Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74897/2013/35<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Актуальні проблеми навчання, виховання та розвитку учнів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
- Шестопалюк О. В. Індивідуалізація професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 4-9.
- Гуревич Р. С., Кадемія М. Ю. Професійна компетентність педагога – необхідна умова його професіоналізму. - C. 9-14.
- Вишневський В. А. Соціально-культурні аспекти розвитку національної початкової освіти в Україні кінця ХІ – початку ХХ століття. - C. 14-18.
- Горбань Л. В. На старті професійної кар’єри ("Школа професії"). - C. 18-21.
- Грицак А. В. Використання програми Kompas-3D у процесі викладання предмету технології. - C. 21-24.
- Зайчук Т. П., Нанарова О. С. Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках "Технології швейного виробництва" в процесі проблемного навчання. - C. 24-30.
- Кобилянська І. В. Використання сучасних педагогічних технологій у старшій профільній школі Іспанії. - C. 30-35.
- Костюк Д. А. Інноваційні методи навчання у сучасній школі. - C. 35-40.
- Образцова О. М. Реалізація ідей В. О. Сухомлинського у процесі виховання громадянина-патріота. - C. 40-43.
- Пастовенський О. В. Функції громадсько-державного управління загальною середньою освітою. - C. 43-48.
- Поляничко А. О. Насильство в загальноосвітніх навчальних закладах: сутність, причини поширення, наслідки. - C. 48-53.
- Сіваш Т. Д. Метод проектів як інноваційна технологія розвитку креативних здібностей молодших школярів. - C. 53-57.
- Славіна Н. С., Мельник Л. П. Психологічне дослідження підлітків з девіантною поведінкою. - C. 58-61.
- Сопівник І. В. Колектив як суб’єкт формування соціальної відповідальності сільської молоді. - C. 61-65.
- Філоненко Л. В. Деякі аспекти морального виховання дітей – сиріт у спеціалізованих школах – інтернатах. - C. 66-70.
- Худа О. В. Використання засобів електронних видань на уроках технології. - C. 70-73.
- Шульга Г. Б. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього вихователя до конструктивного вирішення конфліктів у дітей дошкільного віку. - C. 74-78.
- Юрченко І. А. Розумове виховання старшокласників засобами дистанційного навчання у системі довузівської підготовки. - C. 79-83.
Розділ 2. Психолого-педагогічні проблеми ступеневого навчання і виховання учнів професійно-технічних закладів освіти
- Гуменний О. Д. Інформаційна культура керівників ПТНЗ у психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 84-89.
- Кобися А. П., Кобися В. М. Структура і функції інформаційного освітнього середовища навчального закладу. - C. 89-93.
- Люльчак С. Ю. Діагностика сформованості фахових знань та вмінь майбутніх електромеханіків. - C. 93-98.
- Мацігура Л. І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні професійних інтересів учнів ПТНЗ. - C. 98-101.
- Уманець В. О. Формування базових професійних компетенцій учнів ПТНЗ у процесі фахової підготовки (результати формувального експерименту). - C. 102-105.
Розділ 3. Робота вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації в умовах інтенсифікації навчально-виховного процесу
- Василик В. В. Критерії та показники гуманістичної спрямованості майбутніх юристів. - C. 106-111.
- Вітюк О. І. Роль принципів навчання природничо-математичних дисциплін у формуванні професійної компетентності молодого спеціаліста радіотехнічного профілю. - C. 111-115.
- Лутковська С. М. Підготовка майбутніх фахівців переробної харчової промисловості до розв’язання питань екології довкілля. - C. 116-123.
- Соцький К. О. Роль медичних коледжів у підготовці кадрів для сучасної системи охорони здоров’я. - C. 123-128.
Розділ 4. Психолого-педагогічні основи впровадження сучасних інформаційних технологій та інноваційних методик навчання і виховання студентів вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації
- Авраменко О. Б. Теоретичні засади проектування професійно орієнтованої дидактичної системи "техносвіт – технологічна освіта". - C. 129-134.
- Алієва С. Р. Психолого-педагогічні основи формування крос-культурних цінностей. - C. 135-143.
- Асанова Ф. Б. Проблема полікультурності та полікультурної освіти в контексті глобалізаційних процесів в Україні. - C. 143-146.
- Байло М. Ю. Застосування освітнього порталу для забезпечення дистанційного навчання у ВНЗ. - C. 147-150.
- Балашова С. С. Ґете-Інститут– минуле та сучасність. - C. 150-155.
- Басіста В. В. Роль науково-педагогічної практики у формуванні професійної компетентності магістра-еколога. - C. 155-158.
- Бєлкін І. В. Використання інновацій у навчальному процесі вищої школи. - C. 158-162.
- Богатирьова Г. А., Потопа К. Л. Шляхи реалізації психолого-орієнтованих технологій у соціально-педагогічній діяльності ВНЗ. - C. 163-167.
- Бойчук В. М. Застосування інноваційних методик навчання у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя технологій. - C. 167-170.
- Брига Т. Р. Форми організації навчання у вищій школі Канади. - C. 171-174.
- Буга О. І. Аналіз підходів до визначення сутності економічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання. - C. 175-180.
- Василевська-Скупа Л. П., Скупа О. О. Професійна компетентність майбутнього педагога. - C. 181-184.
- Василенко О. А., Коляденко В. А. Використання інструментарію інформаційних технологій для попередження перевтоми студентів на заняттях з вищої математики. - C. 185-194.
- Васюк О. В. Педагогічна інтеграція як засадовий концепт формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів. - C. 194-200.
- Виговська С. В., Канініна М. Л. Психолого-педагогічні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. - C. 200-204.
- Власюк І. В. Професійно-термінологічна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх економістів. - C. 204-209.
- Волохата К. М. Порівняльний аналіз понять "компетенція" і "компетентність". - C. 209-212.
- Гаркушевський В. С., Цвілик С. Д. Моделювання змісту графічної підготовки вчителя технологій і креслення в педагогічному ВНЗ. - C. 213-217.
- Гнатюк Н. Є. Навчально-методичне забезпечення самостійної роботи студентів в сучасних умовах. - C. 217-223.
- Горбатюк С. М. Застосування інноваційних технологій навчання як умова ефективної адаптації іноземних студентів у вищих навчальних закладах України. - C. 223-227.
- Гулівата І. О. Дидактична гра як засіб активізації навчання вищої математики. - C. 227-232.
- Дідух Л. І. Використання E-learning у підготовці компетентних фахівців. - C. 233-236.
- Добровольська Н. В. Структура креативності майбутніх менеджерів невиробничої сфери. - C. 236-241.
- Євсюкова Л. С. Експериментальна перевірка організаційно-педагогічних умов професійної підготовки майбутніх бакалаврів техногенної безпеки засобами інтерактивних технологій. - C. 241-247.
- Земліна Ю. В. Організація експериментальної роботи з формування професійної готовності майбутніх фахівців з туризму. - C. 247-252.
- Ільчук В. В. Особливості професійної діяльності викладачів вищих навчальних закладів. - C. 252-258.
- Імбер В. І. Підготовка майбутніх учителів початкових класів контексті сучасних інформаційних вимог. - C. 258-263.
- Кадемія М. Ю., Зброжек І. С. Використання навчальних проектів у процесі формування інформаційної та методичної компетентності майбутнього педагога. - C. 263-267.
- Калашник Н. В. Міжкультурна комунікативна компетентність майбутніх лікарів – іноземців як психолого-педагогічна категорія. - C. 267-271.
- Кириленко Н. М. Організація інформаційно-освітнього простору інтернету у вищому навчальному закладі. - C. 271-274.
- Кізім С. С. Використання блогів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 274-278.
- Кобилянська І. М., Кобилянський О. В. Формування професійної компетентності з безпеки життєдіяльності у фахівців економічного спрямування. - C. 278-282.
- Коваль Л. Г. Використання сучасних методів контролю у професійно-теоретичній підготовці. - C. 283-289.
- Ковтонюк М. М., Гранатова В. А. Інноваційні методики і технології як шлях оптимізації вивчення математичного аналізу в педагогічному ВНЗ. - C. 290-297.
- Коломієць Л. І. Теоретико-методичні аспекти підготовки студентів до діагностики вікових особливостей психічного розвитку дітей. - C. 297-302.
- Кондратюк В. Д. Особливості використання інноваційних методик у процесі навчання майбутніх учителів "Технології". - C. 302-306.
- Коношевський Л. Л., Коношевський О. Л. Інформаційне освітнє середовище педагогічного ВНЗ у контексті інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 307-314.
- Король В. П. Системне формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій з основ аграрного виробництва. - C. 314-321.
- Кузьменко П. І. Формування технічних понять у студентів під час вивчення графічних дисциплін. - C. 322-326.
- Куцак Л. В. Тестування у системі контролю якості знань майбутніх учителів технологій. - C. 326-331.
- Лебедєва Н. А. Соціально-психологічні чинники у викладанні іноземної мови студентам аграрного ВНЗ. - C. 331-335.
- Лопутько О. А. Взаємодія суб’єктів навчального процесу у контексті іншомовної професійної підготовки майбутніх правоохоронців. - C. 335-340.
- Лук’янець А. В. Аналіз проблеми формування професійної культури майбутнього менеджера туризму у ВНЗ. - C. 340-343.
- Макар З. Ю. Особливості викладання комп’ютерної графіки у вітчизняній і зарубіжній дизайн-освіті. - C. 344-349.
- Мантуленко С. В. Зміст, структура та рівні готовності майбутнього вчителя до профільного навчання. - C. 350-355.
- Москалюк А. М. Суть педагогічних інновацій і їх сучасна класифікація. - C. 355-359.
- Очеретна Н. Д. Використання методів інтерактивного навчання під час вивчення іноземної мови у ВНЗ. - C. 360-365.
- Пінаєва О. Ю. Професійне навчання і перепідготовка дорослого населення Вінниччини. - C. 365-370.
- Петровська Ю. В. Формування стратегічної компетентності у майбутніх судноводіїв в усному мовленні з використанням стратегії "миротворець". - C. 371-375.
- Поліщук А. С. Розвиток кіномистецтва у містах та регіонах Вінниччини 60-80 рр. ХХ ст.. - C. 376-379.
- Потапкіна Л. В. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до інноваційної професійної діяльності. - C. 379-384.
- Полуда В. В. Педагогічний досвід використання професійно-орієнтованої ділової гри як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців з готельного обслуговування. - C. 385-388.
- Попко І. А. Практичні аспекти дистанційного навчання в окремих навчальних закладах Канади. - C. 388-391.
- Поселецька К. А. Професійна самореалізація студентської молоді як педагогічна проблема. - C. 392-396.
- Примакова В. В. Проблема розвитку післядипломної освіти вчителів у дослідженнях сучасних науковців. - C. 396-400.
- Рідей Н. М., Сицька А. В. Підготовка майбутніх екологів до здійснення експертної діяльності: теоретичні аспекти. - C. 400-404.
- Рибачук А. В. Використання кейс-методу у процесі фахової підготовки майбутніх юристів у вищих навчальних закладах. - C. 404-409.
- Рибінська Ю. А. Формування стратегічної компетентності майбутніх філологів засобами креативного перекладу. - C. 409-412.
- Рум’янцева К. Є. Методичні умови організації практичних занять з дисципліни "Теорія ймовірностей та математична статистика" для студентів економічних спеціальностей. - C. 413-416.
- Сальникова С. В. Пріоритет практичних занять під час вивчення фахових дисциплін як запорука ефективності формування професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів на прикладі аквафітнесу. - C. 417-421.
- Самойлов А. М. Стан розробленості проблеми девіантної поведінки особистості у психолого-педагогічній літературі. - C. 421-427.
- Сапогов В. А., Акімова О. В. Моделювання професійно-педагогічних задач у процесі вивчення педагогіки. - C. 427-432.
- Селяметова У. С. Формирование полифонического мышления у студентов в классе фортепіано. - C. 433-437.
- Сидоренко А. О. З історії формування радянської ідентичності місцевими органами влади на Поділлі у 1921-1928 рр.. - C. 437-440.
- Сидорчук Л. А. Системно-структурний аналіз процесу формування ергономічної культури майбутніх учителів технологій. - C. 441-445.
- Сікорська Л. В., Калініченко А. І., Хоменко Т. В. Інтерактивне навчальне середовище як чинник оптимізації навчання іноземної мови. - C. 445-450.
- Соколюк О. В. Визначення готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до здійснення дистанційного навчання. - C. 450-455.
- Солодар Л. В. Поетизація хутора й села у творчості Тараса Шевченка. - C. 455-459.
- Сорока О. В. Категоріальне розмежування понять "арт-терапія" і "арт-педагогіка". - C. 459-464.
- Сорочинська В. Є. Основні напрями соціально-педагогічної підтримки і допомоги студентській молоді. - C. 465-470.
- Стратій О. Г. Використання спеціалізовного програмного забезпечення для створення засобів ІКТ у процесі викладання предмету технологій. - C. 470-473.
- Сусла Н. М. Курс креслення – основа формування графічної культури майбутнього вчителя технологій. - C. 473-477.
- Тарнауз О. І. Професійна готовність науково-педагогічного працівника до педагогічної діяльності. - C. 478-482.
- Терепа А. В. Діофантові наближення числа π числами із поля Q(√3). - C. 482-487.
- Федорук Г. М. Сутність та структура інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 488-491.
- Шарипова Э. Р. Профессионально-педагогическая деятельность будущего инженера-педагога в процессе педагогической практики. - C. 492-496.
- Шевченко Л. С. Застосування інноваційних педагогічних методик майбутніми учителями технологій. - C. 497-502.
- Шестопалюк О. О. Підготовка майбутніх учителів правознавства до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. - C. 502-507.
- Холковська І. Л. Структурно-функціональна модель конфліктологічної підготовки майбутніх учителів. - C. 507-513.
- Хорзов І. А. Використання тероризму в сфері міжнародної політики в умовах розвитку інформаційного суспільства. - C. 514-518.
- Чиханова Т. В. Феномен психічного вигорання у психологів та студентів цього фаху. - C. 518-523.
- Ярхо Т. О. Принцип обґрунтованості як основа поглиблення фундаментальної математичної підготовки майбутніх інженерів. - C. 523-530.
| 2013 | | Вип. 35
|
|
|
|