Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2022/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету.- Умань Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini- Титул.
- Зміст.
- Закопець М. Принципи і підходи розвитку фахової компетентності майбутнього виконавця-духовика. - C. 6-14.
- Коллегаєв М. Методичні аспекти формування професійного досвіду у підготовці майбутніх фахівців з активних видів туризму. - C. 15-23.
- Варганова Д., Коломієць Р. Особливості організації лабораторних робіт при вивченні фізики студентами IT-спеціальностей. - C. 24-33.
- Курило О. Психолого-педагогічний супровід індивідуально-креативного професійного становлення майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі. - C. 34-41.
- Полєхіна В. Теоретичні основи визначення змісту поняття "активна громадянська позиція молоді". - C. 42-48.
- Кугай Н., Володько А. Реалізація наскрізної лінії "підприємливість і фінансова грамотність" під час вивчення функцій у базовій школі. - C. 49-58.
- Байдюк Л. Теоретичні передумови формування основ читацької компетентності молодших школярів. - C. 59-69.
- Huszti I., Lechner I., Bárány E., Fábián M. Quaranteaching at a Transcarpathian Higher Educational Establishment: Student Views. - C. 70-80.
- Яворська С., Романюк С. Формування орфографічних знань і вмінь учнів у процесі виконання розумових дій. - C. 81-89.
- Boichevska I., Veremiuk L. Influence of Reformist Pedagogy on the Development of European Education in the late 19th – early 20th century. - C. 90-98.
- Білан І. Досвід науковців-практиків щодо реалізації естетичної компетентності при викладанні математичних дисциплін. - C. 99-109.
- Ткачук Л., Ткачук М. Позашкільна освіта в Україні у контексті глобалізації, європейської інтеграції та національної самоідентифікації. - C. 110-118.
- Дубова Н. Сучасні підходи до впровадження проєктної технології під час підготовки бакалаврів харчової галузі. - C. 119-125.
- Мироненко Н., Абрамова О. Формування дизайнерських умінь у здобувачів технологічної та професійної освіти під час вивчення дисциплін професійної підготовки. - C. 126-133.
- Шкляєва Г. Деонтологічна складова підготовки сучасного педагога. - C. 134-140.
- Біницька К., Щербяк Ю. Діяльність закладів вищої освіти для розвитку циркулярної економіки: закордонний та вітчизняний досвід. - C. 141-149.
- Шевченко О., Лещенко Т. Використання групової роботи під час вивчення української мови як іноземної здобувачами вищої медичної освіти: теоретичний аналіз. - C. 150-158.
- Білецька І., Колісніченко А. Застосування акмеологічних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів іноземної мови в закладах вищої освіти. - C. 159-170.
| 2022 | | Вип. 3
|
|
|
|