Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74586/2014/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови
: наук. метод. зб..- Київ
Osvita osib z osoblyvymy potrebamy: shliakhy rozbudovy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Супрун М. О. Організація науково-дослідної роботи молодих науковців. - C. 10-16.
  4. Аркадьєва О. О. Про стан розвитку компонентів психологічної структури читання в учнів 2-4 класів із ДЦП. - C. 16-25.
  5. Бабич Н. М. Методика дослідження стану сформованості комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з порушеннями зору та інтелекту. - C. 25-29.
  6. Базилевська О. О. Всебічний розвиток дітей з особливими освітніми потребами засобами образотворчого мистецтва. - C. 29-33.
  7. Босенко І. І. Проблема розвитку пізнавальної активності в навчальній діяльності у молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 34-37.
  8. Грибань Г. В. Методика діагностики стану сформованості знань про дієслово в учнів 2-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 38-43.
  9. Гужва М. А. Становлення нової моделі допомоги аутичним дітям в Україні. - C. 43-46.
  10. Єжова Т. Є. Педагогічна просвіта батьків у вітчизняній дефектологічній літературі ХХ століття. - C. 46-50.
  11. Єфіменко О. С. Актуальність дослідження психологічних особливостей когнітивної полімодальності молодших школярів із ТПМ. - C. 51-54.
  12. Заїка С. К. Особливості слухомовленнєвої реабілітації дітей з постлінгвальною глухотою після проведення кохлеарної імплантації. - C. 54-60.
  13. Зборовська Н. А. Особливості соціальної ситуації розвитку та мовної компетентності учнів з порушеннями слуху. - C. 60-66.
  14. Квітка Н. О. До проблеми визначення рівнів сприймання музики в учнів молодших класів із ЗПР на практиці музичного фольклору. - C. 66-70.
  15. Коломійченко Н. А. Теоретичні засади педагогічної підтримки особистісного розвитку старших дошкільників з порушеннями зору. - C. 70-74.
  16. Кондратенко С. В. Теоретичний аналіз проблеми формування просторового орієнтування у молодших школярів з глибокими порушеннями зору. - C. 74-79.
  17. Костенко Т. М. Естетичне виховання в структурі навчально-виховного процесу дошкільників з порушеннями зору. - C. 79-84.
  18. Куценко Т. О. Комплексна модель навчання дітей з розладами аутичного спектра SCERTS. - C. 84-90.
  19. Лещенко Л. М. Нечуючі директори: сторінки історії вітчизняної сурдопедагогіки. - C. 90-95.
  20. Макарчук Л. О. До проблеми наукових підходів дослідження копінг- поведінки розумово відсталих підлітків. - C. 96-100.
  21. Малишевська І. А. Сучасні проблеми корекційної педагогіки в Україні. - C. 100-104.
  22. Мельниченко В. Є. Проблеми психодіагностики агресивної поведінки підлітків з порушеннями розумового розвитку. - C. 105-110.
  23. Мельніченко Т. В. Стан сформованості фонологічного компоненту мовлення в учнів 5-6 класів з тяжкими мовленнєвими розладами. - C. 110-116.
  24. Міненко А. В. Психологічні чинники шкільної зрілості старших дошкільників з синдромом Дауна. - C. 116-124.
  25. Мозолюк-Коновалова О. М. Методика формування основ образотвочої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна. - C. 124-128.
  26. Пінюгіна К. О. Місце та значення психологічної допомоги дітям з інвалідністю у закладах соціальної реабілітації. - C. 128-132.
  27. Прокопенко О. А. Ігрова терапія як засіб психокорекції та психотерапії емоційно-вольової саморегуляції підлітків з розумовою відсталістю. - C. 133-137.
  28. Риндер І. Д. Імітація як ключовий аспект порушень та корекції аутизму. - C. 137-142 .
  29. Рубан О. М. Шляхи подолання соціального сирітства дітей з особливими освітніми потребами. - C. 142-145.
  30. Сіроткіна Т. В. Особливості фізичного розвитку слабозорих учнів початкової школи. - C. 146-150.
  31. Софій Н. З. Особливості планування в інклюзивному класі: створення індивідуальної навчальної програми. - C. 150-154.
  32. Супрун Г. В. Особливості психічної організації дошкільників з аутизмом. - C. 154-159.
  33. Тельна О. А. Методичні аспекти використання рольових ігор у навчанні школярів із вадами зору англійської мови. - C. 159-164.
  34. Тищенко Л. А. Методика вивчення стану сформованості навичок самообслуговування у дошкільників з помірною розумовою відсталістю. - C. 164-168.
  35. Ткаченко К. О. Формування гуманістичних цінностей нечуючих підлітків: теоретичний аспект. - C. 168-171.
  36. Федоренко О. Ф. Альтернативні підходи до викладання у процесі навчання учнів з порушеннями слуху в інтегрованих умовах. - C. 172-177.
  37. Шевчук Л. І. Питання дослідження структури комунікативної активності у молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 178-182.
  38. Шипелік Т. В. Теоретичне дослідження гармонізації особистості старших школярів з інтелектуальною недостатністю. - C. 182-187.
  39. Яценюк Л. І. Технологія консультування в системі інклюзивної освіти. - C. 187-191.
2014
Вип. 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського