Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74743/2020/13(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Закарпатські філологічні студії .- Ужгород Zakarpatsʹkì fìlologìčnì studìï- Титул.
- Зміст.
- Азарова Л. Є., Пустовіт Т. М., Горчинська Л. В. Використання мультимедійних технологій у вивченні фразеологізмів на заняттях з української мови як іноземної. - C. 7-11.
- Bobro M. P. The concept life in Ukrainian national linguistic worldview as represented by universal images. - C. 12-17.
- Бутко С. Г. "Висота" у староукраїнській мовній картині світу. - C. 17-21.
- Вінтонів Т. М., Романюк Л. В. Конотативні вияви імперативних висловлень у сучасній лінгвістиці. - C. 22-28.
- Вітюк В. В. Структурування правописного матеріалу української мови сучасними графічними організаторами. - C. 28-33.
- Гайдук Н. А., Кудлай В. О. Принципи побудови фреймово-польової моделі базових політичних концептів. - C. 33-38.
- Голі-Оглу Т. В., Півень Н. М. Лексико-граматична категорія руху та її реалізація в художньому україномовному тексті. - C. 38-43.
- Дьолог О. С. Лексичні англіцизми як особливість сучасної мовної моди. - C. 43-47.
- Єрмоленко С. І. Специфічні форми вокатива в дитячих колискових піснях. - C. 48-52.
- Кабиш М. Ю. Стилістичні функції засобів звукопису мови прозових творів Олександра Довженка. - C. 53-57.
- Кекало Ю. В. Мовна асиметрія і стереотипізація в конфлікті між особами різної статі. - C. 57-62.
- Кулібаба М. О. Лексико-семантична група "Горизонтальні повітряні течії": складники та їх функціонування. - C. 62-67.
- Купіна І. О. Семантична структура фразеологічних одиниць зі значенням "граничність Інтенсивності дій людини". - C. 68-72.
- Левун Н. В., Степаненко О. К. Фразеологічні одиниці в мові роману Ліни Костенко "Маруся Чурай". - C. 73-77.
- Левченко Т. М. Запозичення в молодіжному сленгу (на матеріалі українських засобів масової комунікації). - C. 77-82.
- Мірошниченко І. Г. Прагматичні особливості стилістичних фігур у стислих текстах українського мас-медійного дискурсу. - C. 83-87.
- Пачева В. М. Морфологічні особливості українських запорізько-надазовських говірок. - C. 87-93.
- Поздрань Ю. В., Зозуля І. Є., Франчук Н. Л. Сучасні тенденції в методиці викладання української мови за професійним спрямуванням. - C. 94-98.
- Романюк І. А. Рефлекси індоєвропейського префікса apo*- у класичних мовах. - C. 99-104.
- Самойленко В. В. Специфіка використання демінутивів у сучасних творах для дітей. - C. 104-107.
- Самойленко О. В. Особливості української медичної термінології. - C. 108-111.
- Скрипник Н. І. Формування мовленнєвої компетентності майбутнього педагога у процесі вивчення української фразеології. - C. 112-116.
- Хомчак О. Г., Волкова І. В. Когнітивні компоненти концепту гроза в буденній свідомості студентів. - C. 117-121.
- Чубань Т. В., Кардаш Л. В. Форми вираження присудків у сучасній українській мові (на матеріалі повісті "Чернець і князь" Юрія Хорунжого). - C. 121-127.
- Юрчак Г. М. Застосування технології розвитку критичного мислення студентів під час вивчення дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)". - C. 127-131.
- Лісовська Р. К., Ричка Т. І. Особливості реферування в аспекті алгоритмічного узагальнення. - C. 132-136.
- Опашнюк Н. К. Характерні риси ідіостилю Г. Шевальє (на матеріалі роману "Clochemerle"). - C. 136-141.
- Suvorova S. A., Chyghykova I. V., Halchenko I. O. Composition and general characteristics of text categories. - C. 141-147.
- Тарасюк І. В. Особливості моделювання лінгвокультурного типажу bobo parisien. - C. 147-151.
- Isayeva R. Functions of introductory constructions in the literary text in Azerbaijan language. - C. 152-155.
- Киор В. И. Этнолингвистическое декодирование некоторых обрядовых терминов греков Приазовья. - C. 156-160.
- Тімкова Т. М. Специфіка вербалізації концепту дощ у турецькій мовній картині світу. - C. 161-166.
- Ларченко Д. І. Фразеологічний склад індонезійської мови. - C. 167-171.
- Бенькевич Г. А. Особливості функціонування латинських фразеологізмів як носіїв змісту поняття "любов". - C. 172-176.
- Zapotichna R. A., Romanyuk O. M. Alternative methods of teaching foreign languages at higher education establishments with specific training conditions. - C. 177-180.
- Телеки М. М., Синиця В. Г. Функції топоніма як компонента термінологічного словосполучення. - C. 181-185.
| 2020 | | Вип. 13(1)
|
|
|
|