Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2020/2(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету.- Умань Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini- Титул.
- Зміст.
- Березовська Л. Засоби комунікації у професійній діяльності соціального працівника. - C. 6-13.
- Білик Р. Особливості формування працеохоронної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти. - C. 14-22.
- Волков О., Волкова В., Федорова О. Напрями соціальної роботи з педагогічно занедбаними підлітками. - C. 23-29.
- Гедзик А. Визначення готовності майбутніх викладачів практичного навчання в галузі комп’ютерних технологій до дистанційного навчання. - C. 30-35.
- Герасименко О. Сучасні педагогічні технології вивчення курсу "Географія: регіони і країни". - C. 36-44.
- Головченко Г. Законодавче забезпечення медіаосвіти в США. - C. 45-51.
- Кайкова М. Розвиток творчого потенціалу майбутніх піаністів-виконавців у педагогічних закладах вищої освіти. - C. 52-57.
- Калужська Л., Гончарова О. Методичні особливості навчання фразеологізмів на уроках англійської мови в початковій школі. - C. 58-64.
- Коломієць І., Розгон В. Формування стилістичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами фразеологічної виразності української мови. - C. 65-77.
- Коноваленко Т., Максимов О. Модернізація методичної складової фахової підготовки вчителя в педагогічному ЗВО. - C. 78-86.
- Кулічова С., Акульшина Л. Формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 87-92.
- Мартинюк М., Декарчук С. Організація продуктивної навчально-пізнавальної діяльності учнів під час роботи з дидактичними матеріалами підручника з фізики для 9-го класу засобами функціонально підібраних електронних посібників як методична проблема. - C. 93-105.
- Меняйло В. Методологічні засади підготовки майбутніх докторів філософії до дослідницько-інноваційної діяльності. - C. 106-120.
- Мукменєва Р. Участь дитячих колективів Д. В. Андрусенка у культурно-мистецькому житті м. Суми (1948–1954 рр.). - C. 121-127.
- Русавська С., Савранська О. Творча діяльність майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 128-134.
- Скиба Г. Особливості формування міжособистісного спілкування учнів молодших класів в умовах Нової української школи. - C. 135-142.
- Соловей В., Глуханюк В., Шимкова І. Інноваційна підготовка майбутніх учителів трудового навчання та технологій засобами STEAM-проєктування. - C. 143-152.
- Хендрик О. Педагогічні прийоми композиції contemporary dance: досвід Каролін Карлсон. - C. 153-160.
- Черновол Н. Пізнавальний інтерес як основа формування знань і творчого мислення студентів. - C. 161-170.
- Шумаєва С., Іванчук А. Основні характеристики нейродикультурних, соціальних, емоційних і поведінкових проблем та шляхи їх подолання при вивченні іноземних мов. - C. 171-178.
| 2020 | | Вип. 2(1)
|
|
|
|