Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2022/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Горохівський П. Використання елементів контрпропаганди на уроках історії України. - C. 6-14.
  4. Атрощенко Т., Бондар Т. Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: закарпатський вимір. - C. 15-28.
  5. Васильєв Г. Особливості формування вольових якостей у підлітковому віці. - C. 29-34.
  6. Гагарін М. Вплив авторських виховних систем на формування особистості: історико-педагогічний аспект. - C. 35-41.
  7. Ревнюк Н. Діяльність закладу вищої освіти в умовах карантинних обмежень (на прикладі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини). - C. 42-49.
  8. Хрик В. Професійні компетентності майбутніх фахівців лісового господарства. - C. 50-58.
  9. Бойко Я. Мовне портфоліо як інтеграція досягнень сучасних цифрових технологій в систему оцінювання на уроках англійської мови. - C. 59-66.
  10. Варивончик А., Швець І., Дубовий О., Кулик А. Проведення навчальних вебінарів у мистецьких закладах вищої освіти в умовах пандемії COVID-19. - C. 67-75.
  11. Zahrebniuk Y. Innovative methods of teaching English in higher education. - C. 76-81.
  12. Зіза О. Концептуальні засади формування художньо-естетичної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 82-89.
  13. Кирикилиця В., Троцюк А., Ясінська О. Формування знань наукової комунікації англійською мовою у студентів природничо-математичних спеціальностей магістратури. - C. 90-96.
  14. Аветісова І., Білоцерківська Ю., Холостенко Ю., Шапаренко Х. Особливості мотивації навчально-професійної діяльності здобувачів освіти з різними стилями пізнавальної активності. - C. 97-105.
  15. Ivanova N., Orlov V., Prysyazhnyuk O. Using authentic professionally oriented video materials in french language teaching to the future philosophy students. - C. 106-119.
  16. Іванова В. Словесна творчість дітей дошкільного віку як педагогічна проблема. - C. 120-128.
  17. Калинич К. Рецепція української вишівської традиції, відтвореної на сторінках повісті І. Нечуя-Левицього "Хмари". - C. 129-142.
  18. Корнієнко М. Періодизація іншомовної підготовки магістрів-філологів в Україні (кінець ХХ – початок ХХI ст.). - C. 143-151.
  19. Оршанський Л., Котик І. Проєктна культура майбутніх дизайнерів як ключовий чинник їхнього професійного становлення. - C. 152-159.
  20. Кравченко Л. Зміст та методичні особливості вивчення курсу "Основи соціальної безпеки" у процесі підготовки молодших бакалаврів технологічної освіти. - C. 160-167.
2022
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського