Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74675/2019/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Льотної академії
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovij vìsnik Lʹotnoï akademìï. Serìâ: Pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Апалат Г. П., Максимова О. П. Теоретичні та методичні засади формування дисциплінованості студентів для підвищення ефективності фахової підготовки. - C. 15-21.
  4. Бондар О. П., Ковальов Ю. Г., Ковальова О. С. Об'єм вибірки в педагогічному дослідженні. - C. 22-26.
  5. Булава В. В. До питання професійної надійності пілотів цивільної авіації. - C. 27-35.
  6. Вайнтрауб М. А. Професійна підготовка викладача вищої школи в контексті інтернаціоналізації освітнього простору. - C. 36-41.
  7. Herasymenko L., Muravska S. Results of measuring critical thinking skills of first year student pilots. - C. 42-46.
  8. Дорошенко Т. М. Компоненти, критерії та показники готовності до професійної самореалізації авіаційних менеджерів. - C. 47-52.
  9. Желясков В. Я. Структура готовності майбутніх судноводіїв до професійної комунікативної взаємодії. - C. 53-60.
  10. Задкова Е. В., Бродова О. В. Особенности организации процесса специальной теоретической подготовки курсантов-пилотов в контексте формирования готовности к решению проблемных ситуаций профессиональной деятельности. - C. 61-66.
  11. Іллюк О. О. Інформація і фізіологія організму як основні чинники посттравматичних стресових розладів та психологічного захисту. - C. 67-74.
  12. Конівіцька Т. Я. Модель формування риторичної компетентності майбутніх психологів у ЗВО. - C. 75-81.
  13. Лазоренко О. В. Основні напрями удосконалення практичної підготовки майбутніх бакалаврів безпеки державного кордону під час навчання військово-спеціальних дисциплін. - C. 82-87.
  14. Ломакіна М. Є., Суркова К. В. Структура навчального матеріалу з адаптивного навчання майбутніх авіадиспетчерів. - C. 88-93.
  15. Мазуренко Ю. А. Готовність до професійної комунікації як важливий складник підготовки майбутніх авіаційних інженерів-механіків. - C. 94-98.
  16. Мельниченко Т. Є. Система факторів, що формують мотивацію іноземних студентів. - C. 99-103.
  17. Плачинда Т. С., Довга Т. Я., Левченко О. О. Інтерпретування оцінних суджень суб'єктів освітньої діяльності щодо іміджу викладача ЗВО. - C. 104-113.
  18. Радул С. Г. Експериментальне дослідження процесу підготовки майбутнього авіаційного фахівця до професійної самореалізації. - C. 114-120.
  19. Романько І. І. Становлення авіаційної освіти в Україні на початку XX ст.. - C. 121-130.
  20. Чорноглазова Г. В., Єніна І. І., Мунштуков І. В. Інтеграція дисциплін в професійній підготовці авіаційних інженерів-механіків. - C. 131-136.
  21. Шумовецька С. П. Формування професійної культури майбутніх офіцерів-прикордонників: використання дослідницького методу для поглиблення знань з проблематики лідерства та управління прикордонним підрозділом. - C. 137-141.
  22. Багдасарян А. Р., Чатинян А. А. Особенности структуры и содержания учебных планов подготовки журналистов в вузах Армении. - C. 142-147.
  23. Гуджеджиани И. "Масдари" (инфинитив) в сванском языке. - C. 148-151.
  24. Анісімов М. В. Історичний погляд на професійну систему підготовки фахівців у професійно-технічному училищі. - C. 152-158.
  25. Замфереско О. В. Педагогічні умови професійної підготовки майстрів ресторанного обслуговування до підприємницької діяльності. - C. 159-164.
  26. Кірюхіна М. В. Можливості інноваційних технологій щодо гуманітарної підготовки майбутніх технічних фахівців авіаційної галузі: теоретичний аспект. - C. 165-171.
  27. Онипченко П. М., Полуйко О. М. Методичні аспекти автоматизації процесу професійної підготовки льотного складу. - C. 172-178.
  28. Шевченко В. Б. Можливості електронної навчальної платформи MOODLE щодо організації англомовного тестування. - C. 179-183.
  29. Семенюта М. Ф., Якуніна І. Л., Задорожна О. В. Математичне моделювання як елемент STEM-освіти. - C. 184-189.
  30. Гуменюк І. М. Компетентнісна лінгводидактична парадигма як кінцевий результат навчання української мови за професійним спрямуванням. - C. 190-194.
  31. Зеленська Л. М., Тимченко С. В. Основні вимоги до професійного мовлення диспетчерів управління повітряним рухом. - C. 195-199.
  32. Колмикова О. О. Реалізація військово-морського компонента на уроках англійської мови за професійним спрямуванням в військово-морських ліцеях. - C. 200-204.
  33. Чала Н. Д., Ковальова І. В. Ситуативні методи вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти не гуманітарного профілю. - C. 205-211.
  34. Klymovych V., Oderov A., Romanchuk S., Lesko O., Korchagin М. Efficiency of author professionally applied physical preparation program using and it's influence on the psychophysiological functions level of students studying on the educational direction "micro- and nanoelectronics". - C. 212-217.
2019
Вип. 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського