Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2022/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету.- Умань Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini- Титул.
- Зміст.
- Горохівський П. Використання елементів контрпропаганди на уроках історії України. - C. 6-14.
- Атрощенко Т., Бондар Т. Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: закарпатський вимір. - C. 15-28.
- Васильєв Г. Особливості формування вольових якостей у підлітковому віці. - C. 29-34.
- Гагарін М. Вплив авторських виховних систем на формування особистості: історико-педагогічний аспект. - C. 35-41.
- Ревнюк Н. Діяльність закладу вищої освіти в умовах карантинних обмежень (на прикладі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини). - C. 42-49.
- Хрик В. Професійні компетентності майбутніх фахівців лісового господарства. - C. 50-58.
- Бойко Я. Мовне портфоліо як інтеграція досягнень сучасних цифрових технологій в систему оцінювання на уроках англійської мови. - C. 59-66.
- Варивончик А., Швець І., Дубовий О., Кулик А. Проведення навчальних вебінарів у мистецьких закладах вищої освіти в умовах пандемії COVID-19. - C. 67-75.
- Zahrebniuk Y. Innovative methods of teaching English in higher education. - C. 76-81.
- Зіза О. Концептуальні засади формування художньо-естетичної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 82-89.
- Кирикилиця В., Троцюк А., Ясінська О. Формування знань наукової комунікації англійською мовою у студентів природничо-математичних спеціальностей магістратури. - C. 90-96.
- Аветісова І., Білоцерківська Ю., Холостенко Ю., Шапаренко Х. Особливості мотивації навчально-професійної діяльності здобувачів освіти з різними стилями пізнавальної активності. - C. 97-105.
- Ivanova N., Orlov V., Prysyazhnyuk O. Using authentic professionally oriented video materials in french language teaching to the future philosophy students. - C. 106-119.
- Іванова В. Словесна творчість дітей дошкільного віку як педагогічна проблема. - C. 120-128.
- Калинич К. Рецепція української вишівської традиції, відтвореної на сторінках повісті І. Нечуя-Левицього "Хмари". - C. 129-142.
- Корнієнко М. Періодизація іншомовної підготовки магістрів-філологів в Україні (кінець ХХ – початок ХХI ст.). - C. 143-151.
- Оршанський Л., Котик І. Проєктна культура майбутніх дизайнерів як ключовий чинник їхнього професійного становлення. - C. 152-159.
- Кравченко Л. Зміст та методичні особливості вивчення курсу "Основи соціальної безпеки" у процесі підготовки молодших бакалаврів технологічної освіти. - C. 160-167.
| 2022 | | Вип. 1
|
|
|
|