Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2022/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Закопець М. Принципи і підходи розвитку фахової компетентності майбутнього виконавця-духовика. - C. 6-14.
  4. Коллегаєв М. Методичні аспекти формування професійного досвіду у підготовці майбутніх фахівців з активних видів туризму. - C. 15-23.
  5. Варганова Д., Коломієць Р. Особливості організації лабораторних робіт при вивченні фізики студентами IT-спеціальностей. - C. 24-33.
  6. Курило О. Психолого-педагогічний супровід індивідуально-креативного професійного становлення майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі. - C. 34-41.
  7. Полєхіна В. Теоретичні основи визначення змісту поняття "активна громадянська позиція молоді". - C. 42-48.
  8. Кугай Н., Володько А. Реалізація наскрізної лінії "підприємливість і фінансова грамотність" під час вивчення функцій у базовій школі. - C. 49-58.
  9. Байдюк Л. Теоретичні передумови формування основ читацької компетентності молодших школярів. - C. 59-69.
  10. Huszti I., Lechner I., Bárány E., Fábián M. Quaranteaching at a Transcarpathian Higher Educational Establishment: Student Views. - C. 70-80.
  11. Яворська С., Романюк С. Формування орфографічних знань і вмінь учнів у процесі виконання розумових дій. - C. 81-89.
  12. Boichevska I., Veremiuk L. Influence of Reformist Pedagogy on the Development of European Education in the late 19th – early 20th century. - C. 90-98.
  13. Білан І. Досвід науковців-практиків щодо реалізації естетичної компетентності при викладанні математичних дисциплін. - C. 99-109.
  14. Ткачук Л., Ткачук М. Позашкільна освіта в Україні у контексті глобалізації, європейської інтеграції та національної самоідентифікації. - C. 110-118.
  15. Дубова Н. Сучасні підходи до впровадження проєктної технології під час підготовки бакалаврів харчової галузі. - C. 119-125.
  16. Мироненко Н., Абрамова О. Формування дизайнерських умінь у здобувачів технологічної та професійної освіти під час вивчення дисциплін професійної підготовки. - C. 126-133.
  17. Шкляєва Г. Деонтологічна складова підготовки сучасного педагога. - C. 134-140.
  18. Біницька К., Щербяк Ю. Діяльність закладів вищої освіти для розвитку циркулярної економіки: закордонний та вітчизняний досвід. - C. 141-149.
  19. Шевченко О., Лещенко Т. Використання групової роботи під час вивчення української мови як іноземної здобувачами вищої медичної освіти: теоретичний аналіз. - C. 150-158.
  20. Білецька І., Колісніченко А. Застосування акмеологічних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів іноземної мови в закладах вищої освіти. - C. 159-170.
2022
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського