Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74675/2023/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Льотної академії
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovij vìsnik Lʹotnoï akademìï. Serìâ: Pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Азатьян В. І. Концепція застосування інтерактивної дошки Padlet при викладанні англійської мови у медичному закладі вищої освіти. - C. 13-17.
  4. Барановський М. М., Барановська Л. В. Формування дослідницької компетентності в магістрантів технологічних спеціальностей у процесі оволодіння фахом. - C. 18-25.
  5. Дефорж Г. В. Теорія еволюційного вчення та її роль у формуванні наукового світогляду студентів в системі підготовки вчителів природничого спрямування. - C. 26-33.
  6. Дранко А. А. Особливості застосування методів продуктивного навчання у підготовці майбутніх пілотів Цивільної авіації України. - C. 34-39.
  7. Журавель Н. В. Особистісно зорієнтований підхід до формування майбутнього бакалавра англійської філології у закладах вищої освіти України. - C. 40-47.
  8. Керницький О. М., Пристінський Р. В. Методична компетентність майбутніх офіцерів Національної гвардії України: недоліки формування та шляхи покращення. - C. 48-53.
  9. Козубцов І. М. Особливості професійно-орієнтованого викладання навчальної дисципліни "Психолого-педагогічні та нормативно-правові основи освітньої діяльності" ад’юнктам технічних ВВНЗ. - C. 54-64.
  10. Курок В. П., Бурчак С. О. Дефініювання феномену творчості в педагогічній теорії й практиці. - C. 65-72.
  11. Мазуренко О. О. Практичні рекомендації щодо підготовки майбутніх магістрів медицини до професійної взаємодії. - C. 73-79.
  12. Мазуренко Ю. А. Аналіз результатів формувального експерименту щодо впровадження педагогічних умов підготовки майбутніх авіаційних інженерів-механіків до професійної комунікації. - C. 80-89.
  13. Марченко О. Г., Онипченко П. М., Марченко В. В. Формування професійної компететності вертольотчиків у закладах вищої освіти авіаційного профілю із специфічними умовами навчання. - C. 90-100.
  14. Міхно С. В., Симоненко Н. О., Плохута Т. М. Метод лексико-граматичних відео-проєктів як засіб активізації пізнавально-творчої самостійності студентів на заняттях з англійської мови. - C. 101-108.
  15. Пінчук І. О. Специфіка розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 109-116.
  16. Покалюк В. М., Федоренко Д. С. Досвід Австралії з підготовки, освіти і професійного розвитку працівників оперативно-рятувальних служб. - C. 117-123.
  17. Попков Б. І. Зміст підготовки майбутніх судноводіїв до формування екологічної свідомості. - C. 124-133.
  18. Радул С. Г. Педагогічні умови формування професійної самореалізації майбутніх авіаційних фахівців. - C. 134-140.
  19. Романько І. І. Потенціал навчальної дисципліни "Історія авіації" у формуванні "Soft Skills" здобувачів вищої освіти. - C. 141-150.
  20. Садовий М. І., Трифонова О. М. Методологія та методика формування світоглядної складової інноваційних технологій навчання професійно-зорієнтованих дисциплін. - C. 151-159.
  21. Смирнова І. Л. Роль міжпредметних зв’язків у спеціальній теоретичній підготовці іноземних здобувачів вищої освіти в авіаційному закладі вищої освіти. - C. 160-167.
  22. Стрижаков А. О. Комунікаційна діяльність майбутнього фахівця. - C. 168-174.
  23. Тернавська Т. А., Волощук І. А. Комунікативні аспекти реалізації неформального та інформального навчання здобувачів вищої освіти на період воєнного стану. - C. 175-183.
  24. Чорноглазова Г. В., Єніна І. І. Розвиток критичного мислення курсантів льотних закладів вищої освіти при розв’язанні задач з дисципліни "Опір матеріалів". - C. 184-191.
  25. Dubinskyy V., Dubinska A. The implementation of authentic materials in ESP classes for students majoring in History. - C. 192-203.
  26. Herasymenko L., Pidlubna O., Kulish I. Innovative approaches to professional communication training in aviation English course. - C. 204-211.
  27. Kovalova I., Martynenko N., Tsarova L. Use of active and interactive methods in foreign language teaching in non-linguistic higher educational establishments. - C. 212-217.
  28. Kubilay S. Internationalization of higher education in the Slovak Republic: perspectives from foreign students. - C. 218-221.
  29. Piven V., Cherednychenko N., Melnychenko T. Building critical-thinking skills of masters in the process of English-language research paper preparation. - C. 222-227.
  30. Zelenska L., Tymchenko S. Distance professionally oriented English education of the future air traffic controllers: synchronous and asynchronous communication. - C. 228-233.
2023
Вип. 13
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського