Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2021/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету.- Умань Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini- Титул.
- Зміст.
- Аносова А. Самопізнавальна діяльність як фактор особистісного саморозвитку педагогів. - C. 6-13.
- Бісовецька Л., Суржук Т. Оволодіння майбутніми вчителями початкових класів дослідницькими уміннями в умовах нестандартного заняття. - C. 14-21.
- Бойко О. Основні трактування поняття технології соціальної адаптації та їх аналіз у контексті проблеми інвалідності. - C. 22-29.
- Бондарук Я. Зміст формування іншомовних граматичних навичок здобувачів вищої освіти у навчально-методичних посібниках УДПУ імені Павла Тичини. - C. 30-38.
- Іванова С., Кільченко А., Мінтій І., Вакалюк Т. Оцінювання результативності наукової діяльності засобами інформаційно-цифрових систем окремої установи. - C. 39-53.
- Dmytruk V., Shevchyk H. The Issue of Education at a Higher Establishment and Simultaneous Learning a Foreign Language. - C. 54-63.
- Дубова Н., Люльченко В. Педагогічні умови формування санітарно-гігієнічної культури майбутнього інженера-педагога харчового профілю в освітньому процесі закладу вищої освіти. - C. 64-71 .
- Заячук Ю. Формування світового ринку послуг вищої освіти: конкуренція чи співпраця. - C. 72-80.
- Кожухова Х., Прошкін В. Зміст вибіркової дисципліни "Цифрові технології в освіті" як засіб формування цифрової компетенції в майбутніх учителів гуманітарних. - C. 81-91.
- Комар О. Мотивація студентів до автономного навчання у процесі вивчення перекладознавчих дисциплін. - C. 92-99.
- Kostenko D., Oliinyk V. Intercultural Competence as a Part of Readyness of Future Information Technology Professionals for Intercultural Communication. - C. 100-107.
- Кузнєцова О. Сутність і характеристика поняття "комунікативна компетентність майбутніх вихователів логопедичних груп". - C. 108-117.
- Лисенко Г. Архівні джерела про педагогічну підготовку викладачів закладів вищої технічної освіти періоду УРСР. - C. 118-127.
- Piskurska H., Popova O. Developing Mediative Competence as Soft Skills Component of Future Foreign Language Teachers. - C. 128-134.
- Сергейко С. Генезис профессиональной самореализации педагога. - C. 135-142.
- Скрипник Н. Сучасні тенденції організації методичної роботи в закладі дошкільної освіти. - C. 143-150.
- Совгіра С. Взаємоузгодженість понять "економічна освіта" та "економічне виховання". - C. 151-161.
- Солодчук А. Сучасні підходи до навчання і викладання англійської мови. - C. 162-169.
- Шевчук К., Тирон О. Особливості розвитку у молодших школярів ціннісного ставлення до природи. - C. 170-179.
- Шульга І. Реалізація інклюзивної освіти за кордоном (на прикладі Скандинавських країн). - C. 180-187.
| 2021 | | Вип. 3
|
|
|
|