Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2018/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андрощук Л. Етапи розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Херсонському державному університеті. - C. 7-16.
  4. Бей І. Формування позитивної мотивації студентів до використання проектних технологій у майбутній професійній діяльності вчителя іноземної мови. - C. 17-25.
  5. Бондаренко А. Витоки становлення і розвитку учительських інститутів у системі вищої педагогічної освіти України. - C. 26-35.
  6. Борисенко О. Проблема термінологічної визначеності щодо забезпечення якості освіти в іноземних дослідженнях. - C. 36-45.
  7. Голуб Н., Голуб В. Формування природничих понять у дітей з мовленнєвими порушеннями при вивченні природознавства. - C. 46-58.
  8. Дмитрук Л. Професійна мовнокомунікативна компетентність майбутнього фахівця медичної галузі. - C. 59-65.
  9. Єрошенко О., Щербіна І. Розвиток англомовної фонетичної компетенції у вокальному виконавстві: методичний дискурс. - C. 66-78.
  10. Завидівська О. Особливості формування здоров’яорієнтованої свідомості майбутніх менеджерів. - C. 79-88.
  11. Заїка О. Розвиток графічної грамотності у майбутніх вчителів математики. - C. 89-98.
  12. Караманов О. Організація педагогічно-просвітницької діяльності музеїв у взаємодії із закладами позашкільної освіти в Україні. - C. 99-107.
  13. Карпенко О., Ночовка О. Історичний контур філософської рефлексії музики. - C. 108-118.
  14. Клепар М. Організація наукової діяльності студентів-міжнародників у закладах вищої освіти України. - C. 119-130.
  15. Кобилянська Т. Типологія сімей за різними ознаками. - C. 131-142.
  16. Кравченко А. Навчання різних аспектів іноземної мови на засадах диференційованого підходу: стан дослідженості. - C. 143-156.
  17. Моргай Л. Особливості роботи соціального працівника з людьми похилого віку. - C. 157-165.
  18. Нестуля С. Компетентнісний підхід до формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту в університеті. - C. 166-176.
  19. Овчиннікова Л. Педагогічні умови формування стилю управління мистецько-педагогічним колективом у майбутніх учителів музики. - C. 177-184.
  20. Павелків К. Філософія діалогу як методологічна основа іншомовної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери в умовах університету. - C. 185-196.
  21. Пантюхов Б. Актуалізація досвіду патріотичного виховання курсантів військових закладів вищої освіти в сучасних умовах. - C. 197-210.
  22. Підлісний Є. Особливості фахової підготовки майбутніх бакалаврів економіки в контексті формування у них правової культури. - C. 211-223.
  23. Самодумська О. Змістова складова сучасної неформальної освіти дорослих. - C. 224-232.
  24. Семенчук В. Кітчеві пісні в контексті дослідження основних закономірностей розвитку регіонального музичного фольклору. - C. 233-243.
  25. Шевцова Л. Формування компетентнісного підходу в майбутніх учителів української мови. - C. 244-253.
  26. Шевчук О. Основи цілісного гармонійного розвитку особистості майбутніх соціальних працівників у процесі професійної підготовки. - C. 254-263.
  27. Шкарбан І. Інформаційно-комунікаційні технології в особистісно орієнтованій навчальній діяльності вчителя на практичних заняттях з іноземної мови у вищій школі. - C. 264-271.
  28. Шукалюк Г. Розвиток здоров’язбережувальної компетентності здобувачів професійної освіти на уроках охорони праці. - C. 272-281.
  29. Шумський О. Рефлексивний компонент готовності майбутніх учителів іноземних мов до лінгвосамоосвіти. - C. 282-290.
2018
Вип. 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського