Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2021/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аносова А. Самопізнавальна діяльність як фактор особистісного саморозвитку педагогів. - C. 6-13.
  4. Бісовецька Л., Суржук Т. Оволодіння майбутніми вчителями початкових класів дослідницькими уміннями в умовах нестандартного заняття. - C. 14-21.
  5. Бойко О. Основні трактування поняття технології соціальної адаптації та їх аналіз у контексті проблеми інвалідності. - C. 22-29.
  6. Бондарук Я. Зміст формування іншомовних граматичних навичок здобувачів вищої освіти у навчально-методичних посібниках УДПУ імені Павла Тичини. - C. 30-38.
  7. Іванова С., Кільченко А., Мінтій І., Вакалюк Т. Оцінювання результативності наукової діяльності засобами інформаційно-цифрових систем окремої установи. - C. 39-53.
  8. Dmytruk V., Shevchyk H. The Issue of Education at a Higher Establishment and Simultaneous Learning a Foreign Language. - C. 54-63.
  9. Дубова Н., Люльченко В. Педагогічні умови формування санітарно-гігієнічної культури майбутнього інженера-педагога харчового профілю в освітньому процесі закладу вищої освіти. - C. 64-71 .
  10. Заячук Ю. Формування світового ринку послуг вищої освіти: конкуренція чи співпраця. - C. 72-80.
  11. Кожухова Х., Прошкін В. Зміст вибіркової дисципліни "Цифрові технології в освіті" як засіб формування цифрової компетенції в майбутніх учителів гуманітарних. - C. 81-91.
  12. Комар О. Мотивація студентів до автономного навчання у процесі вивчення перекладознавчих дисциплін. - C. 92-99.
  13. Kostenko D., Oliinyk V. Intercultural Competence as a Part of Readyness of Future Information Technology Professionals for Intercultural Communication. - C. 100-107.
  14. Кузнєцова О. Сутність і характеристика поняття "комунікативна компетентність майбутніх вихователів логопедичних груп". - C. 108-117.
  15. Лисенко Г. Архівні джерела про педагогічну підготовку викладачів закладів вищої технічної освіти періоду УРСР. - C. 118-127.
  16. Piskurska H., Popova O. Developing Mediative Competence as Soft Skills Component of Future Foreign Language Teachers. - C. 128-134.
  17. Сергейко С. Генезис профессиональной самореализации педагога. - C. 135-142.
  18. Скрипник Н. Сучасні тенденції організації методичної роботи в закладі дошкільної освіти. - C. 143-150.
  19. Совгіра С. Взаємоузгодженість понять "економічна освіта" та "економічне виховання". - C. 151-161.
  20. Солодчук А. Сучасні підходи до навчання і викладання англійської мови. - C. 162-169.
  21. Шевчук К., Тирон О. Особливості розвитку у молодших школярів ціннісного ставлення до природи. - C. 170-179.
  22. Шульга І. Реалізація інклюзивної освіти за кордоном (на прикладі Скандинавських країн). - C. 180-187.
2021
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського