Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2021/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету.- Умань Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini- Титул.
- Зміст.
- Радзієвська І., Степанова Г. Історія розвитку медсестринської освіти в Україні ХХ – початку ХХІ століття (історіографічний огляд). - C. 6-17.
- Галашова О. Формування мотивації студентів до усної іншомовної комунікативної діяльності у процесі дистанційного навчання іноземної мови. - C. 18-26.
- Данильченко І. Принцип інтеграції у формуванні комунікативної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 27-35.
- Дубова Н., Люльченко В. Самостійна робота майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі як умова формування загальних та фахових компетентностей. - C. 36-43.
- Кравченко О., Песоцька Ю. З досвіду впровадження інклюзивного туризму серед студентської молоді. - C. 44-50.
- Бущак І., Макарій Ю. Розвиток логічного мислення під час занять з використанням роботизованих пристроїв. - C. 51-59.
- Єськова Т. Підготовка майбутніх вихователів до керівництва художньо-творчою діяльністю дітей дошкільного віку. - C. 60-66.
- Корицька Г. Розвиток професійної майстерності педагога на тренінгу в умовах дистанційного навчання. - C. 67-73.
- Вакалюк Т., Черниш О., Левківський В. Зарубіжний досвід проектування електронних словників. - C. 74-83.
- Яловський П. Модель формування професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 84-90.
- Сивачук Н. Іван Іванович Прісовський – священник-патріот, вчений-енциклопедист, освітянин. - C. 91-101.
- Кучеренко І. Концептуальні засади текстоцентричного вивчення української мови. - C. 102-109.
- Літінська О. Критеріальний підхід до правової компетентності майбутніх молодших бакалаврів галузі гуманітарних наук закладів вищої освіти. - C. 110-116.
- Мелентьєв О. Робота з патентними базами даних в процесі створення конкурентоспроможних винаходів. - C. 117-127.
- Руснак І., Василик М. Інноваційні засади викладання англійської мови на неспеціальних факультетах закладів вищої освіти. - C. 128-136.
- Мітельман І. Особливості моделювання спеціалізованих методичних кейсів у контексті підвищення кваліфікації вчителів математики. - C. 137-149.
- Омеляненко А. Система вправ на текстовій основі з формування дискурсивного мовлення майбутніх вихователів під час вивчення дисципліни "Дошкільна лінгводидактика". - C. 150-157.
- Санівський О., Циганок О. Формування мовно-риторичної особистості в підручнику "Коротка історія українського письменства" Сергія Єфремова. - C. 158-171.
- Мотуз Т., Пасічник Л., Баранець Я. Інформаційно-комунікаційні технології в інклюзивному середовищі закладу освіти. - C. 172-181.
- Іванчук А. Становлення філософії як засобу розвитку людини. - C. 182-189.
- Костенко Л. Зміст позашкільної освіти України (1991–2014 рр.). - C. 190-196.
- Комар О., Гаращук Є. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів умінь роботи з графічним редактором. - C. 197-204.
- Шибер О. Рекреаційно-дозвіллєві практики як предмет педагогічної культурології. - C. 205-211.
- Максимук Л., Левонюк Л. Реализация принципов профессиональной лингводидактики в процессе иноязычного образования на неязыковых специальностях вузов. - C. 212-219.
| 2021 | | Вип. 2
|
|
|
|