Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74586/2015/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови
: наук. метод. зб..- Київ
Osvita osib z osoblyvymy potrebamy: shliakhy rozbudovy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Базилевська О. О. Комплексне використання корекційно-розвивальних методів на заняттях з образотворчого мистецтва з дітьми з особливими потребами. - C. 10-14.
  4. Барко В. В. Науковий доробок І.С. Моргуліса і сьогодення вітчизняної тифлопедагогіки. - C. 14-19.
  5. Бартєнєва Л. І. Психолінгвістична модель підручника "Читанка" для молодших школярів з ТПМ. - C. 19-25.
  6. Боряк О. В. Структура дефекту при системному недорозвиненні мовлення обумовленого розумовою відсталістю. - C. 25-32.
  7. Голуб Н. М. Використання наочності в логокорекційній роботі з молодшими школярами із ЗНМ та порушеннями писемного мовлення. - C. 32-39.
  8. Гребенюк Т. М. Вивчення мотивів здобуття вищої педагогічної освіти особами з порушеннями зору. - C. 39-45.
  9. Грибань Г. В. Психолінгводидактичне підґрунтя опанування знань про дієслово молодшими школярами із ТПМ. - C. 45-49.
  10. Гудим І. М. Педагогічні технології раннього втручання для дітей з глибокими порушеннями зору. - C. 49-56.
  11. Дмитрієва І. В., Гриненко О. М., Тимощук І. В. Збагачення словникового запасу учнів спеціальної школи на уроках української мови. - C. 56-61.
  12. Жук В. В. Освіта дітей з порушеннями слуху: сучасний стан та перспективи розвитку. - C. 61-66.
  13. Зборовська Н. А. Батьки – педагоги – дитина: погляди громадських організацій. - C. 66-72.
  14. Золотарьова Т. В. Вплив мікроструктури методичної системи опосередкованого корекційного управління розвитком молодших школярів на їх увагу, сприймання і мислення під час розвивальної роботи з математики. - C. 72-80 .
  15. Іваненко А. С. Основні напрямки корекційної роботи з підготовки учнів з вадами розумового розвитку до майбутнього сімейного життя. - C. 80-88 .
  16. Ільяна В. М. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи вчителя-логопеда з попередження та подолання дислексії у дітей молодшого шкільного віку з ТПМ. - C. 88-93 .
  17. Коваль Л. В. Організація діяльності асистента вчителя щодо забезпечення індивідуалізації навчання учнів з особливими освітніми потребами. - C. 93-97.
  18. Компанець Н. М. Використання програмово-методичного комплексу в організації психолого-педагогічного супроводу інклюзії дитини з особливими освітніми потребами. - C. 97-105 .
  19. Кондратенко С. В. Методика обстеження стану сформованості навичок просторового орієнтування у дітей з глибокими порушеннями зору молодшого шкільного віку. - C. 105-111 .
  20. Кузнецова Т. Г., Лісова Л. С. Попередження девіантної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку засобами корекції їх самооцінки. - C. 111-116 .
  21. Кульбіда C. В. Теоретичні засади формування жестомовної комунікативної компетенції. - C. 116-122 .
  22. Легкий О. М. Особливості трудового навчання в спеціальних школах для дітей з порушеннями зору. - C. 122-127.
  23. Луценко І. В. Організація діяльності психолого-педагогічного консиліуму в інклюзивному навчальному закладі. - C. 127-135.
  24. Макарчук Л. О. Особливості пізнавальної активності дошкільників з особливими освітніми потребами. - C. 135-140.
  25. Малишевська І. А. Інклюзивна освіта як соціально-педагогічний феномен. - C. 141-145.
  26. Мартинчук О. В. Інклюзивна освіта: формування наукового тезаурусу. - C. 145-154.
  27. Омельченко М. С., Боброва Г. Ю. Заняття образотворчою діяльністю як засіб корекції уяви дітей з порушеннями інтелекту. - C. 155-160.
  28. Рібцун Ю. В. До питання створення навчальної програми "Історія стародавнього світу” для роботи зі школярами із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 160-165.
  29. Рожко Н. М. Наступність у роботі спеціального дошкільного закладу для дітей з порушеннями зору та загальноосвітньої школи. - C. 165-169.
  30. Рубан О. М. Соціально-педагогічний супровід вихованців центру соціальної реабілітації. - C. 169-173.
  31. Софій Н. З. Особливості викладання в інклюзивному навчальному середовищі: практика спільного викладання. - C. 173-177.
  32. Таранченко О. М. Пріоритетні напрями розвитку системи освіти осіб з порушеннями слуху в Україні. - C. 177-183.
  33. Федоренко О. Ф. Особливості навчання школярів зі зниженим слухом в контексті поширення інклюзивної парадигми. - C. 183-189.
  34. Хворова Г. М. Роль громадських об’єднань батьків дітей з полісистемними порушеннями розвитку у формуванні батьківської компетентності:1990–2015 рр.. - C. 189-197.
2015
Вип. 10
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського