Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2019/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антонюк Д., Вакалюк Т., Новіцька І. Рекомендації щодо використання програмно-імітаційного комплексу "Economics games" в освітньому процесі ЗВО. - C. 6-14.
  4. Браславська О. Передовий педагогічний досвід – основа формування професійного потенціалу педагога. - C. 15-22.
  5. Воробйова Л. Дальтон-план як система органiзації навчання у контексті вітчизняного освітньо-педагогічного дискурсу початку ХХ століття. - C. 23-28.
  6. Бевз В., Годованюк Т. Технологія розвитку критичного мислення у методичній підготовці майбутніх учителів математики. - C. 29-38.
  7. Дригач Т. Особливості підготовчого періоду студентів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації до участі у зовнішньому незалежному оцінюванні з математики. - C. 39-45.
  8. Задорожна О. Модель формування світоглядних переконань у студентів педагогічних університетів засобами природоохоронної діяльності. - C. 46-54.
  9. Комар О. Неперервна професійна освіта вчителів англійської мови в Україні та Європейському Союзі: ключові аспекти в порівняльному контексті. - C. 55-62.
  10. Кучма О., Лукаш В. Формування технічної творчості студентів технолого-педагогічних та інженерно-педагогічних спеціальностей. - C. 63-69.
  11. Максименко А. Хореографічне мистецтво як засіб формування естетичних цінностей майбутніх педагогів. - C. 70-75.
  12. Манойленко Н., Абрамова О., Мироненко Н. Реалізація та проблеми впровадження методу моделювання при підготовці майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 76-82.
  13. Маслій О. Педагогічна система професійної підготовки майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння. - C. 83-90.
  14. Московчук Н. Адаптативно-педагогічна підтримка майбутніх іноземних фахівців технічних спеціальностей в освітньому просторі України. - C. 91-99.
  15. Орос І. Стан підготовки і підвищення кваліфікації робітничих та педагогічних кадрів в Україні. - C. 100-105.
  16. Пилявець М. Особливості проведення колективних форм методичної роботи для спеціалістів-початківців у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 106-114.
  17. Семчук С., Кривда В. Використання сучасних інформаційних технологій у морально-духовному становленні молодого покоління. - C. 115-121.
  18. Скрипник Н. Роль колективних стосунків у формуванні індивідуальності дитини. - C. 122-128.
  19. Стихун Н. Педагогічна преса як джерело інформації про розвиток професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва. - C. 129-137.
  20. Федорченко Т., Топчій І. Впровадження уроку-тренінгу для підлітків уразливих категорій з формування просоціальної поведінки. - C. 138-146.
2019
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського