Ю. Роль педагога у розвитку креативності учня початкових класів. - C. 38-42.
  14. Кобися В. М., Пантелейчук А. І. Використання педагогічних програмних засобів у процесі викладання хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 42-45.
  15. Кобися А. П., Стах В. В. Використання комп’ютерних технологій та інтернет сервісів під час вивчення хімії. - C. 46-49.
  16. Коваль М. С. Педагогічна обдарованість як психологічна передумова розвитку здібностей до професій соціономічного типу. - C. 49-52.
  17. Лісова А. В. Роль сучасних інформаційних технологій у формуванні творчого підходу до навчально-виховного процесу. - C. 52-54.
  18. Богдадюк М. В. Професійна підготовка фахівців художнього профілю у птнз західної україни другої половини хх– початку ххі ст. у сучасній професійно-технічній освіті. - C. 55-57.
  19. Замфереско О. В. Особливості професійної підготовки майбутніх майстрів ресторанного обслуговування у вищих професійних училищах. - C. 57-59.
  20. Акімова О. В., Сапогов В. А. Діагностика сформованості творчого мислення майбутнього вчителя як його ключової компетентності. - C. 60-63.
  21. Бабчук Ю. М., Коломієць Д. І., Швець О. А. STEAM-освіта в підготовці до дизайнерської діяльності. - C. 63-66.
  22. Бойчук В. М., Коношевський Л. Л., Сагадіна О. Ю. Експерементальна перевірка ефективності організаційно-педагогічних умов підготовки вчителів до профорієнтаційної роботи. - C. 67-72.
  23. Бузенко І. Л. Формування екологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки. - C. 73-75.
  24. Вдович С. М. Естетичне виховання у науковому доробку Івана Андрійовича Зязюна. - C. 75-78.
  25. Вічавська О. С. Роль вокальної мініатюри у процесі фахової підготовки студентів мистецького спрямування. - C. 79-82.
  26. Волохата К. М. Формування природознавчої компетентності майбутніх учителів початкових класів: Результати педагогічного експерименту. - C. 82-85.
  27. Герасімова О. В., Києнко-Романюк Л. А. Науково-методичні аспекти розвитку професійних компетентностей засобом дистанційного навчання в системі післядипломної освіти у контексті концепції "Нова українська школа". - C. 85-89.
  28. Грінченко Т. Д. Застосування принципів системи К. Станіславського в інструментальній підготовці вчителя музики. - C. 89-92.
  29. Демчук Т. В., Яровенко А. Г. Сутність і роль моделювання та наукового дослідження у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя математики. - C. 92-95.
  30. Жамардій В. О. Визначення ефективності методичної системи застосування фітнес-технологій на заняттях із фізичного виховання студентів. - C. 96-98.
  31. Жовнич О. В. Модель навчання студентів-журналістів англомовного писемного спілкування засобами блог-технологій. - C. 98-103.
  32. Задорожна О. І. Оцінювання рівнів сформованості в майбутніх лікарів німецькомовної стратегічної компетентності в рецептивних видах мовленнєвої діяльності. - C. 103-107.
  33. Іванчук А. В., Гунько М. М., Довгалюк Д. М. Навчальний матеріал про кристаліти металів і сплавів як засіб формування елементів технічного світогляду майбутніх учителів технологій. - C. 107-111.
  34. Коломієць Л. І., Шульга Г. Б. Психологічні засади оптимізації мотиваційно-ціннісної складової підготовки майбутніх соціальних педагогів і працівників до професійної діяльності. - C. 111-116.
  35. Компанець Н. М. Формування інформаційної культури студентів біомедичного профілю. - C. 116-119.
  36. Конівіцька Т. Я. Риторична складова професійної компетентності майбутніх психологів. - C. 119-122.
  37. Кучер С. Л. Критерії, показники та рівні дизайн-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 122-125.
  38. Магрламова К. Г. Використання інтерактивних педагогічних технологій у професійній підготовці майбутніх лікарів у Великій Британії. - C. 126-129.
  39. Марчук І. А. Модель підготовки майбутніх магістрів медицини до реалізації маркетингу в професійній діяльності. - C. 130-134.
  40. Мунтян О. А., Мунтян М. Л., Яровенко А. Г. Пакети прикладних програм статистичного аналізу результатів наукових досліджень. - C. 135-138.
  41. Нагорняк С. В. Формування правосвідомості у правовому вихованні майбутніх юристів. - C. 138-141.
  42. Парубок К. О. Особливості інформаційної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 141-145.
  43. Повстин О. В. Аналіз підготовленості фахівців у галузі безпеки людини до управлінської діяльності. - C. 145-149.
  44. Поливана А. С. Вплив соціально-політичних, культурних і освітніх перетворень у системі громадянського виховання студентської молоді в 1990-х роках. - C. 149-153.
  45. Полянська І. В., Чернявська С. М., Сладких І. Я. Комунікативно-інтенційна модель у контенті нової біозбалансованої еволюційної освіти (Розміркування щодо полеміки з колегами-філологами). - C. 154-157.
  46. Руденко Л. А. Самоосвіта і саморозвиток майбутніх фахівців соціального захисту в інформаційному суспільстві. - C. 157-160.
  47. Терепа А. М. Запровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в управлінську діяльність керівників ВНЗ. - C. 160-163.
  48. Уманець В. О., Левченко Г. О. Мережеві технології в навчальному процесі ЗВО. - C. 164-167.
  49. Федюк Г. З. Формування професійно-педагогічної позиції вчителя. - C. 167-171.
  50. Шевчук О. Д., Найко Д. А. Методи математичного аналізу та контролю різних етапів інфляційного процесу. - C. 171-177.
2017
Вип. 49
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського