Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74586/2016/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови
: наук. метод. зб..- Київ
Osvita osib z osoblyvymy potrebamy: shliakhy rozbudovy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Kolupaieva A., Zasenko V. Education for children with special needs: from institutionalization to inclusion. - C. 10-15.
  4. Адамюк Н. Б. Сучасні інноваційні технології оцінювання професійних компетентностей перекладачів жестової мови. - C. 16-25.
  5. Аркадьєва О. О. Роль функціонування оптичного аналізатора в формуванні навичок читання в молодших школярів із ДЦП. - C. 25-31.
  6. Богданович Т. В. Раннє виявлення дітей з порушенням слуху та організація їх педагогічного супроводу. - C. 31-36.
  7. Бугрій В. С., Косенко Ю. М. Розвиток теорії та практики навчання історії розумово відсталих дітей в україні (кінець ХІХ – початок ХХ століть). - C. 37-43.
  8. Бурлака О. В. Формування географічних понять як чинник підвищення природничо-наукової компетентності в учнів із порушеннями слуху. - C. 43-49.
  9. Довгопола К. С. Методичні рекомендації з проведення занять корекції розвитку (профілактика та корекція порушень поведінки) у підготовчих класах шкіл сліпих та слабозорих. - C. 49-55.
  10. Жук В. В. Оновлення змісту освіти дітей з порушеннями слуху: теоретичні підходи та їх реалізація. - C. 55-61.
  11. Ільяна В. М. Дослідження рецептивної діяльності різної модальності у контексті подолання розладів читання. - C. 62-69.
  12. Кобильченко В. В. Психологічні особливості соціального функціонування дітей молодшого шкільного віку з глибокими порушеннями зору. - C. 69-77.
  13. КолесникІ. П., Супрун М. О. Новаторські ідеї І. Г.Єременка щодо реформування навчання учнів допоміжних шкіл. - C. 78-83.
  14. Кондратенко С. В. Рівні розвитку просторових уявлень у молодших школярів з порушеннями зору. - C. 83-91.
  15. Kostenko T. M. Theoretical and methodologicaln aspects of the organization of fine art activity of primary school children with visual impairments. - C. 91-96.
  16. Кот М. З. Життя віддане дефектології. - C. 96-100.
  17. Кульбіда C. В. До питання про принципи добору мовного, мовленнєвого, ілюстративного, відеоінформаційного матеріалу до змісту програми "Українська жестова мова". - C. 100-106.
  18. Лапін А. В. Організація роботи педагогічних працівників у інклюзивному дошкільному освітньому закладі. - C. 107-113.
  19. Легкий О. М. Новітні тенденції в організації трудового навчання в спеціальних загально освітніх закладах для дітей з порушеннями зору. - C. 113-119.
  20. Логвінова І. П. Напрямки психокорекції емоційної сфери молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 119-125.
  21. Малишевська І. А. Проблеми впровадження інклюзивної освіти в Україні. - C. 125-130.
  22. Наконечна Л. М. Концептуальні аспекти інклюзивної освіти. - C. 131-134.
  23. Пахомова Н. Г. Мотивація як основний критерій професійного зростання та самовдосконалення корекційного педагога. - C. 134-143.
  24. Піканова Н. В. Педагогічна взаємодія в інклюзивному середовищі дошкільного закладу. - C. 143-149.
  25. Пригода З. С. Сучасні підходи до розробки змісту програми "корекція розвитку мовлення" для дітей з тяжкими мовленнєвими порушеннями. - C. 149-155.
  26. Прохоренко Л. І. Психологічні особливості рефлексії школярів із затримкою психічного розвитку в процесі саморегуляції навчання. - C. 155-161.
  27. Рібцун Ю. В. До проблеми створення навчальної програми "музичне мистецтво" для роботи зі школярами із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 161-166.
  28. Рубан О. М. Дослідження впливу соціального сирітства на розвиток дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 167-170.
  29. Софій Н. З. Підготовка педагогів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі. - C. 170-175.
  30. Стригунова А. І. До проблеми дослідження комунікативних умінь у школярів молодшого шкільного віку з розумовою відсталістю. - C. 176-184.
  31. Супрун Д. М. Використання науково-педагогічної спадщини Івана Гавриловича Єременка в підготовці сучасних корекційних педагогів та психологів. - C. 184-190.
  32. Сухіна І. В. Особливості міжособистісної взаємодії в сім'ях, де виховуються діти з розладами аутичного спектра (РАС) раннього віку. - C. 191-198.
  33. Таранченко О. М. Супровід осіб з особливими потребами у вітчизняній системі освіти: ретроспектива та перспектива. - C. 198-206.
  34. Трикоз С. В. Особливості змісту підручника "природознавствство" для молодших школярів з розумовою відсталістю. - C. 206-210.
  35. Трофименко Л. І. Мовленнєвий розвиток у дітей дошкільного віку в умовах інклюзивного навчання. - C. 211-216.
  36. Федоренко О. Ф. Якісні трансформації в освіті осіб з порушеннями слуху: варіативність освітніх маршрутів. - C. 216-222.
  37. Чеботарьова О. В. Коррекційно-розвивальне забезпечення навчання школярів із порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 222-227.
  38. Шевченко В. М. Дидактико-методичні особливості підручників з предметно-практичного навчання для дітей з порушеннями слуху. - C. 228-234.
  39. Шипелік Т. В. Методичні аспекти впровадження програми з гармонізації розвитку підлітків з легкою розумовою відсталістю. - C. 234-241.
  40. Колупаєва А. А., Луценко І. В. Нормативний бюлетень. - C. 242-260.
2016
Вип. 11
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського