Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74675/2023/13<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Льотної академії : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovij vìsnik Lʹotnoï akademìï. Serìâ: Pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Азатьян В. І. Концепція застосування інтерактивної дошки Padlet при викладанні англійської мови у медичному закладі вищої освіти. - C. 13-17.
- Барановський М. М., Барановська Л. В. Формування дослідницької компетентності в магістрантів технологічних спеціальностей у процесі оволодіння фахом. - C. 18-25.
- Дефорж Г. В. Теорія еволюційного вчення та її роль у формуванні наукового світогляду студентів в системі підготовки вчителів природничого спрямування. - C. 26-33.
- Дранко А. А. Особливості застосування методів продуктивного навчання у підготовці майбутніх пілотів Цивільної авіації України. - C. 34-39.
- Журавель Н. В. Особистісно зорієнтований підхід до формування майбутнього бакалавра англійської філології у закладах вищої освіти України. - C. 40-47.
- Керницький О. М., Пристінський Р. В. Методична компетентність майбутніх офіцерів Національної гвардії України: недоліки формування та шляхи покращення. - C. 48-53.
- Козубцов І. М. Особливості професійно-орієнтованого викладання навчальної дисципліни "Психолого-педагогічні та нормативно-правові основи освітньої діяльності" ад’юнктам технічних ВВНЗ. - C. 54-64.
- Курок В. П., Бурчак С. О. Дефініювання феномену творчості в педагогічній теорії й практиці. - C. 65-72.
- Мазуренко О. О. Практичні рекомендації щодо підготовки майбутніх магістрів медицини до професійної взаємодії. - C. 73-79.
- Мазуренко Ю. А. Аналіз результатів формувального експерименту щодо впровадження педагогічних умов підготовки майбутніх авіаційних інженерів-механіків до професійної комунікації. - C. 80-89.
- Марченко О. Г., Онипченко П. М., Марченко В. В. Формування професійної компететності вертольотчиків у закладах вищої освіти авіаційного профілю із специфічними умовами навчання. - C. 90-100.
- Міхно С. В., Симоненко Н. О., Плохута Т. М. Метод лексико-граматичних відео-проєктів як засіб активізації пізнавально-творчої самостійності студентів на заняттях з англійської мови. - C. 101-108.
- Пінчук І. О. Специфіка розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 109-116.
- Покалюк В. М., Федоренко Д. С. Досвід Австралії з підготовки, освіти і професійного розвитку працівників оперативно-рятувальних служб. - C. 117-123.
- Попков Б. І. Зміст підготовки майбутніх судноводіїв до формування екологічної свідомості. - C. 124-133.
- Радул С. Г. Педагогічні умови формування професійної самореалізації майбутніх авіаційних фахівців. - C. 134-140.
- Романько І. І. Потенціал навчальної дисципліни "Історія авіації" у формуванні "Soft Skills" здобувачів вищої освіти. - C. 141-150.
- Садовий М. І., Трифонова О. М. Методологія та методика формування світоглядної складової інноваційних технологій навчання професійно-зорієнтованих дисциплін. - C. 151-159.
- Смирнова І. Л. Роль міжпредметних зв’язків у спеціальній теоретичній підготовці іноземних здобувачів вищої освіти в авіаційному закладі вищої освіти. - C. 160-167.
- Стрижаков А. О. Комунікаційна діяльність майбутнього фахівця. - C. 168-174.
- Тернавська Т. А., Волощук І. А. Комунікативні аспекти реалізації неформального та інформального навчання здобувачів вищої освіти на період воєнного стану. - C. 175-183.
- Чорноглазова Г. В., Єніна І. І. Розвиток критичного мислення курсантів льотних закладів вищої освіти при розв’язанні задач з дисципліни "Опір матеріалів". - C. 184-191.
- Dubinskyy V., Dubinska A. The implementation of authentic materials in ESP classes for students majoring in History. - C. 192-203.
- Herasymenko L., Pidlubna O., Kulish I. Innovative approaches to professional communication training in aviation English course. - C. 204-211.
- Kovalova I., Martynenko N., Tsarova L. Use of active and interactive methods in foreign language teaching in non-linguistic higher educational establishments. - C. 212-217.
- Kubilay S. Internationalization of higher education in the Slovak Republic: perspectives from foreign students. - C. 218-221.
- Piven V., Cherednychenko N., Melnychenko T. Building critical-thinking skills of masters in the process of English-language research paper preparation. - C. 222-227.
- Zelenska L., Tymchenko S. Distance professionally oriented English education of the future air traffic controllers: synchronous and asynchronous communication. - C. 228-233.
| 2023 | | Вип. 13
|
|
|
|