![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74675/2018/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Льотної академії : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovij vìsnik Lʹotnoï akademìï. Serìâ: Pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Анісімов М. В. Економічна ефективність при педагогічних дослідженнях. - C. 17-23.
- Артеменко О. В., Артеменко Д. Ю., Чередниченко Н. Г., Чернявська О. О. Розробка системи професійно важливих якостей бакалавра технічного напряму для відбору в магістратуру. - C. 24-36.
- Астрейко С. Я., Астрейко А. Я., Ревцт Н. С., Похыла Т. Р. Свойства композиции, используемые в процессе художественного конструирования изделий будущими учителями трудового обучения (технического труда). - C. 37-47.
- Бондар О. П., Ковальов Ю. Г., Ковальова О. С. Критерії Пірсона і Крамера-Уелча в педагогічних дослідженнях. - C. 48-52 .
- Бондар О. П., Якуніна І. Л., Задорожна О. В. Критерії Вілкоксона і Манна-Уітні в педагогічних дослідженнях. - C. 53-57.
- Гаруля Н. А., Гаруля Ф. А. Формирование интеллектуальных умений у студентов педвуза – будущих учителей труда на основе их политехнической подготовки. - C. 58-64.
- Герасименко Л. С. До проблеми розвитку критичного мислення майбутніх авіаційних фахівців. - C. 65-72.
- Dmitriiev A. О. Formation Of Ecological Conciousness For Aviation Professionals. - C. 72-77.
- Дорошенко О. М., Горицька О. В. Інклюзивне навчання як психолого-педагогічна проблема. - C. 78-81.
- Дроздова І. П. Засоби контролю мовленнєвих умінь і навичок для навчання іноземних студентів професійного мовлення. - C. 82-88.
- Зеленська Л. М., Тимченко С. В. Інтерактивний критерій сформованості комунікативних умінь майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом. - C. 89-93.
- Ільєнко О. Л. Ділове інтерв’ю як чинник формування конкурентоспроможності майбутнього фахівця муніципальної економіки. - C. 94-103.
- Колотуха О. В. Теоретико-методичні засади активного туризму. - C. 104-108.
- Крижевська К. В., Бутенко Ю. О. Особливості формування мотивації до професійного саморозвитку магістрантів педагогічного профілю. - C. 109-117.
- Кумпан О. О. Професійне самовизначення та його вплив на загальний розвиток особистості в професійній діяльності. - C. 118-123.
- Лещенко Г. А. Культурологічний підхід як методологічна основа професійної підготовки майбутніх авіаційних фахівців. - C. 124-130.
- Лі Цюань Сутність і зміст поняття "методологічна компетентність вчителя музичного мистецтва". - C. 131-137.
- Ломакіна М. Є., Суркова К. В., Сурков К. Ю. Засоби корекціі професійної підготовки майбутніх авіадиспетчерів. - C. 138-144.
- Миргородська О. Л. Місце навчальної практики з активного туризму у процесі формування дослідницьких умінь майбутніх менеджерів туристичної діяльності. - C. 145-149.
- Москаленко О. І. Педагогічні засади підготовки авіаційних фахівців до професійної діяльності в екстремальних умовах. - C. 150-154.
- Омельяненко В. В. Концепція формування професійно-етичної компетентності майбутніх бакалаврів з правознавства у процесі фахової підготовки. - C. 155-161.
- Онипченко П. М., Невзоров Р. В. Роль авіаційної педагогіки у професійній підготовці курсанта-льотчика в умовах багатопрофільного ВВНЗ. - C. 162-169.
- Півень М. І., Півень В. В., Мартиненко Н. О. Особистісна готовність курсантів до навчально-професійної діяльності як рушійна сила професійної надійності льотного складу цивільної авіації. - C. 170-175.
- Плачинда Т. С. Формування професійно важливих якостей у майбутніх фахівців екстремальних професій як складова підвищення ефективності їх фахової підготовки. - C. 176-183.
- Radul S. G., Ursol O. V. Implementation of the dual education system into the training of future aviation specialists. - C. 184-188 .
- Саркісова О. М. Професійне становлення менеджерів авіаційної галузі: теоретичний аспект. - C. 189-195.
- Царенко О. М. Дидактичні можливості інтелект-карт у підготовці майбутніх учителів до викладання автосправи в профільній школі. - C. 196-201.
- Чорноглазова Г. В., Єніна І. І., Мунштуков І. В. Формування когнітивного компонента фахових компетентностей авіаційних інженерів-механіків під час вивчення основ системи технічного обслуговування та ремонту. - C. 202-207.
- Чорногор Н. О. Професійні конфлікти в менеджменті зовнішньоекономічної діяльності та засоби їх розвязання. - C. 208-213.
- Шукатка О. В. Аналіз результатів експериментального дослідження формування індивідуальних стратегій здоров’язбереження майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей на засадах міждисциплінарної інтеграції. - C. 214-219.
- Шульга Н. В. Правова культура майбутніх фахівців медичної галузі як об’єкт комплексного психолого-педагогічного дослідження. - C. 220-225.
- Бочарова О. А. Правила набору студентів до Гарвардського університету з історичної перспективи. - C. 226-232.
- Досужий В. А. Використання тренажерних комплексів у процесі професійної підготовки операторів безпілотних авіаційних систем у США. - C. 233-238.
- Чабанович Н. Б. Методологія порівняльного дослідження педагогічної підготовки лікарів-анестезіологів у країнах Західної Європи. - C. 239-245.
- Антонець А. В. Використання дослідницької роботи під час формування аналітичних умінь агроінженерів. - C. 246-251.
- Астрейко Е. С., Исаенко В. Б., Кохно Е. А., Горошенюк Я. О. Инновационная деятельность в системе дополнительного образования детей и молодёжи. - C. 252-257.
- Герасимчук Т. В. Педагогічні умови формування професійної іншомовної компетентності майбутніх фахівців автомобільно-дорожньої галузі за допомогою інформаційних технологій. - C. 258-264.
- Замфереско О. В. Застосування кейс-технології у підготовці майбутніх майстрів ресторанного обслуговування. - C. 265-271.
- Лопатюк О. В. Спрямованість змісту фахової підготовки як педагогічна умова формування професійної рефлексії майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом. - C. 272-275.
- Шевченко В. Б. Електронна навчальна платформа MOODLE як засіб організації самостійної англомовної підготовки студентів. - C. 276-280.
- Азатьян В. І. "Круглий стіл" як один із активних методів навчання в процесі викладання іноземної мови для студентів-медиків. - C. 281-285.
- Білоус Н. П. Критерії, показники та рівні сформованості професійно-комунікативної компетентності майбутніх перекладачів авіаційної галузі. - C. 286-292.
- Муравська С. М. Використання тестів в процесі оцінювання знань майбутніх пілотів з професійно орієнтованої англійської мови. - C. 293-297.
- Омельяненко Н. В. Психолого-педагогічні умови ефективності контролю мовленнєвої компетенції майбутніх фахівців авіаційної галузі. - C. 298-303.
- Харламова Л. С., Чернявська О. О. Застосування методу case-study для підвищення ефективності самостійної англомовної підготовки авіаційних фахівців. - C. 304-308.
- Чала Н. Д., Ковальова І. В. Особливості комунікативного методу вивчення іноземної мови у технічних ЗВО. - C. 309-314.
| 2018 | | Вип. 4
|
|
|
|