Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74601/2018/10<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр..- Рівне- Титул.
- Зміст.
- Павелків Р. В., Василюк В. М., Юдкіна Х. В. Змістовий аналіз дефініції "емоційне вигорання в спорті". - C. 5-12.
- Вірна Ж. П., Повар К. О. Статеворольова ідентифікація як чинник психологічного благополуччя сімейного подружжя. - C. 12-18.
- Артемова О. І., Дружиніна І. А. Креативність як запорука професіоналізму ведучого тренінгових груп. - C. 18-24.
- Березюк Т. П. Методологія комплексного психологічного дослідження проблеми формування професійно-особистісного становлення майбутніх менеджерів в умовах ВНЗ. - C. 24-31.
- Бігунов Д. О. Мовленнєва поведінка особистості: комунікативні стратегії та тактики. - C. 31-37.
- Гаврилюк Н. П. Вплив типів сімейного виховання на психоемоційний стан дитини. - C. 37-45.
- Грицюк І. М., Сидорук І. М. Теоретико-методологічні передумови нейротеології: особливості мозку та поведінки релігійної людини. - C. 45-50.
- Замелюк М. І., Магдисюк Л. І., Ольхова Н. В. Арт-терапія як засіб творчої самореалізації особистості. - C. 50-57.
- Іванюта О. В. Психолого-педагогічні аспекти формування авторитету викладача. - C. 57-63.
- Іванюта О. В. Особливості розвитку змістовних компонентів візуального мислення підлітків. - C. 63-70.
- Клочек Л. В. Психологічна програма оптимізації розвитку соціальної справедливості у педагогічній взаємодії. - C. 70-78.
- Корчакова Н. В. Стимулювання просоціальних тенденцій особистості у періоди дитинства та підлітковості. - C. 78-84.
- Коць М. О., Ятчук Т. М. Особливості психологічної корекції емоційно-вольової сфери дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. - C. 85-90.
- Крижановська З. Ю., Новосад Т. В. Психологічні відмінності в самореалізації підлітків міста та села. - C. 90-94.
- Литвин Н. І., Борецька О. В., Сойко О. В. Комплексна психолого-педагогічна реабілітація дітей з особливими потребами засобами сенсорної інтеграції. - C. 94-100.
- Магдисюк Л. І., Павлова Б. В. Особливості застосування судово-психологічної експертизи у судочинстві. - C. 100-106.
- Оксентюк Н. В. Проблема психічного здоров’я: європейський досвід. - C. 106-113.
- Осьмак Л. П., Безлюдна В. І. Розвиток соціальних здібностей у середньому та старшому підлітковому віці. - C. 113-120.
- Павелків В. Р. Психологічні основи мінімізації деструктивних проявів агресії у підлітковому віці. - C. 120-126.
- Панасюк В. М. Корекція агресивних поведінкових конструкцій у підлітковому віці: теоретичний аспект. - C. 126-133.
- Рудюк О. В. Типологічні особливості особистісної структури безробітних. - C. 133-140.
- Ставицький О. О., Ставицька О. Г. Психологічний аналіз соціальної установки до інвалідизованих людей в демографічній площині. - C. 140-145.
- Федоренко Р. П. Аналіз психологічних особливостей подружньої зради на різних стадіях функціонування сім’ї. - C. 146-152.
- Хомич І. С. Фізіологічні і психологічні аспекти соціальної адаптації дитини до школи. - C. 152-158.
- Хупавцева Н. О., Максимчук В. Б. Формування і розвиток лідерських якостей студентів-психологів. - C. 158-164.
- Щедріна М. М. Соціально-психологічний супровід студента у період адаптації до навчання у ВУЗі. - C. 165-170.
- Яницька О. Ю., Іванюта О. В. Особливості розвитку змістовних компонентів візуального мислення підлітків. - C. 170-177.
- Яницька О. Ю. Психолого-педагогічні аспекти формування авторитету викладача. - C. 177-181.
- Відомості про авторів. - C. 182-184.
| 2018 | | Вип. 10
|
|
|
|